Merhabalar ve iyi okumalar. Lütfen bölümleri oylamayı unutmayalım.
----
Gölge Çakır.
Korkak adamların doğasında vardır bir köşeye sinip izlemek.
İzel'i kendimden ne kadar uzaklaştırmak istesem de, kalbim onun benden uzaklaşmasından ve gitmesinden deli gibi korkuyordu.
Onun atlı karınca üzerinde "Hayır" diye bağırma sesleri hala kulaklarımdan silinmiyordu.
Onu şimdiye kadar hiç bir güç lunaparka götürmeye itmezken, ben cüretkarca bir de geçmişiyle yüzleşmesini sağlamıştım.
İzel... O bambaşka birisiydi. Tanıdığım en güçlü kadın. Benim ona yaşattığım bu oyuna rağmen kaçmak yerine, kalıp benimle bu oyuna devam etmeyi seçmişti.
İzel... Sen korkusuz, güçlü bir kadınsın. Ben ise korkak adamın tekiyim. Keşke senin gibi cesaretli birisi olabilseydim.
Aklım her ne kadar benden uzaklaşmanı istese de kalbim, gitmenden deli gibi korkuyordu.
Sen gitmedin ve ben senin neden hep kaybettiğini şimdi daha iyi anladım.
****
İzel: Merhaba Gölge.
Krizantem: Anlaşılan defterin yerini söyleyeceksin.
Krizantem: Senden gelecek her şeye boynum kıldan ince hanımefendi. Pardon Eskişehir hanfendisi.
İzel: Sazova parkına bıraktım.
İzel: Ama onu alabilmem için önce palyaço kıyafetleri giyip çocuklara balon, pamuk şeker ve elma şekeri dağıtmam gerekiyor. Ha bir de onları eğlendirip, memnun etmen beyefendi. Pardon Eskişehir beyfendisi.
Krizantem: Ciddi misin?
İzel: Durum ciddilikten çıktı. Artık icraata geçmen gerekiyor. Defteri sana verecek kişiye çoktan verdim bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİZANTEM | TEXTİNG
ChickLit❝Ek göğüs kafesime Krizantem tohumlarını. Yemin ederim dönene kadar büyütüp, yaşatacağım onları.❞ Krizantem: Ah İzel ah! Krizantem: Krizantem seni çok seviyor.