Merhabalar ve iyi okumalar. Lütfen bölümleri oylamayı ve yorum yapmayı unutmayalım.
----
Önüme koyduğum hediye pakedini bilmem kaçıncı defa simetrik biçimde düzelttiğimden habersizdim.
Bu benim Gölge'ye ilk hediyemdi. Yeni bir yıla, yeni bir umutlara girecektik fakat ilk ve en erken hediyesini benden alsın istedim.
Evime fazla uzak olmayan kafede sabırsızca bekmeye koyuldum. Her geçen saniye içim bir miktar Gölge doluyordu.
Gölge'yi gelmesine ikna etmek oldukça zor olmuştu. Bana engel olduğu düşüncesi onun sürekli aklında okduğu için artık her gün görüşmeme kararı almıştı.
Masaya bir elin tutunmasıyla bakışlarım aniden yukarıya kaydı. Sarışın genç bir kız eli alnında, gözleri kapalı vaziyette masadan destek alıyordu.
"İyi misiniz?" diye sorup hemen ayaklandım. Telaşla kıza yardım edip, karşımdaki sandalyeye ona destek olarak oturttum.
"İ-iyim." dedi eliyle alnını avuşturarak. "Sadece başım döndü, sizi de rahatsız ettim kusura bakmayın." deyip ayaklanmaya çalıştı fakat engel oldup onu geri oturttum.
"Lütfen iyi olana kadar kalkmayın." masanın üzerinde açılmamış suyuma uzanıp, kapağını açarak kıza doğru uzattım. "Su için."
Şişeyi elimden alıp, birkaç yudum içti. "Teşekkür ederim." dedi gözlerini yavaş yavaş açtığı vakit.
Geri eski yerime oturup kaygıyla ona bakmaya devam ettim. Oldukça güzel fiziğe sahip, renkli gözlü, sarı saçlı benim yaşlarımda belki de benden büyük bir genç kızdı.
"İyi olduğunuza emin misiniz? Ambulansı aramamı ister misiniz?" diye sordum ellerimi masanın üzerinde birleştirip pür dikkat onu inceleyerek.
"Daha iyim." dedi gülümseyerek. "Yardımınız için teşekkür ederim. Aniden gözüm karardı böyle oldu." dedi bana açıklamada bulunarak.
"Estağfurullah ben bir şey yapmadım. Daha iyi olmanıza sevindim." dedim gülümseyerek.
"Bu arada ben Işık." dedi elini bana doğru uzatarak.
"Memnun oldum bende İzel." dedim gülümsememi eksik etmeden kızın uzattığı eli tutup sıktım.
"Bende memnun oldum İzel." dedi elini benden geri çekerek. "Sanırım birisini bekliyorsun." dedi gözleriyle önümdeki hediye paketini işaret ederek.
Bakışlarımı önümdeki pakete, ardından geri Işık'a çevirdim. "Ah! Evet erkek arkadaşımı bekliyordum. Ona ilk hediyemi vereceğim." kalbim bir anda bunun için çarpmaya başladı. Elimle onu yokladım. "Özür dilerim hala kalbim adının geçtiği her konuda heyecanlanıyor."
Dudaklarından hafif tebessüm belirdi sonra ardından hemen yok oldu. "Böyle olduğuna göre sanırım ilişkinin ilk ayları." dedi bilmiş bir edayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİZANTEM | TEXTİNG
ChickLit❝Ek göğüs kafesime Krizantem tohumlarını. Yemin ederim dönene kadar büyütüp, yaşatacağım onları.❞ Krizantem: Ah İzel ah! Krizantem: Krizantem seni çok seviyor.