FIGYELMEZTETÉS! Aki nem bírja a vért, és az elég durva ember kibelezést (igen, teljesen normális vagyok, hogy ilyeneket írok) Az ne olvassa azokat a részeket, ahol pl meg van említve a "hulla" szó. Mert utána lehet gyomorforgató lesz.
Jó olvasást és ha éppen eszel, akkor inkább ne olvasd csak később a részt <3
(Persze ha bírod az ilyet ahogyan én is, meg se fog kottyanni)----------
Az előző helyiségben a mostanival ellentétben félhomály uralkodott a fekete alak pedig még mindig ugyan ott terült el egy nagy vértócsában, ahol eddig.
Yoongi lassú léptekkel közeledett a hulla felé és abban reménykedett, hogy nem mozdul meg, de nem is Mr Park az.
Amint odaért leguggolt, megfogta az alak eltakart fejét, másik kezével megfogta a kést, majd nekifeszülve elkezdte kihúzni áldozatából. Amint a kés elmozdult, a vér ismét spriccelni kezdett és belepte Yoongi arcát, ki undorodva fordította el a fejét.
Ezt tényleg én tettem? Undorító. Meleg és a számba is ment, ha jól érzem. Miért ilyen nehéz kiszedni ezt a szaros kést? -motoszkál Yoongi fejében megannyi kérdés és gondolat, egészen, míg ki nem sikerül húznia a fegyvert.
Ez az. -egyenesedik ki Yoongi, azonban mivel már nem szorította a földhöz a hullát, az oldalra fordult, a gravitáció hatásának köszönhetően. A hulla arcára rávilágított a Hold fénye, egyértelműsítve Yoongi kételyeit. Mr Park bámult, nagy, kidülledt szemekkel a menta hajúra, ki így ijedtében elhátrált jó pár lépést.
Szívéhez kapva próbálta nyugtatni magát, majd körülnézett, hátha máshogyan is eljuthat Jiminhez. Szerencséjére több ajtót is észrevett, azonban azok mind be voltak reteszelve és lehetetlen volt őket kinyitni.
-Neee! A kurva életbe! -rázza az egyik bedeszkázott ajtó kilincsét hiába. Nincs más választása. Ki kell szednie Mrs Park testéből a kulcsot.
Már csak három perce van hátra. Yoonginak gyorsnak kell lennie.
Vissza szaladt a terembe, ahol Mrs Park teste hevert, majd mellé térdelve markolta meg kését.
Most vagy soha. -gondolta magában, majd remegő kézzel vágott bele a hulla hasfalába. Teljes testsúlyát belevíve marcangolta, cafatolta a bőrt és a húst. Kezét a vágott résbe dugta, és úgy matatott a kulcs után, hisz látni nem sokat látna a véráradattól.
A bőr és nyers hús cuppogása töltötte be a helyiséget, a visszaszámláló kattogását elnyomva. Yoongi a hányás ízét már szájában érezte, ahogyan a belső szerveket tapogatva kereste a kulcsot, mit hamarosan meg is talált. Már csak fél perce volt hátra, mikor bélcafatkás, véráztatta kezét kihúzta a hullából, benne tartva a keresett tárgyat. Már nem volt ideje arra, hogy undorodva, felfordult gyomorral keressen egy mosdót, ahol megmosakodhat. Úgy, ahogy volt, sietett az ajtóhoz, hol a zárba helyezve a kulcsot, nyomta le a kilincset.
Katt...
A zár kinyílt, pont mielőtt a számláló nullára váltott volna, Yoongi pedig továbbsiethetett a következő terembe, hol ismét félhomály fogadta, de csak reménykedni tudott benne, hogy nem ismét egy hulla elrejtése miatt.
Amint Yoongi belépett, az ajtó hangos csapódással zárult be utána, így mégjobban kiszorítva az előző helyiségből átszűrődő fényt.
A levegő párás volt, és az egyetlen fényforrást az üvegablakon bevilágító Hold adta.
-Szép volt Yoongi. Átrendezted Mrs Park bélrendszerét, és épphogy de sikerült továbbjutnod. Íme az utolsó előtti szoba, amin át kell jutnod. -szól hangosbemondón keresztül Chin, és ahogy befejezte, a lámpák ismét feloltódtak, így világost teremtve.
Azonban most nem volt semmi ami megdöbbentette volna. Csak egy nagy piros gomb volt a terem közepén.
