Rosie'nin Güncesinden..
Kasım 2018, MAMA gecesinde ödülleri süpürerek tarih oldum. Ve ondan iğrendiğimi yüzüne karşı söyledim. Gerçekten kırılmış mıydı emin değilim, onun hakkında yanlış ve doğruyu ayırt etmek imkansız hâle gelmeye başladı.
..
Aralık 2018, bugün deli gibi ağladım. Onu ve çıkardığı şarkıları takip etmiyordum fakat birden karşıma çıktı. Birlikte yazdığımız şarkı.. İkimizin emeklerinin geçtiği.. Bir gün bu şarkıyı yayınlarsam sana ithaf ettiğimi bil dediği şarkı.. Bizim şarkımız. Pekala, iyi hissetmiyorum.
..
Ocak 2019, BigHit Music Jungkook'un tüm müziksel faaliyetlerini dondurduğunu duyurdu. Onun hakkında endişelenmedim ama merak ettim diyebilirim.
..
Şubat 2019, fanlarım çoğalıyor. Eskiyi unutuyorum ve tamamen yenileniyorum. Hayatımda geçirebileceğim en güzel 2. doğum gününü geçirdim.
..
Haziran 2019, Coachella festivali ve turnelerim tamamiyle bitti. Yorgun ancak bir o kadar da yenilenmiş hissediyorum. Güzel bir yaz tatilinin ardından ilk tam albümümüzü insanlarla buluşturacağım.
..
Ağustos 2019, onu düşünmeyi bıraktığımı fark ettim. Artık yüzümü çevirip baktığımda sadece bende bıraktığı minik anıları görüyorum. Üstelik şirketi hâlâ bir açıklamada bulunmadı. Ona kızgınım fakat endişelerimin de önüne geçemiyorum.
..
Eylül 2019, o siyah defterin dolabımda tozlu bir şekilde durmasına gerek kalmadı. Duygularımı ilk defa insanlara yansıtacağım için korkmuyor da değilim. En iyisi olmak için çabalayacağım.
..
Haziran 2020, aktif değil belki ama onu merak eden fanlar için youtube'a bir şarkı bırakıp gitmiş. Bana olmadığını biliyorum fakat dinlerken ikimizi düşünüp ağlamadan edemiyorum. Unuttuğumu söylüyorum ancak ona ne kadar bağlandığımı da biliyorum.
..
Aralık 2020, şarkımı yayınlamak için ilkbahar mevsimini beklemeye karar verdim. Tamamen hazır olmadığımı hissettiğimden olabilir. Yine de hiçbiri nedensiz olmayan o satırları asıl duyması gereken kişiye ulaştırmak istiyorum. Umarım sessiz çığlıklarımı duyar ve biraz da olsa beni anlar.
..
Nisan 2021, çığlıkları duyuyorum. Hepsi sahnenin dibinde beni bekliyor. Şarkıyı yayınlamamın üzerinden yalnızca birkaç saat geçti ve ben canlı bir şekilde binlerce insanın önünde söyleyeceğim. Ellerim yeniden titremeye başladı. Söyleyebileceklerim bu kadar.
..
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gone
Fanfictionseni ilk gördüğümde düşündüm, ne tuhaf bir yabancı. şimdi yeniden yabancılarız, bu sefer anılarla birlikte. rosékook. ✓