14. rész

604 56 26
                                    

"-Szóval ne keress többet. Nem találkozhattunk volna. Sajnálom. -mondta Jimin szomorúan és elrohant."

Yoongi nem értette a dolgot, de inkább hagyta, hogy a fiatalabb elfusson. Végül is megvolt neki Jimin telefonszáma, és még a leckéket sem küldte át, amit megígért, hogy megtesz, így pedig hátha megtudhat róla többet.

Jimin sietős léptekkel ért haza és ment egyenesen a szobájába, ahova aztán be is zárkózott.

Nem akart semmit az ég világon, csak eltűnni a föld felszínéről örökre.

Sajnálta, hogy így bánt Yoongival azok után, hogy ő eddig mindig kedves volt vele ráadásul egy csomó mindenben segített is neki. Bánta, hogy elrohant és azt mondta, hogy ne keresse többé. Valójában szerette a fiú társaságát és amikor karjaiban volt, biztonságban érezte magát, mégis végül arra jutott, hogy jobb neki egyedül. Jimin már nem volt biztos abban, hogy megint élvezné, ha erős karjai között lehetne, sem azt, hogy a közelében. Vagy egyáltalán, hogy hozzá érjen.

Mikor Yoongi megfogta Jimin csuklóját, a szőke úgy érezte, hogy bőre ég és ezt mégegyszer nem akarta érezni.

Jimin ágyon fekvő és merengő elfoglaltságát a telefonja rezgése zavarta meg.

Gyorsan megnézte, hogy az anyja zaklatja e már megint, hisz csak ő szokott neki írni, de nagy meglepettségére nem ő volt, hanem Yoongi...

|----------------------------|
Min Yoongi

Min Yoongi
Szia Jimin!

Min Yoongi
Sajnálom, hogy olyan hamar el kellett menned, de így legalább van időm és lehetőségem, hogy elküldjem az anyagot, amit be kell pótolnod.

Min Yoongi
Remélem egyébként a sebeid már rendben vannak, főleg a fejeden lévő. Az jó nagy volt.

Min Yoongi
Személyesen elfelejtettem megkérdezni, hogy jól vagy e, de remélem jól vagy.

|----------------------|

Az üzenetek csak úgy érkeztek és ahogyan Jimin olvasta, elmosolyodott.

Nem akart semmit a másiktól, még azt se, hogy keresse. A tananyagról amúgy is már elfeledkezett. Csak egyel tovább kellett volna haladnia mindenben. De Yoongi mégis ráírt és még érdeklődött is felőle, ami elég aranyos tőle, nem?

Jimin nem tudta, hogy mit írjon, az anyagok meg csak érkeztek, így a telefonja állandóan rezgett és nem tudta figyelmen kívül hagyni.

Végül úgy döntött, hogy ha már Yoongi volt olyan kedves és elküldte neki az anyagot, akkor illendő lenne megköszönnie.

|----------------------|
Min Yoongi

Park Jimin
Köszönöm szépen és kérdésedre válaszolva, igen a fejem már nem fáj és jól vagyok.

|---------------------|

Jimin egy ideig tétovázott, hogy elküldje e az üzenetet, amit írt, de végül rányomott a küldés gombra.
Alig hogy letette volna a készüléket, újra rezegni kezdett.

|-----------------|
Min Yoongi

Min Yoongi
Örülök, hogy jól vagy!

Min Yoongi megváltoztatta a becenevét. "ChimChim".

|--------------------|

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Where stories live. Discover now