30.rész

437 47 52
                                    

"-Jó fiú. -mosolyog győzedelmesen Chin és kikötözi Jimin csuklóin lévő kötelet, majd a csipkés anyagot adja helyette kezébe."

-Nézzük megértettél e. -sétál el Chin az ajtóig, mit látható módon nyit ki, majd megy a szoba közepére. -Játszani akarok Chimotie. -húzza száját perverz mosolyra.

Jimin a másik kijelentésére fejét először a sarokban lévő ágyra vezeti, majd a kezében lévő kendőre, végül pedig a nyitott ajtóra. Ez egyértelműen egy teszt, viszont ha jól csinálja ki is juthat innen.

Jimin lassan ált fel, és fordult az ágy felé, hova óvatos léptekkel igyekezett. Már csak egy bökkenő volt. Chin azt mondta, hogy levetkőzve várja az ágyon bekötött szemmel. Most már értelmet nyert, hogy mire van a csipke, viszont a levetkőzés kicsit balhés, hisz Jimin még sosem öltözött le más előtt. Elég volt neki annyi is más férfiak érintéséből, amit a pszichológusnál kapott. Jimin terve az volt, hogy az ágyhoz megy, Chin odajön hozzá megdicsérni, és akkor a lábai közé rúg, majd elsiet, viszont ha nem öltözik le, ez nem teljesülhet meg, ha pedig megteszi és kijut az épületből nagy eséllyel az utcákon is pucéran kell majd mutatkoznia, így Jiminnek gyorsan kellett döntenie mit tesz.

Végül csak fejére kötötte a csipkét és leült az ágyra. Természetesen az anyagot lazán kötötte fel, és ki is látott, így tervét beteljesítheti amint Chin elé sétál. Legalábbis ez fejben eléggé bíztatóan hangzott, de megvalósítani már más tészta.

-Hol marad a levetkőzés, ha? Nekem hagyod eme megtisztelő feladatot Jiminshi? Vagy netán nem voltam elég világos? -lépked egyre közelebb a várakozó Jiminhez, Chin.

-Kérdeztem valamit! -emeli fel hangját Chin, mire az ágyon ülő összerezzen.

-Ért..érthető voltál...apu...-szorítja össze szemeit Jimin. Remegő hangja is árulkodott a benne lévő félelemtől. Tudja, hogy Chin sokkal erősebb nála, és hogy ha nem sikerül elmenekülnie, akkor neki vége. Még ha csak bele is gondol miket tehet vele a másik, elönti a félelem.

Míg Jimin azon töprengett, hogy tényleg megpróbálja e a szökést, Chin elé ért és a szöszi fején lévő kendőhöz nyúlt, majd azt megerősítve húzott két végén egyet, így Jimin szemén az anyag megfeszült, ezzel látását elvéve.

-A szalagot ilyen erősséggel kösd fel, különben le fog esni közben, és az csak hátráltatna. Akkor van jól rajtad, ha nem látsz semmit, értetted? -végzi el az utolsó igazításokat a csipkén beszéde alatt.

-Igen apu. -nyel nagyot Jimin, ezzel próbálva megszüntetni a gombócot, torkában.

-Még valami. Ne így ülj az ágyon. Jelenleg lábaid a földön tartod, de ez így nem jó. Térdelj fel, majd ülj a lábaidra, kezeidet pedig szorítsd a combodra. -magyarázza Chin, és  mondata végén már várta, hogy Jimin úgy foglaljon helyet, viszont a kisebb hezitált. Ha most feltérdel nem tudja tökön rúgni az előtte állót, de ha nem engedelmeskedik, most kell cselekednie.

Jimin egy gyors rúgást intézett Chin felé, de mivel be volt kötve a szeme, így nem találta el a kívánt pontot, ennek ellenére megindult, és egészen a szoba közepéig haladt, hol muszáj volt megállnia, hogy bekötözött szeméről levegye a kendőt. Míg viszont Jimin az anyaggal babrált Chin könnyű szerrel érte utol, majd rúgta ki Jimin lábát, így az összeesett.

-Szökni próbáltál? Most komolyan? Azt hittem több értelem szorult beléd. Én figyelmeztettelek. Ha szökni próbálsz neked lesz rossz. Nem hallgattál rám, tehát nem leszek kegyes veled. Büntetést érdemelsz. -jelenti ki Chin. Hangja parancsoló és éles volt, senki nem merne vele szembeszállni.

