"Bizi her şeyden mutlaka haberdar et Soobin."
"Ederim"
Ben Beomgyu ile yaklaşık onuncu kez sarılırken Taehyun Soobin ile konuşuyor, Kai de sıra bekliyordu.
"İyileşmeden cilve falan yapma sakın." Beomgyu'nun tekrar tekrar yaptığı uyarısını başımla onaylayıp Kai'ye de sarıldım.
"Özliycem seni. Çabuk iyileş" ben Kai ile vedalaşırken Beomgyu da Soobin ile vedalaştı.
"Gitmeliyiz artık"
Taehyun ile de vedalaştığımda on beş dakikalık veda faslımızı bitirdik. Soobin'in yönlendirmesiyle "özel uçuşlar" yazan kapıdan geçip biraz yürüdük. Üzerinde CSB yazan uçağın merdivenleri bizim için açıldığında fazlasıyla şaşırsam da ifademe yansıtmayıp Soobin ile birlikte merdivenleri çıktım.
Özel uçakla gideceğiz demişti ama yine de uçağın içindeki dekora şaşırmama engel olmamıştım. Bir kaç tekli koltuk, arkalarında kalan büyük koltuklar ve uçlarda kalan iki kapı vardı. Soobin'in favorilerine uygun olarak gri, siyah ve beyaz tonlarına ağırlık verilmişti.
Beş dakika süren incelemem bittiğinde Soobin oturmamı söyleyip yan yana olan ikili koltukları gösterdi. Onu ikiletmeden gösterdiği yere oturdum. Kemeri takmak için hareketlendiğimde beni durdurup ikimizin kemerini de taktı.
Arkamızdan binen hostes merdiveni kapatıp Soobin'i selamladı ve bizim karşımızda kalan kapıdan kendisi için ayrılan bölüme geçti. Her şey tamam olduğunda uçak havalanmaya hazırdı.
------
Uçak kalkalı dört saat olmuştu ve sıkıntıdan patlayacaktım. Soobin tabletten işle ilgili bir şeylere bakıyordu. O benimle ilgilenmediği için vakit geçirebileceğim başka şeyler yapmaya çalışmıştım ama hepsinden kısa sürede sıkılmıştım.
İlk olarak biraz film izlemeyi denedim ama kısa sürede sıkılmıştım. Uçağın içini dolaşıp her yere baktım. Evden farksız düzenlenmiş, duş bile koyulmustu. Arka taraftaki kapı yatak odasına açılıyordu. Dolaşmam bitince Beomgyu ile konuşmuştum ama onun da şirkette işleri vardı. Sıkıntıdan patlayacaktım.
"Uyu istersen biraz" Son üç saattir konuşmayan Soobin'in sonunda konuşmuş olmasına şükür etmeyi unutmayıp onu omuzlarımı silklerek yanıtladım. Evet çok uykum olabilirdi, son on dakikadır her saniye esniyor da olabilirdim ama tek uyumayı istemiyordum.
Uzandığım koltuktan kalkıp Soobin'in yanındaki koltuğa oturdum. Yan gözle tabletten neye baktığına baktım. Önemli bir şeyle ilgilenmediğine karar verdiğimde tableti elinden çekip koltuğa bıraktım ve kucağına yerleştim. Soobin ilk şaşırsa da bozmadan ellerini belime sardı. Ben de kafamı boynuna koyup bir kaç öpücük bıraktım. Kokusunu seviyordum.
"Uyu Yeonjun"
Sabahın köründe uyanmıştım, haliyle çok yorgundum. Sanırım bir kaç dakika içinde derin bir uykuya dalmıştım.
-----
Bolum çok kısa oldu ama geçiş bölümü olsun diyelim kızmayın 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bitch, Yeonbin
FanfictionSoobin ihtiyacı olduğunda onu tatmin edecek biri satın almak istiyordu. Hiç dokunulmamış biri... Txt etiketinde #1 Yeonjun etiketinde #1