3 osoba
Todoroki próbował znaleźć dla siebie drużynę. Ale coś mu nie wychodziło.
Za to u Zoldyck'a i Bakugo było innaczej. Każdy chciał być z nim w drużynie.
Ale Itsuka, Ojiro i Kaminari powiedzieli Izuku że są konkurentami i będą walczyć na przeciwko mu.
Nie dziwił się.
- Hej mogę być z tobą w drużynie?- spytała go Pony. Nastolatek się zamyślił.
- Dobrze.- powiedział Izuku. Potem do niego dołączył Fumikage i Uraraka.1. Shoto Todoroki, Tenya Iida, Mei Hatsume i Momo Yaoyorozu
2. Katsuki Bakugo, Denki Kaminari, Mina Ashido i Sero Hanta
3. Izuku Zoldyck, Tokoyami Fumikage, Uraraka Ochaco i Poni Tsunotori
4. Itsuka Kendo, Rikido Sato, Minoru Mineta i Tsuyu Asui
5. Hitoshi Shinso, Ojiro Mashirao, Kirishima Eijiro i Kamakiri Togaru.
6. Toru Hagakure, Kyoka Jiro, Shishida Jurōta i Shiozaki Ibara
7. Shōda Nirengeki, Monoma Neito, Awase Yōsetsu i Kodai Yui
8. Rin Hiryū, Yanagi Reiko, Tetsutetsu Tetsutetsu i Honenuki Jūzō
9. Kaibara Sen, Bondo Kojirō, Fukidashi Manga i Kuroiro Shihai
10. Komori Kinoko, Tokage Setsuna, Mezo Shoji i Koda Koji- Dobrze czas zacząć tą konkurencję!
Midnight machnęła dłonią i zaczęła się konkurencja. Niektórzy rzucili się na drużynę Todoroki'ego.
- Zoldyck. Więc robimy nasz plan?- spytał go Tokoyami.
- Tak. Czas zacząć zabawę.- powiedział Izuku. Popatrzył na Shoto.- Gotowi?
- Tak!- krzyknęła Uraraka.
- Tak!- krzyknęła Pony
- Tak.- powiedział Tokoyami.
Izuku zamknął oczy i westchnął. Czas pokazać siłe Zoldyck'ów.
Większość odpuściła sobie Todoroki'ego i atakowała zajęte drużyny.
Monoma Neito zabrał punkty Bakugo. Przez to wybuchowy blondyn ganiał go.
Izuku przygotował się. Todoroki próbował zamrozić drużynę Zoldyck'a.
Izuku zniszczył lód.
Dark Shadow Tokoyami'ego zasłaniał ich tyły. Pony wysłała swoje rogi na tą drużynę.
Jeszcze trochę!- pomyślał Izuku.
- WOHOO ZOLDYCK MA 10 MILIONÓW PUNKTÓW!- krzyknął Present Mic.
- Jak?- zdziwił się Iida.
Ta szybkość.- pomyślał Iida.
Izuku założył na szyję 10 milionów. Ułożył szybki plan. Będą próbować odzyskać te punkty.
Postanowił ich zmylić.
- DRUŻYNA TODOROKI'EGO IDZIE NA DRUŻYNĘ ZOLDYCK!- Todoroki złapał jakieś punkty.
Potem spojrzeli na liczby.
- Ehhh...- Todoroki był w szoku.- Pięćdziesiąt punktów?
- Nie zauważyłem jak zamienia te liczby.- powiedział Iida.- Jest za szybki.
- Ara Ara... nie spodziewaliście się?- powiedział Izuku uśmiechając się.
- Kim jesteś?- spytał Todoroki. Nikt normalny tak nie potrafii.
- Twoim najgorszym koszmarem.- powiedział Izuku.
Tokoyami zdziwił się. Mimo że czuł że Zoldyck ma coś innego w sobie niż inni. Dziwił się tym że on ma jakieś doświadczenie bojowe. Podczas walk wydaję się taki bezlitosny.
