"Tut onu da"
"Ya yoruldum"
"Sus karıştır şu çorbayı"
"Ya bunu kocana ikinizin olduğu romantik bir sürprizle söylesen daha iyi olurdu sanki"
"Sen sus"
"Neyse, son gösterdiğim takım nasıldı? Soobin haftaya nikah tarihi almaya gidelim dedi"
"Otuz dokuzuncu söylemen Yeonjun. Biliyorum"
"Ya ne yapayım"
"Bir şey yapma sen, çorbayı karıştır sadece"
"Pişti bu"
"Yok yok pişmemiştir. Karıştır"
Yeonjun elindeki kaşığı çorbanın içinde çevirmeye devam ederken Beomgyu da salata için sebzeleri doğuruyordu. Çalan kapı ile Beomgyu işini bırakıp oraya gittiğinde Yeonjun da bu fırsatı değerlendirerek çorbayı kenara almıştı.
İçeri giren Kai elindeki poşetleri yere bırakırken Yeonjun'dan farksız bir biçimde Beomgyu'ya söyleniyordu. Bir sürü alışveriş yapmıştı.
"Beomgyu, umarım güzel bir şeydir. Bu kadar şeyi boş bir şey için aldırdıysan seni öldürürüm"
"Birde bayıl istersen Kai"
"İstediğin şeyleri bulana kadar canım çıktı ya"
"Konuşmayı bırak pastanın kremasını yapmaya başla"
"Bende bir Soobin'i aramaya gideyim, ne zaman gelecekleri sorayım"
"Tamam"
Yeonjun masanın üzerinden aldığı telefon ile birlikte hemen bahçeye çıkmıştı. Mutfakta durduğu her saniye büyük bir tehlikeydi. Hızlıca arama tuşuna basıp çalmaya başlayan telefonu kulağına yasladı. Bir kaç saniye sonra açılan telefondan en sevdiği sesi duyunca hemen gülümsemişti.
"Bebeğim?"
"Soobiiinn ne yapıyorsun"
"Çalışıyorum, toplantıya gireceğim birazdan onunla ilgili belgelere bakıyordum"
"Güzelmiş, ne zaman geliyorsunuz?"
"Taehyun bize geçeceğiz demişti"
"Evet bende oradayım"
"Bir saate çıkarız güzelim"
"Pekiii"
"Kapatayım şimdi, görüşürüz"
"Görüşürüüüzz öptüm"
"Bende"
Telefonu kapatıp koltuğa oturdum. Beomgyu'ya tebrik etmek için bir hediye almak istiyordum ama ne alsam bilmiyordum. Biraz düşünsem iyi olacaktı.
--------
Taehyun Beomgyu'nun beline sarılmış, dibinden ayrılmıyordu. Biraz önce aldığı haber gözlerinin parlamasına sebep olmuştu. Baba olmayı çok istiyordu, bu isteğine kavuşmanın düşüncesi bile tamamen neşelenmesine sebep olmuştu.
Yeonjun duvardaki saate bakarken içinden "tam vakti" diye geçirdiği sırada kapı çalmıştı, Kai ayaklanırken "Biri mi gelecekti" demişti, Beomgyu da ayaklanırken "Yoo, kim gelir ki" demişti.
Yeonjun kırkırdayıp "Hediyeniz gelir" dediğinde Beomgyu kapıya koşmuştu. Hediyelere aşıktı.
Açtığı kapının önünde gülümseyen kadın ve elindeki kafeste duran küçük köpekle birlikte ağzını kapatamamıştı.
"Yaaa bu çok tatlı bir şey" konuşmasıyla eş zamanlı olarak kafesi alıp kaldırmış, büzdüğü dudaklarıyla köpeğe bakmaya başlamıştı.
"Yeonjun bey ona çok iyi bir aile olacağınızı söyledi. Birlikte güzel günler geçirmenizi dilerim. Maması ve ona gerekli olan diğer her şey burada. İyi geceler"
"Teşekkür ederim!" Kadın başıyla selam verdikten sonra uzaklaşmaya başlamıştı. Beomgyu ise elindeki kafese birlikte içeri koşmuş, "Şunun tipine bakın" demişti.
"Laf arasında köpek istediğini söylemiştin. İstediğin bir şeyi alman daha güzel olur diye düşündüm"
"Ya yerim seni"
"Yersin yersin de, hayvanı kafesten çıkar hadi"
"Taehyun kapının önünde kalan şeyleri içeri alır mısın?"
"Alırım" Taehyun kapıya giderken Beomgyu ds kafesi açmıştı. Küçük köpek biraz bizi izledikten sonra kafesten çıkmış, Beomgyu'nun kucağında onu koklamaya başlamıştı.
Beomgyu korkmaması için ona dokunmazken gözlerinden kalp çıkmak üzereydi. Köpek onun kucağından inip evin içine doğru giderken herkes büyük bir gülümsemeyle onu izliyordu.
"Teşekkürler. Çok güzel bir hediye oldu"
Bir sarılma faslı yaşadıktan sonra Yeonjun ve Soobin gitmeye karar vermiş, evden ayrılmışlardı. Herkes mutluydu, Kai iki hafta önce aldatılmasını hala sindirememiş olsa da arkadaşları mutlu olduğu için o da mutluydu.
-----
Arkadaslar sok içindeyim bölüm yazdım 🤨
Yarın seçim var herkes çok gergin o yüzden sakinleselim opucuk💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1