-Biztos érdekel mi az a gomb, nem igaz? -szólal meg újra Chin a hangosbemondóba. -Egyszerű. Az a gomb nyitja az ajtót, hogy eljuss az utolsó szobába.
-És hol van ebben a csel? -kérdi Yoongi, keresve a kamerát.
-Csel? Milyen csel? Nincsen ebben semmilyen csel. Annyi az egész, hogy megnyomd azt a gombot, ami nem egy, hanem két dolognak a kapcsolója. -hallatszik Chin hangján, hogy vigyorog.
Ez a féreg állat. Mit akar még tőlem? -töpreng Yoongi.
-Mégis mi az, hogy két dolognak? Mi a másik dolog? -érdeklődi meg egy kis gondolkozás után a menta hajú.
-Az egyik az ajtó, a másik egy élesített bomba. -ahogyan ezt kimondta, Yoongi megdöbbenve lépett el a piros gombtól. Eddig az volt a terve, hogy megnyomja és meglátja mi lesz, de ha azzal felrobbant itt valamit, akkor az egész épület összeroskad. -Ne parázz Yoongs. Nem itt robbantgatsz, hanem a város szélén egy eleve romos házat. Egyetlen lakója van csupán annak a háznak. Akarsz hallani róla? -húzza ördögi mosolyra száját Chin. Nagyon élvezi, hogy eddigi tervei végig úgy haladtak, ahogyan ő azt eltervezte.
-Nem fogok felrobbantani egy embert, te őrült vagy! -kiáltja Yoongi dühösen.
-Nem az embert robbantanád fel, hanem csak a házát és nem ártanál vele senkinek. A tag ugyanis csak szennyezi a levegőt. Bezárkózva, egyedül él, nincsenek rokonjai, vagy barátai. Utálja az embereket, ahogyan a saját életét is. Annyira megy az utcára, hogy megvegye az instant tésztáit. Mindig mindenkivel mogorva, magának való egy alak. -kezdi felolvasni a magának előkészített adatokat Chin.
-Nem fogom felrobbantani! Ő is ember, ráadásul simán lehet, hogy be is csapsz! Nem hiszek neked! -ellenkezik Yoongi.
-Az engem nem érdekel, hogy hiszel e nekem vagy sem. De az idő telik Yoongs és Jiminshi már nem bírja sokáig. 3 percnyi időt adok, hogy eldöntsd, megnyomod e azt a gombot, vagy sem. Ha nem teszed, mehetsz is haza, itt hagyva Jimint. Ha viszont megteszed, már csak egy üvegfal fog elválasztani téged kedvesedtől. -állítja választás elé ismét.
-Áááhhh te kurvaaa!!!! -ordítja dühösen Yoongi.
Nem, nem és neeeem! Nem vagyok gyilkos! Nincs jogom felrobbantani egy ember házát! Ráadásul 99%ban az az illető is otthon van, hisz csak annyira mozdul ki elméletileg, hogy kaját vegyen. Jimin viszont szenved és az a szemét disznó bármit megtehet vele, ahogy eddig is bármit megtehetett vele. Nem szenvedhet tovább, nem fogja bírni! Nem hagyhatom itt! Nem lehet...
-10...-kezd hangosan visszaszámolni a számláló.
Nem robbanthatok fel semmit és senkit!
-9...
Hiszen illegális!
-8...
Törvénybe ütközik!
-7...
De Jimint sem hagyhatom itt
-6...
Máshogyan nem tudom kinyitni azt az ajtót...
-5...
Még több vér fog tapadni a kezeimhez
-4...
Lehet Chin hazudik és egy család van a házban
-3...
Vagy gyerekek, akik előtt még ott az élet!
-2...
Felrobbantanék egy csoport fiatalt!
-1...
Az a bomba itt is lehet!
-0!
Jimin...én...sajnálom...
Egy sípoló hang, majd egy robbanás. Olyan gyorsan történt minden...
DU LIEST GERADE
𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]
Fanfiction𝐻𝑒𝑙𝑝 𝑀𝑒, 𝐼'𝑚 𝐺𝑎𝑦! Jimin egy átlagos középiskolás lenne, ha nem lenne meleg, és ez nem lenne köztudott tény. Mindenki elítéli emiatt és nagyon sok utálatot kap, ami baromira fáj neki és nagy lelki teher számára. Majd megjelenik Yoongi, a...