3 osoba
Od wojny minęło kilka dni. Ludzie dowiedzieli się o istnieniu nen. Bali się ludzi którzy mieli nen.
Ludzie zaczęli negocjować.
Potem pojawił się pewnien człowiek. Powiedział że ludzie którzy posiadają nen nie są źli.
Wyjaśnili sprawę tą i postanowili podpisać z nimi sojusz.
Będą sobie nawzajem pomagać.Izuku siedział razem Katsuki'm na kanapie. Czuł dotyk wyższego na brzuchu.
Przez co rumienił się.
Klasa siedziała razem z nimi, a jeszcze koło nich była klasa 1b i Wielka Trójka.
Rozmawiali.
- One For All jest darem przekazywanym pokolenia na pokolenie?- upewnił się Ojiro.
- Tak.- potwierdził Mirio.
Tamaki patrzył na Mirio. Potem zarumienił się jak Mirio na niego spojrzał. Odwrócił zawstydzony wzrok.
- Mnie zastanawia co dalej?- zadał to Kaminari.
- Nie wiem.- westchnął Izuku.- Co kolwiek planują bohaterowie... i ludzie z nen...
- Sojusz?
- Może chcą wydać wojnę?
- Nie chcę kolejnej wojny!
- SPOKÓJ!- krzyknął głośno Izuku. Jego oko zmieniło kolor.
Jak na zawołanie wszyscy ucichli.
Izuku westchnął.
- Zobaczy się.- odpowiedział. Spojrzał na Katsuki'ego.
- Dobra idę razem z Deku do mnie.- powiedział blondyn i złapał zielono-biało włosego za rękę.Usiedli na łóżku u Katsuki'ego. Izuku usiadł na kolanach blondyna.
Przytulił się do niego. Chwila dla nich. Tego potrzebowali.
Przytulać się.
Izuku spojrzał na blondyna.
- O czym myślisz?- spytał Izuku.
- Jak to się wszystko skończy. Poprosimy naszych rodziców abyśmy tylko we dwoje pojechali nad morze.- powiedział Katsuki.
Izuku zmarszczył brwi, a potem się uśmiechnął.
Wakacje z Katsuki'm!
Izuku pokiwał głową. Już chciał aby to wszystko minęło i wyjechać na wakacje.
Westchnął.
Wiedział że to wszystko tak szybko nie minie.
Izuku przytulił się do swojego chłopaka. Czuł się zmęczony.
Zasnął otulony zapachem Katsuki'ego.Katsuki patrzył na śpiącą twarz swojego chłopaka.
Położył się koło Izuku, ale tak nie mógł zasnąć.
Jego sny pokazywały różne rzeczy. Często chodził do łazienki i robił sobie "dobrze".
Katsuki bardzo mocno pragnął niższego od siebie.
Czekał.
Nie chciał Izuku do niczego zmuszać. Kochał go. Tak bardzo mocno go kochał. Zgarnął z jego czoła kosmyk włosów.
Pocałował go w czoło.Wstał z łóżka i udał się na dół. Zauważył że wszyscy udali się gdzieś. Pewnie do pokoi.
Poszedł do kuchni i zjadł curry.
Usiadł na kanapie. Spojrzał na ścianę. Jakby była najciekawszą rzeczą na świecie.
Może kiedyś poproszę o błogosławieństwo od rodziców Izuku. Chciałbym aby był tylko mój. Kocham go całym moim sercem.- pomyślał blondyn.
Postanowił udać się na trening.Tymczasem
Killua z Gon'em i Sachiko siedzieli w salonie.
Mały Sachiko nie rozumiał zbytnio co się dzieję z Izuku.
Ale Gon z Killu'ą tak.
- Martwię się o Izuku.- powiedział Gon.
- Ja też Gon.- westchnął.
Nie mają kontaktu z synem od kilku dni.
Killua postanowił zadzwonić do dyrektora Nezu.- Witam Panie Zoldyck.- przywitał się dyrektor Ua.
- Dzień dobry. Co się dzieje z Izuku?- zadał pytanie.
- Mhm... proszę poczekać...- po dziesięciu minutach. Killua usłyszał głos Nezu.- Pański syn aktualnie śpi w pokoju Katsuki'ego Bakugo. Blondyn udał się na trening.
Killua odetchnął z ulgą. Przekazał tą wiadomość Gon'owi.
Przez to Gon był ucieszony.
- Takim razie do widzenia dyrektorze Nezu.- pożegnał się Killua.
- Do widzenia.
Killua się rozłączył. Białowłosy przytulił się do męża i dziecka. Gon pogłaskał włosy Killu'y.
- Tata!- krzyknął Sachiko chcąc pogłaskać włosy jak Gon.
Killua kucnął do młodszego syna. Mały Sachiko swoją małą dłonią zaczął głaskać Killu'ę. Przy tym się ciesząc. Gdy mały się zmęczył i zasnął otulony ciepłem "mamy". Gon położył go do kołyski.Potem Gon poczuł dłonie męża na swoich biodrach. Killua zaczął całować szyję Gon'a.
- Ah~ Killua~.- jęknął Gon. Czując ogromne ciepło na policzkach. W spodniach było już dawno ciasno. Przycisnął tyłek Gon'a do swojego już dawno stojącego przyjaciela..._________________________________________
Chciecie dalej?
Jeżeli tak napiszcie w komentarzach 18+ Killu'y i Gon'a.Po jakimś czasie może pojawić się 18+ Izuku i Katsuki'ego.
W kolejnym rozdziale L.O.V zostanie schwytane!
Podczas wakacji Izuku i Katsuki'ego może wystąpić scena 18+.
Czy chcecie wiedzieć jak wyglądam?
Jeżeli tak dajcie znać w komentarzach!Życzę Miłego dnia/nocy!
Słów 642
CZYTASZ
Izuku Zoldyck (BakuDeku)
De TodoKillua i Gon (Hunter x Hunter) mają syna o imieniu Izuku. Izuku jest bardzo silnym dzieckiem. Także wiele lat temu stworzono przepowiednie o dziecku zrodzonym z dwóch mężczyzn. Izuku ma wiele przygód. Pokonał wiele przeciwności. Ale nadal w ciemnośc...