19.rész

531 52 55
                                    

-Te hálátlan kölyök!!! Hogy mertél úgy viselkedni a kórházban?! Kiszökni és fiúkkal időzni!! Mondtam, hogy nem lehetsz azok közelében! Csak rontanak téged és eltérítenek a normálistól! Az elfogadottól! Egy órát ha voltál velük és máris ellenszegülsz!!! -ordította a banya, és Jimint egymás után érték az ütések. -Nem lesz több ilyen, azt garantálom! Életed végéig a szobádban leszel, vagy tudod mit? Megoldom, hogy magántanuló legyél, ne félj! Velem fog tanulni minden nap és ki nem teheted a házból a lábad!! NEM találkozhatsz azokkal a fiúkkal, megértetted?! Ha megteszed, már nem vagy a fiam! Nem lehet selejtes gyerekem, ezt jegyezd meg! Holnaptól nem mész be abba az épületbe! Magántanuló leszel és punktum! -vízhangzott az egész ház, Jimin anyja szavaitól és ütéseitől. Jimin pedig szegény csak tűrte. Nem mert visszaszólni, hogy "dehát holnap még nincs is suli" vagy, hogy "azzal találkozok akivel akarok", hisz akkor csak a saját sorsát nehezítette volna.

Miután az anya végzett dolgával, teljesen nyugodtan sétált el összevert gyereke mellől, mint aki jól végezte dolgát, és zárkózott be szobájába.

Jimin ezután felbotorkált szobájába, és szomorúan feküdt az ágyába. Csak ekkor volt ideje ránézni telefonjára, ami több, mint 20 új üzenet volt. Nagy részük Yoongitól jött, de pár Taetől is érkezett, így először Taehyung üzeneteit nyitotta meg.

|------------|
TaeHyung

17:46

TaeHyung
Jimin miért nem válaszolsz Yoonginak, aggódik.

TaeHyung
Kérlek írj vissza neki

18:29

TaeHyung
Már én is kezdek aggódni, kérlek írj vissza

18:35

TaeHyung
Jimin kérlek! Nem ér semmit, hogy levetted a tiltást, ha nem írsz vissza és még csak meg sem nézed amit írunk, hallod?

18:51

TaeHyung
Kérlek válaszolj, Yoongi tényleg kiborult, hogy baj van...

19:11

JiMin
Nyugi, nincs semmi baj, csak nem voltam telefonközelben
[látta]

|-----------|

Ezután jöhettek Yoongi üzenetei, amik már eléggé érdekelték Jimint. A fejében végig az motoszkált, hogy "tényleg aggódik..értem aggódik...?"

|-----------|
Min YoonGi

16:49

Min YoonGi
Szia Jimin!

Min YoonGi
Hazaértél már?

17:07

Min YoonGi
Ne mond, h ilyen sok idő hazaérned, kérlek legalább nézd meg az üzim.

17:10

Min YoonGi
Jimin nem lakhatsz ilyen messzire a kórháztól, már egy órája hazamentél, kérlek válaszolj

17:12

Min YoonGi
Jimin kezdek aggódni, kérlek válaszolj amint tudsz

17:20

Min YoonGi
Komolyan lekövetem a telefonod és megkereslek, ha nem adsz életjelet

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora