9

6.1K 531 115
                                    

"Tekrar beklerim"

"Görüşmek üzere, size telefon numarası bıraktıracağım Yeonjun ile görüşmek isterseniz diye"

"Sağol oğlum"

"İyi akşamlar"

"Sizede"

Yeonjun arabanın camından konuşan ikiliyi izliyordu. Burnu sızlıyor ve gözleri doluyordu, Soobin arabaya doğru yürümeye başlayınca göz yaşlarını sildi ve önüne döndü.

"Neden arkaya oturdun? öne gel"

İnip ön koltuğa geçti, kafasını cama yaslayıp gözlerini kapattı ve uykuya daldı.

-----

Eve vardıkarında Soobin Yeonjun'un zayıf bedenini kucaklayıp odaya götürdü. Yeonjun'u yatağa bıraktıktan sonra duş almak için banyoya gitti.

///flashback///

"Yeonjun çocukluğunda ailesinden çok şiddet görüyordu. İstemiyorlardı onu. Annesi babasına bırakıp kaçıyordu, babasıda annesini bulunca ona bırakıp gidiyordu. Arada bir araya geliyorlar sonra yine aynı döngüyü tekrarlıyorlardı.

On yaşlarına yaklaştığında babası madem varsın bir işe yara diye onu pis işlere sokmaya çalışmış. Bir iki kez satmış onu, annesi öğrenince almak istemiş o sırada kaza yapmışlar. O gün konuşmasını kaybetti. Babası tekrar almak istedi, annesi de felç kaldı o kazadan sonra, alamadı onu. Babasına verilmesini istemedi o yüzden ben baktım bir süre. Beden dilini öğrettim. Okula gönderdim. Sonra yurt dışına gitmek istedi, gitme zorlanırsın dedim yine de istedi diye gönderdim. Bir süre sonra da haber alamadım aradım ama bulamadım da. "

////

Uyuyan çocuğa baktı, ona her bakışında olduğu gibi içinde kıpırtılar oluştu. Pişman olmak onu korkutuyordu. Ona aşık olmak onu korkutuyordu.
_____

Ah benim salak Soobinm sanki çoktan assik olmadin

My Bitch, YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin