siz: Jungkook artık mesajlarıma dön. (15.47)√√
siz: Her şeyi biliyorum. (15.47)√√
J çevrimiçi..
J yazıyor..
J çevrimiçi..
J çevrimdışı..
J: Özür dilerim. (02.38)√√
J: Benim yüzümden berbat hissediyorsun, (02.40)√√
J: Özür dilerim. (02.40)√√
siz: Jeon, şu an trip bile atamayacağım bir durum içerisindeyiz. (02.49)√√
siz: Umarım farkındasındır çünkü ben kafayı yemek üzereyim. (02.50)√√
siz: Şu an, her nerede her ne yapıyorsan bırakıyorsun ve buraya geliyorsun. (02.50)√√
siz: Arka bahçedeyim. (02.51)√√
•
"Rosie." dedi kulaklarıma aşina olmuş sesi. Dudaklarımı özlemimi bastırmak amacıyla dişledim. Şu an dudağına yapışmak çok cazip gelse bile dediğim gibi, ciddi bir durumun içerisindeydik.
Oturduğum bankta hafifçe yana kaydığımda yanıma oturmuştu. Ortada kar falan yoktu ama kış kendini belli edebiliyordu. İkimizinde burnu kızarmıştı soğuktan.
Konuşmadım, konuşmadı. Nefes seslerimiz birbirine karışırken anlam veremediğim bir ağlama dürtüsü bürüdü içimi. Titreyen çenemi durdurarak bakışlarımı etrafta tuttum. Tek bir cümle kursa, boynuna atlardım sanki şu dakikalarda.
"Çözeceğim," dedi konuşurken ağzından çıkan soğuktan kaynaklı dumanla. "Henüz sadece şirket biliyorken kökünden çöze-"
"Jungkook." dedim sert ve uyarır bir tonla. Bunları demesi sadece daha da sinirlenmeme yol açmıştı. Bedenimi ona döndürdüm hafifçe. "Sence ben seni buraya bunun için mi çağırdım? Bir baksana sen bana," İstemeye istemeye bakışlarını bana döndürdüğünde göz bebeklerinin en derininde hissettim o kırılmayı. "Bu, bu şey önemli mi sence? Bir haftadır bana haber bile vermiyorsun. Ne yapıyor, yemek yedi mi, iyi mi, sağlığı mı tehlikede.. O kadar çok düşündüm ki ben." Sesim ağlamaklı, bir o kadar da kırgın çıkmıştı.
"Rosie.." Dokunsam ağlardı da dokunmuyordum.
Burnumu çektim. "Evet, stajım çok önemli. Evet, ben bunu istiyorum. Ama sen bambaşkasın bunların yanında.." dedim ona dönerek. "Bana ne yaptın böyle Jungkook? Ben kendimi tanıyamıyorum artık."
"Bu iyi bir şey miydi, kötü mü?" Masum sesiyle sorduğu masum soru her ne kadar kendimi tutmak istesem bile başaramadan gülmeme yol açmıştı hafifçe.
Elimi dizinin üzerinde duran eline yerleştirdim. "İyi bir şeydi."
Zamanla değişiklik gösterecek olsa bile..
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gone
Fanfictionseni ilk gördüğümde düşündüm, ne tuhaf bir yabancı. şimdi yeniden yabancılarız, bu sefer anılarla birlikte. rosékook. ✓