İyi okumalar dilerim...🧚
***1 ay sonra
"Mahir!"
Aybukenin ağzından dökülen bu öfkeli kelime mahiri durdurmak yerine dahada hoşuna gitmişti.
Şuan arabanın içerisindeki atmosfer ikiye bölünmüştü.
Bir tarafta gerginlik akarken,bir taraf neşe saçıyordu.
Mahirin huyunu evlendiğim ilk zamanlarda çözmüştüm.
Aybukeyi öfkelendirmek en büyük hobisiydi.
"Bir kez daha saçlarıma laf edersen uzayan kahküllerimi tekrardan eski halini aldırırım."
Bu konu sadece bu güne ait değildi.
Mahir aybuke ile saçları konusunda hep uğraşırdı ama şu üç gündür sık sık direttiği bir konu vardı;Aybukenin uzayan kahkülleri.
Kahküllerinin bu hali ile iyi olduğunu,önceden beslemelere benzediğini diretiyordu.
Aslında farkında olduğum bir durum varsa oda mahirin sözlerine inat Aybukenin eski halini istediğiydi.
Normal bir şekilde söylemek yerine onun ile bu şekilde inatlaşarak istediğini yaptıracağını çok iyi biliyordu.
Bu hallerine kahkahalar ile gülmek istesemde aybukenin gazabından korkuyordum.
Gülmemi bastırmak adına kafamı camdan tarafa çevirerek mardin sokaklarına bakındım.Nereyemi gidiyoruz?
Bu akşam Alkan,aybuke çifti.Kocam ile ben ve mahir eşliğinde doğum günümü kutladığımız restoranda yemek yiyecektik.
Ocak ayında olmakla beraber hamileliğimin dördüncü ayına girmiş bulunmaktayım.
Güzel bebeğim sağlıkla büyüsede cinsiyetini bize göstermekten kaçınıyordu.
En önce isteğim sağlıklı olmasıydı ama cinsiyetinide çok merak ediyordum.
Yağız ne kadar belli etmesede o da meraklıydı.
Dışarısı ocak ayının soğunu taşısada arabanın içerisi sıcacıktı.Daldığım düşüncelerden aybukenin keyfili sözleri ile arınmıştım.
"Allah karşına öyle bir kız çıkartsın ki bütün herşeyi ile dert olsun sana!
Yanıp bitesinde dönüpte yüz vermesin!
En çokta şu saçlarım ile dalga geçiyorsun ya seninki daha kabarık daha dikkat çekici olsun inşallah "Son sözleri ile büyük bir kahkaha attı. Mahir beklemediği duamı yoksa bedduamı olduğu bilinmez sözler karşısında şaşkınlık içerisinde kalmıştı.
Bu hallerine bayılıyorum neşeleri ile bana huzur veriyorlardı.
Bu kez mahirin neşesi kaçmış, aybuke keyiflenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I HİCRAN "TÖRE SERİSİ"
Fiksi Umumİsmim, kaderim Ben Hicran.. Ayrılığın en güzel gerçeğiyim... ~ Ayrılık beni hapsine alırken bu kez bu kadar canımı acıtacağını bilemedim. Ben yapamam Korkuyorum! Daha kendimi babamın öfkeli bakışlarından koruyamazken, o heybetli adamdan çok korkuyo...