10.rész +16

726 57 50
                                    

"-Játszunk egy kicsit. -vicsorog ördögien az idegen, de Jimin csak a rémisztő hangját hallhatta, amitől ugyanúgy hideg futkosott a hátán."

A férfi megkerülte a rémült fiút és elkezdte kigombolni a rajta lévő iskolai egyenruhaként szolgáló inget, amit egyébként a fele osztály sőt szinte senki sem szokott hordani.

Miután Jimin ingje ki lett gombolva a férfi elé térdelt és csókolgatni kezdte mellkasát, néhol megszívva bőrét és haladt egyre lejjebb. Pár perc múlva már Jimin alhasánál járt és közben elkezdte lehúzni a kikötözött fiú nadrágjának cipzárát.

Mivel Jimin tudta, hogy hol van és mi ez az egész így nem kezdett el kiabálni segítségért, hisz tudta, hogy felesleges lenne, így csak összeszorította szemeit és erősen ökölbe zárta ujjait, úgy tűrte amit a férfi művelt.

Nem telt el sok idő, de az idegen keze Jimin ágyékára tért és végigsimított férfiasságán. Igaz Jiminen még rajta volt alsóneműje, de ettől még érezte a simítást és kirázta a hideg.

A férfi lassan bontotta le Jimin ruháit, hogy teljesen hozzá férhessen, majd mikor ezzel végzett, ismét a fiú lába közé tévedtek kezei.

Jimin eleinte úgy volt vele, hogy csak kibírja ezt az 'apróságot', de miután a férfi addig izgatta férfiasságát, hogy az akarata ellenére is merevedett, már nem annyira tetszett neki a dolog, főleg miután azt kellett éreznie, hogy az idegen bekapja nemi szervét és tövig elnyeli. A kis szöszi ennél a pontnál fakadt ki és adta fel a reménykedést, hogy nem lesz semmi gond. A könnyei kicsordultak, miközben a férfi lassan mozgatni kezdte száját, így a szemét takaró kendőt benedvesítette.

-Khérlek...ne...-mondta végül ki Jimin amit már az elejétől fogva gondolt. Hangja remegett és halk volt, de így is jól lehetett hallani az üres pincében. Hiába. A férfi nem hagyta abba, csak még jobban beindult. Gyorsabbra vette a tempót, miközben a fiú felsőtestét fogdosta ahol csak tudta.

Jimin kezei hátra voltak kötve, így nem tudott ellenkezni. Fejét hátra döntötte és úgy eresztette ki jobban könnyeit.

-Ahhh...Elhégh...-próbálta leállítani a mohó, ismeretlen fickót, de az nem állt le.

Miután a férfi érzékelte, hogy Jimin nem fogja átadni magát az élvezetnek és nem fog nyögni, inkább ráharap ajkára, csak hogy ne hallassa, arra jutott, hogy akkor nyögjön a fájdalomtól és az eddig ugyan gyors, de lágy szopást felváltotta az erőszak. Megszívta a fiú férfiasságát és egyszer rá is harapott, mire Jimin végre fájdalmasan felnyögött. A fiú félt, hogy a végén a férfi le is fogja harapni, annyira sajgott már neki odalent.

Hirtelen a férfi kiengedte szájából a húsdarabot és ráült Jiminre.

-Hallani akarom azt a csodás hangodat. -mondta a érfi Jimin fülébe suttogva, mire a fiút kirázta a hideg. Nem értette a férfi hirtelen váltását, de nem kellett sok idő, hogy megértse, ugyanis a férfi elkezdte meglovagolni, közben pedig Jimin nyakát vette célba ajkaival.

Csípőjét minden irányba forgatta, mialatt a fiú nyakát véresre harapdálta.

-Ehlhégh...-sírta Jimin, és a nyögéseit egyfolytában próbálta elnyelni. Nem akart egy idegen előtt felnyögni, főleg, hogy semmit sem látott. 

Félt, hogy fel van állítva valahova egy kamera, hogy aztán meg legyen mutatva az anyjának. Félt, ha hangját adja utána megverik, mert 'élvezte'.

Nem akart még több fájdalmat mert már nem tudta volna elviselni.