Jakby jednym uderzeniem mógł zabić.- Za dziesięć minut kończy się ta konkurencja!- krzyknął Present Mic.
- Mamy czas Todoroki! Możemy każdej chwili odzyskać nasze punkty!- krzyknął Iida.
- Nie radzę.- powiedział Izuku. Jego czy zaświeciły. Brąz i niebieski są mieszały.
Yaoyorozu postanowiła pozbierać punkty które leżały na ziemi. Musieli przejść dalej.Bakugo w końcu znalazł te drużyny. Po długim czasie szukania ich. Leciał razem z swoją drużyną.
- 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1...! KONIEC CZASU!- krzyknął.
Bakugo zaliczył glebę.
- Teraz powiemy jakie drużyny przeszły dalej! Na pierwszym miejscu drużyna Zoldyck, na drugim drużyna Bakugo, na trzeciem drużyna Kendo, a na ostatnim drużyna Todoroki!
- Jakim cudem?
- Moja sprawa zbierałam punkty które leżały.- powiedziała Momo.
- Te drużyny zmierzą się w walkach! Teraz czas na odpoczynek!Todoroki postanowił "porozmawiać" z Zoldyck'iem.
- O czym chciałeś porozmawiać?- spytał go niechętnie Izuku.
- Pewnie wiesz ale mój ojciec to bohater numer dwa.
- No i?- spytał znudzony Izuku.- Nie obchodzi mnie to jakie masz reacje tatusiowe.
- Cóż wylądował na zawsze miejscu dwa. Nie mogąc przegonić All Might'a. Postanowił stworzyć silnego potomka.
Izuku spojrzał na niego. Och... tego się nie spodziewał.
- Kupił moją matkę i po jakimś czasie urodziłem się ja. Matka ciągle płakała w moich wspomnieniach. Odrzuce jego moc i pokaże mu że moge wygrać.
- Tu wszyscy dają siebie z wszystko, a ty dajesz z siebie tylko połowe. To nie jest walka. Gdybyś miał na uwadze czyjeś życie. Użyłbyś tylko połowe? Todoroki... ja nie daję z siebie wszystkiego. Ale jak będę zmuszony... dam z siebie wszystko.- powiedział Izuku.- Co to widziałeś do dopiero niewielka ilość mojej mocy. Ona jest o wiele większa niż myślisz.- spojrzał w jego oczy.- Jeżeli bym użył na tobie tej mocy leżałbyś połamany w szpitalu.Izuku odszedł. Todoroki słysząc te słowa zdziwił się. Chamuje się!?
Czyli oznacza jedno Zoldyck jest na wyższym poziomie niż on czy jego ojciec.
Nie wiedział co robić. Potem udał się do stołówki. Izuku zjadł katsudon.
Spojrzał na uczniów i cicho westchnął.
Wrócili na arenę po jakimś czasie.
- Czas pokazać kto z kim walczy!1. Itsuka Kendo vs Poni Tsunotori
2. Shoto Todoroki vs Fumikage Tokoyami
3. Minoru Mineta vs Ochaco Uraraka
4. Izuku Zoldyck vs Momo YaoyorozuKolejne walki
1. Katsuki Bakugo vs Mei Hatsume
2. Denki Kaminari vs Tenya Iida
3. Rikido Sato vs Sero Hanta
4. Mina Ashido vs Tsuyu Asui- Heh? Hatsume?- zdziwił się Bakugo. Hatsume spojrzała na Bakugo.
- NO TO ZACZYNAMY PIERWSZĄ WALKĘ ITSUKA KENDO VS PONY TSUNOTORI!
Dziewczyny zaczęły się szykować na walkę.
- Powodzenia Kendo-san.- powiedział Ojiro.