Chin egy nagy rúgást intézett Jimin gyomrába, ki ettől görnyedten borult a földre, ennek köszönhetően pedig az idősebb nyugodt léptekkel mehetett el a szoba másik felébe, honnan láncokat és kötelet vett elő, egy fegyelmező ostor társaságában.

-Pedig olyan rendes voltam veled. -sóhajt nagyot Chin, míg Jimin mellé sétál, majd a köteleket és láncokat csuklójára köti, úgy állítja fel.

Ezután Jimin ruháját lassan húzza le a szösziről, először pólóját, majd nadrágját, miután pedig ezzel végzett, a Jimin kezére kötött kötelet a plafonból kiálló kis kampóra erősítette, így Jiminnek majdnem lábujjhegyen kellett nyújtózkodnia, teste pedig megfeszülve egyenesedett ki.
Jimint kirázta a hideg, ahogyan a láncok, mik csuklójára lettek rögzítve, testéhez csapódva csörögtek.

Most már nem tudok menekülni, elszúrtam...örökké az ő kis játéka leszek...olyan...undorító és megalázó...-adja fel végleg a reményt Jimin, mikor megérezte, hogy Chin éppen lábán kezdi végighúzni a fegyelmező pálcát. Még sosem érintkezett valóságban ilyen "játékszerrel", csak filmekből tudja mi is ez.
Maga a pálca műanyagból készül. Az egyik végén egy fogó rész van kialakítva, míg másik felén található a puhított műanyag, minek hála a csapás nem okoz túlzott fájdalmat, csak bizsergető érzést. Aki tud bánni a pálcával, akár a másik félt az orgazmusig is kényeztetheti, de általában csak a felizgulás érdekében használják; előjáték céljából. Természetesen Chinnek nem éppen Jimin élvezete volt a célja. Azt akarta, hogy a kisebbnek ne éppen jó emlékei legyenek a pálcával kapcsolatban. De hogy ezt hogy tudja elérni? Pont úgy, ahogyan azt most is teszi.

Chin először Jimin lábain húzza végig a műanyagot, majd férfiasságára tér, amit erőből megcsap. Jimin egy nyögéssel díjazza a csípős érzést, mit Chin amint megkap már halad is tovább a pálcával. Végighúzza Jimin alhasán, mellkasán, hátán, végül pedig formás hátsójára ver egyet.

-Mi ezzel a célod? -kérdi meg egy kis idő után Jimin.

-Hm...-tesz úgy Chin mintha elgondolkozna és végig nyal Jimin mellkasán. -Mi a célom? -ismétli meg Jimin kérdését, miközben sötét barna tincseit kisutulja szeméből. -Szerintem már említettem. Neked bünti jár, én pedig játszani akarok. Deee -nyújtja el szavát, míg nyelvét egyre lentebb vezeti Jimin testén, egészen, míg lába közé ér. -Úgy emlékszem a szabályok közt ott volt, hogy ne szólalj meg engedély nélkül és hívj apucinak. Ezek közül mindkettőt áthágtad, de sebaj. Megtanítom én neked, hogyan megy itt a járás. -mosolyodik el mondata végén, és ahogy befejezte mondandóját, bekapta Jimin teljes hosszát, majd nyúzni kezdte a rajta lévő bőrt, mikor pedig úgy érezte itt az idő, rá harapott a húsrúdra.

-Áááááhh...megőrültél? -kiált fel Jimin. A farka iszonyatosan sajgott és azt hitte a lábainál térdelő alak egyben leharapja, ha nem kiált rá. Kérdésére viszont nem kapott választ, csak Chin mégerőszakosabban nyúzta férfiasságát.

Mi a faszért fáj ez ennyire? Lehetne kegyesebb is hozzám ez a féreg. Még, hogy büntetés jár nekem...Ő nem az apám. -dühöng magában Jimin, ezzel próbálva elterelni gondolatait a fájdalomról.

Vajon mi van apával és anyával? Örülnek, hogy eltűntem tőlük két éve? Vagy anya még mindig haza akar teremteni? Igen...biztosan folyton nyaggatja apát, hogy miért iszik annyit, és nem inkább plakátol a környéket. Mindig is szigorú volt...mindketten azok, de azért hiányoznak...

mindketten azok, de azért hiányoznak

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Место, где живут истории. Откройте их для себя