Jimint a gondolataiból az rántotta, ki, hogy a férfi szájára tapadt és erőteljesen csókolni kezdte. A fiú nem tervezte szétnyitni ajkait az undorító idegennek, de miután az beleharapott pittyébe, akaratlanul is szétnyíltak ajkai a férfinak így bejutást biztosítva.

Az idegen átnyújtotta nyelvét Jimin szájüregébe, de közben sem hagyta abba a rugózó mozgását. A szöszi száját megtöltötte a férfi nyála és annak íze. Alkohol és záptojás keveredésének ízét érezte Jimin, amitől elfogta a hányinger.

Undorítónak találta a férfit és mindent amit csinált. Nem akart ilyeneket érezni egy teljesen idegentől és egyszerűen nem bírta, hogy be van kötve a szeme, mert így nem láthatta, hogy mit tervez tenni következőnek az a fickó és még csak felkészülni sem tudott rá.

Jimin könnyei már szaporán folytak le arcán, mire végre elvált tőle az idegen és le is szállt róla. Jimin végre megkönnyebbült és azt hitte végeztek, de nem. A férfi csak egy percre vált el tőle, amíg levetette ruháit és úgy ült vissza a megszeppent fiúra.

Jimin itt már tényleg teljesen kiakadt. Érezte, ahogyan a fickó szőrös férfiassága az övéhez ér és ráül, majd amikor megint lovagolni kezdett csupasz testük egymáshoz csapódott. Így még gusztustalanabb volt az egész. A férfi nagy szőrös hasa Jimin kockáit súrolták egyfolytában és a férfi ismét nyakára tapadt. A csókok és harapások egymás után sűrűn sorozták meg és a férfi szakálla Jimin nyakát irritáltak.

-Nehm bhírhom! Elhégh! -sírta a fiú, de a férfi egészen addig nem állt le, amíg el nem élvezett, rá Jiminre.

A meleg idegen nedv befedte Jimin férfiasságát és alhasát is, a férfi pedig ott lihegett és nyögött rajta. A férfi egy utolsó fájdalmas és erőteljes csók után leszállt a fiúról, aki így érezhette, ahogyan a férfi rajta hagyott váladéka lassan csordogálni kezd lefelé, miközben szaga orrába jut. Undorító. Annyira undorító...

-Hah...Jóh volthálh öcsih...-lihegte az idegen mellőle, Jimint pedig ismét elfogta az undor.

Egy öt percet követően meghallott egy női hangot. Aggódónak tűnt.

-Jaj. Itt meg mi történt? Jól vagy? -kérdezte a fiatal nő és Jiminhez sietett, majd eloldozta és lassan lehúzta a szemfedőt róla.

Jiminnek lassan tisztult ki a kép, de mikor végre rendeződött látása egy szép lány tárult elé, aki látszólag aggódott. Fekete hosszú haja vékony derekáig ért, arca sima volt, alakja homokórához hasonló. Testét rózsaszín ruha borította, viszont így is látható volt, hogy alatta nagy keblei és hátsófele van.

-Mond, mi történt veled? -kérdezte a lány, mintha nem tudna semmiről, Jimint pedig ahogy a történtekre gondolt elkapta a sírógörcs.

-Jól van. Semmi baj. Hallod? Shhhh...-simogatta Jimin fejét a lány magához húzva.

Jimin lassan megnyugodott az aranyos lány karjai közt és légzését is rendezte, majd a lány elkezdte lemosni róla az undorító testnedvet és segített vissza öltöznie.

-Köszönöm. -mondta Jimin hálásan és már el is felejtette, hogy ez az egész a pszichológusa terve volt.

Jimin akaratlanul is undorodni kezdett a férfiak iránt és biztonságban érezte magát a nők közelében. Fel sem tűnt neki, de látszólag sikeresen meg lett változtatva a nemi identitása.

A sarokból elégedetten nézte, karba tett kezekkel, a nagy megrázkódtatást átélő szőkét és sikeresnek vélte a fiú anyjával közösen kitalált tervét a sansaengnim.

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Onde histórias criam vida. Descubra agora