- Cóż szkoda że nie jesteś tej konkurencji.- powiedziała Kendo i poszła walczyć z uczennicą z pierwszej B.Walka była krótka Kendo wygrała. Więc kolejną walką będzie Tokoyami i Todoroki.
Wściekły nastolatek zamroził całego Tokoyami'ego.
Przez co kruk przegrał.- KOLEJNA WALKA! MINORU MINETA Z KLASY 1B I OCHACO URARAKA Z KLASY 1A!- krzyknął Present Mic.
Mineta przegrał z powodu że dziewczyna go dotknęła i wysłała po za arenę.
Izuku westchnął. Postara się jak najmniej skrzywidzić Momo.
Wstał i udał się do wejścia na arenę.- I O TO MOMO YAOYOROZU Z KLASY 1A I IZUKU ZOLDYCK Z KLASY 1A!
Momo szybko stworzyła tarczę i kij do walki. Izuku westchnął i pokręcił tylko głową i ruszył.
Delikatnie ją uderzył. Nie umiała zbytnio walczyć.
Izuku po pięciu minutach wyrzucił ją po za arenę.
- Dobrze walczyłaś.- powiedział Izuku.
- Traktowałeś mnie łagodnie?
- Nie przeżyłabyś mojej mocy. Więc wogóle jej nie używałem.- Momo była smutna.- Yaoyorozu nie znaczy że teraz przegrałaś to nie znaczy że przyszłości przegrasz. Ucz się na błędach i walcz dalej.
- Dziękuję Zoldyck-san.
Izuku kiwnął głową i wrócił na trybuny.- KOLEJNA WALKA MEI HATSUME I KATSUKI BAKUGO.
Walka szybko minęła dziewczyna chciała tylko uwagi że jej sprzęt jest dobry.
Bakugo był na nią bardzo wściekły. Najchętniej by ją zabił. Ale wygrał.
Izuku próbował uspokoić Bakugo.
Siedzieli razem.
- Nie pomyślałeś o tym że ona tak zrobi?
- Nie.- warknął był bardzo zły.
- Ja od razu się domyśliłem że ona tak zrobi.- powiedział Izuku.- Chodź zobaczymy inne walki.
Gdy wrócili zobaczyli że Tenya wygrał.
- Gratuluję Iida-kun.
- Dziękuję Zoldyck-kun.
- KOLEJNA WALKA RIKIDO SATO VS SERO HANTA.
Rikido bez problemu wygrał.
Kolejna walka była pomiędzy Tsuyu i Min'ie.
Tsuyu wygrała.
- TERAZ ZOBACZYMY KOLEJNE WALKI!1. Itsuka Kendo vs Izuku Zoldyck
2. Shoto Todoroki vs Ochaco UrarakaDruga część tego
1. Katsuki Bakugo vs Rikido Sato
2. Tenya Iida vs Tsuyu AsuiRudowłosa spojrzała na nastolatka, a zielono-biało włosy spojrzał na nią.
- Jestem gotowy/a- powiedzieli jednocześnie i udali się na arenę.
- ITSUKA KENDO VS IZUKU ZOLDYCK! ZACZYNAMY WALKE!___________________________________________________
Jak myślicie kto wygra? Tą walkę?
Kto będzie walczył w kolejnym rozdziale?
Czy w końcu Izuku i Katsuki zaczną się spotykać?Kto ich zna?
Kimetsu no Yaiba
Tomioka Giyuu x Kamado Tanijro!
GiyuutanMiłego dnia/nocy!
Słów 1778
CZYTASZ
Izuku Zoldyck (BakuDeku)
RandomKillua i Gon (Hunter x Hunter) mają syna o imieniu Izuku. Izuku jest bardzo silnym dzieckiem. Także wiele lat temu stworzono przepowiednie o dziecku zrodzonym z dwóch mężczyzn. Izuku ma wiele przygód. Pokonał wiele przeciwności. Ale nadal w ciemnośc...