28.rész

465 51 95
                                    

-Tae mégis mit tegyek? Jimin eltűnt, de a rendőrséget nem riaszthatom, hisz azok mióta eltűnt anyjától keresik. Ha kiderül, hogy eddig nálam volt engem letartóztatnak, őt pedig elkezdik keresni, de Jimin ha elszökött nem fog előjönni a rendőröknek. -dőti fejét tenyereibe Yoongi miközben magyarázza a helyzetet a mellette ülőnek.

-Ha tényleg csak elment, biztosan jól van. Nem kisgyerek, tud gondoskodni magáról, és az is lehet, hogy vissza ment a szüleihez, ki tudja. Nem sok helyre tudott menni és nagy eséllyel vissza fog jönni hozzád. -próbálja magát és barátját is nyugtatni Taehyung.

-Visszajönni hozzám? Azok után amiket mondtam neki? Amúgy is... Még mindig nem bírom felfogni ami vele történt, nem hogy még ha belegondolnék az ő helyzetébe. Annyira szemét voltam vele... Ha megértőbb lettem volna, vagy türelmesebb... -merül Yoongi önostorozásába, de Taehyung félbeszakítja.

-Elég. Igaz, nem kellett volna úgy beszélned vele, de végül is az ő hibája is a dolog. Ha elmond neked mindent, akkor biztos te is megértőbb lettél volna.

-Aha. Biztos. De hogy mondana el mindent, mikor ő se tud rólam minden részletet? -fordul barátja felé a menta hajú.

-Ti sose szoktatok beszélgetni???

-Hát.. Nem nagyon vagyok a szavak embere, ha pedig neki kell valami, akkor csak oda jön hozzám és az ölelésembe bújik. Valahogy ennyi volt két évig... -gondolkozott el mondata közben Yoongs, fidézve mindent amit Jiminnel tett eddig. Az emlékképek ott cikáztak fejében, de a gondolatok keresgélése ellenére sem talált semmi olyat, hogy ő és a szöszi valaha is leültek volna beszélgetés céljából. Néha megesett, hogy beszélgettek, de az teljesen másról szólt. A jövőbeli munkáról, vagy egy TV sorozatról, esetleg ritkán még zenei stílusokról és pénzről.

-Pedig még csak nem is vagytok macska házaspárak. -rázza a fejét Tae.

-Ez most honnan jött?

-Hát ugyan olyanok vagytok mint két macska akik házasok. Nem beszélgettek és egymáshoz bújáson kívül nem nagyon tesztek mást. -ránt vállat Tae magyarázata közben.

-Egyrészt, nem értem hogy lett belőlünk macska, másrészt pedig az állatok mióta házasodnak??? -vonja kérdőre Yoongi.

-Vannak olyan országok ahol állatok is házasodnak.

-Mert te ilyen jártas vagy az ilyenekben... -forgatja meg szemeit Yoongi.

-Nem. Kook mondta.

-Oh, szóval összemelegedtetek? -veszi elő az idősebb pillanatok alatt perverz mosolyát.

-Hááát... Nem akarok dicsekedni, de mi beszélgetünk is. -húzza ki magát Tae boldogan.

-És egymáshoz is bújtok mint a "házas macskák"?

-Nem. -húzza el száját Taehyung.

-Hát ez szuper. -nevét fel az idősebb. -Kiosztassz, hogy miért nem beszélgettünk, pedig te és a kapcsolatod még ott sem tart, hogy fogjátok egymás kezét.

-Jól van na. Még csak olyan 5 randin voltunk, nem kell elsietni...

-Ötön??? Valaki már az elsőn lesmárolja a másikat!!

-Valaki. De nem mindenki ennyire tolakvó. Egyébként tudtommal te sem nagyon csókolózol Jiminnel. -mélyed el Taehyung a kötekedés és versengés harcmezején, mit Yoongi csak egy szemforgatással díjaz.

-Mindegy... -sóhajt nagyot Yoongi, és itt beállt a nagy, kínos csönd.

-Oh, megvan mi kéne neked és Jiminnek! -kiált fel egy kis idő után Taehyung.

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora