Fogalmam sincs, h mikor sikerül megírnom a folytatást, de ez a rész kész van és... És hát igen. Így hoztam nektek. Remélem tetszik❤💜🥰
-------Jimin tehát a hét kezdetétől magántanuló lett, de Yoongi így sem feledkezett meg újdonsült párjától és napi szinten árasztotta el üzenetekkel, amikre Jimin természetesen úgy válaszolt, mintha minden rendben lenne, pedig közel sem volt minden rendben.
Az anyja, mint ahogyan számítani lehetett rá, amint hazajött munkából a kiadott anyagot átbeszélte, és kikérdezte fiától, azonban akár hogyan is kedvesnek hangzik ez, miszerint csak segített fiának a tanulásban, ez nem éppen úgy zajlott ahogyan azt az ember elképzelné. Ha Jiminnek nem ment a tananyag büntetést érdemelt, amit vagy egy öv fizetett meg neki, vagy a vacsora megvonása volt a fizetség, mikor Jimin eleve szinte csak napi egyszeri étkezésen élt.
Ha azt mondjuk vékony volt, nem tévedünk sokat, ugyanis szinte csak csontból és bőrből állt, mégse evett többet, még ha éhes is volt. Nagy volt rajta az anyja által ráhelyezett nyomás és még az estéket is tanulással töltötte, hogy napközben tettethesse a "minden rendben"-t Yoonginak és TaeHyungnak.
A napok így teltek és három hét telt el úgy, hogy Jimin egyre rosszabb állapotba került. Akart valakit maga mellé, aki megvédi, vagy akinek vállán sírhat, de jelenleg még a két elméletileges 'barátját' is tehernek érezte. Már nem bírta tettetni, hogy minden rendben, így ha éppen kisírtak voltak szemei, vagy karikásak, nem vette fel Yoonginak a videóhívását és ha éppen nem tudott rányomni azokra a nyamvatt mosolygós emojikra, pedig olyan könnyűnek tűnhet, akkor inkább meg se nézte az idősebb üzeneteit, amit a másik hamar észre is vett, így aggódni kezdett, hogy Jimin vajon utálja e, amit szóvá is tett.
|------------|
YoongiYoongi
Miért tűnsz el folyton?Yoongi
Haragszol?Yoongi
Vagy baj van?Jiminshi
Nem. Minden rendben. Jól vagyok.Jiminshi
Nem haragszom.Yoongi
Nem úgy látomYoongi
Beszélni szeretnék veledYoongi
Hallani akarom a hangodYoongi
Egy hete már nem vetted fel a hívásaimYoongi
Most NE NYOMJ KI!Bejövő hívás Yoongi
Elutasítás Fogadás
Jiminshi
Most nem jóYoongi
Jimin!Jiminshi
Most tényleg nem tudok beszélniBejövő hívás Yoongi
Elutasítás Fogadás
Yoongi
Vedd fel Jimin, tudni akarom, h mi van veled!Bejövő hívás Yoongi
Elutasítás Fogadás
|---------------|
ČTEŠ
𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]
Fanfikce𝐻𝑒𝑙𝑝 𝑀𝑒, 𝐼'𝑚 𝐺𝑎𝑦! Jimin egy átlagos középiskolás lenne, ha nem lenne meleg, és ez nem lenne köztudott tény. Mindenki elítéli emiatt és nagyon sok utálatot kap, ami baromira fáj neki és nagy lelki teher számára. Majd megjelenik Yoongi, a...