İyi okumalar diliyorum ☘😘
~~
Bileğimdeki siyah tokayı sol elim ile çekiştirerek uzun kahve saçlarıma uzandım.
Az önce setyede yatışımdan dolayı uzun saçlarım hafif elektiklenmiş birazda birbirine girmişti.Yağızın Üzerimdeki delici bakışlarını umursamamaya çalışarak parmaklarımın yardımı ile saçlarımı ikiye ayırıp iyice düzenleyerek boynumun kökünden bağladım.
İçimden bir ses ne kadar yağız Saçlarımı sevsede ilerleyen zamanlarda saçlarımı kestireceğim gibime geliyordu ya hayırlısı...
Yağız elinde tuttu şalımı bana uzatırken sonunda kaçırdığım bakışlarımı birleştirdim.
Ellerim şalıma uzanırken derin bir gülümseme yüzümde peydah oldu.
Ve ardından göz cukurlarımın içinin dolduğunu hissettim.
Bana bu kadar yoğun bakarken az önceki yaşananlar aklıma geliyor daha çok gözlerim doluyordu.
Bir ay sonra bebeğimin cinsiyetini öğrenebileceğiz,organları gün geçtikçe oluşuyor ve o çok sağlıklı...
Düşündükçe mutluluk kalbime ağır geliyor ama kalbim onu hasret ile kabul ediyordu.
Size söylemiştim ne kadar geçmişim beni yaralasada geleceğim yaralarımı iyileştirmek için var olmuş gibiydi.
Ben ise geçmişim ile var olan bir kadınım...
Belki hep beni yaralı gördüler,hep en derin yaraları aldım ama ayaktayım
Ben güçlü bir kadınım
Yaralarım beni güçlü kılıyor...Düşüncelerim ellerimin hafif bir temas ile Kocamın tenine değişi yüzünden hızla son buldu.
Şalı ellerim arasına bırakmak yerine usulca saçlarıma yerleştirdi.Gözlerimiz ise bağını hiç bırakmıyordu.
Bana öyle derin bakıyordu ki ,öyle yoğun kalbim tekliyor avuç içlerim terliyordu.
Saçlarımda olan elleri usulca saçlarımı varla yok arası okşarken göz bağımızı bozarak dudakları saçlarımı ikiye ayırdığım noktaya buse kondurdu.
En derin ,en ağırından ,en anlamlısına...
Kafası gerilerken saçlarımdaki elleri omuzlarıma indi.
Hafif bir desteği ile ayaklandığımda karşı karşıyaydık.
Uzun boyundan dolayı hafif eğlim ile kafamı kaldırıp gözlerimizi birleştirdim.Hiç bir zaman gözlerimden saklayamadığım duygularım şimdide kendini belli ediyormudur?
İçimdeki bütün güzel duyguları Kocam şu mavi gözlerimden görüyormudur?
Nasıl baktığımıda bilmiyordum ama yağızın gözlerindeki yoğunluk herşeyden başkaydı. O kadar çok fazla duyguyu bir arada yaşıyordum ki dayanamayarak
Bedeninin yanında küçük kalan kollarımı beline sarıp göğsüne sokuldum.Bir an omuzlarımda kalan kolları beni eksik bırakmayarak vücudumu çepeçevre sarmaladı.
Bütün her şey için, bana kattığı her şey için, mucizem için içimdeki en derin teşekkürü sunmak istedim.
"Teşekkür ederim..."
Belki basit iki kelime ama aldığı anlamlar o kadar ağırdı ki anlasın istedim.
Şu iki kelimedeki minnetimi,mucizemi,özlemimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I HİCRAN "TÖRE SERİSİ"
General Fictionİsmim, kaderim Ben Hicran.. Ayrılığın en güzel gerçeğiyim... ~ Ayrılık beni hapsine alırken bu kez bu kadar canımı acıtacağını bilemedim. Ben yapamam Korkuyorum! Daha kendimi babamın öfkeli bakışlarından koruyamazken, o heybetli adamdan çok korkuyo...