30.Bölüm

280 28 3
                                    

Merhabalar ve iyi okumalar. Lütfen bölümleri oylamayı ve yorum yapmayı unutmayalım.

-----

Demir kapıyı açarken burnumun direği hafifçe sızladı ardından iki kere ard ardına haşırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Demir kapıyı açarken burnumun direği hafifçe sızladı ardından iki kere ard ardına haşırdım. Dün o kadar yağmurun altında kalırsam olacağı buydu.

Neyse önemi yoktu, vücudum hastalığa karşı oldukça direçliydi. İlaç alıp, biraz dinlenirsem hiç bir şeyim kalmazdı.

Ayağıma dolanan cisimle çığlık atıp yerimden zıpladım. Korkudan kalbim neredeyse ağzımda atıyordu. Korku dolu bakışlarımı yere çevirdiğimde bunun Tekir cinsi kedi yavrusu olduğunu gördüm.

"Sende nesin böyle?" Yüzümdeki korku dolu ifade anında yumuşamıştı. Yere eğilip ona uzandığım vakit az önceki olanlar yüzünden benden birkaç adım geriye gitti. Verdiğim tepkiyle benden korkmuş olmalıydı.

"Gel yanıma, sana zarar vermeyeceğim." yavaş adımlarla bana yaklaşıp, yere yasladığım dizime kendini sürmeye başladı.

Kafasını biraz sevip, küçük bedenini avuçlarım arasına alarak göz hizama getirdim. "Sen ne tatlı, ne çirkin bir şeysin böyle." oldukça sevimli yavruydu.

Kedi yavrusunu kucağımda bebek gibi tutarak ayağa kalktım. "Sen nereden geldin buraya?" kediyle konuşarak evin kapısına ilerleyip, zile basarak beklemeye koyuldum. "Bak seni şimdi dünyanın en mükemmel birisiyle tanıştıracağım."

Gölge kapıyı açtığı vakit  gülümseyerek gözlerimin içine baktı. "Hoşgeldin İzel." gözleri yavaş yavaş kucağımdaki kediye döndü. "Bu da kim?" diye sordu davetsiz misafire gülümseyerek bakarak.

"Yeni dostumuz." dedim kocaman gülümseyerek, kediyi ona doğru kaldırdım. "Bahçe kapısında ayağıma dolandı, buralara yeni gelmiş olmalı." dedim açıklama yapıp karnını okşadım.

"Hadi geçin içeriye, hava soğuk." deyip kapının önünde çekilerek geçmemiş için yer açtı.

İçeriye girmeden önce sitemle gökyüzüne baktım. Havada güneş vardı fakat hava az biraz soğuktu. "Güneş var." dedim dudak bükerek.

"Kış Güneş'i." dedi bana bakarak.

Kapıyı ardımdan kapatıp, ayağımdaki botları çıkardım. "Aldatıcıdır." dedim Güneş'e söylenerek. "Kandırır seni."

"Bence Güneş güneştir." dedi Gölge, Güneş'in normal olduğu konusunu söyleyerek.

"Hayır kış Güneş'i tehlikelidir. Şekline baktırarak kandırır seni, hasta eder. Aldanma sakın hele ki hiç kanma."

Minik kedi yavrusunu yere bıraktığımda mutfakla birleşik salonu koklayarak keşfetmek amacıyla turlamaya başladı.

"Karnı açtır şimdi kedinin yemek vereyim." dedi Gölge ve mutfağa ilerleyip, buzdolabından salam çıkarıp bir tabağın içerisine dilimleyerek kedinin önüne koydu. Kedi iştahla önüne konulanları mideye indirmeye başladı.

KRİZANTEM | TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin