17. rész

548 55 103
                                    

Na kinek sikerült megszülnie egy új részt ehhez a könyvemhez is?
Hát persze, h nekeeeem XD 😇🥰❤
Jó olvasást, remélem eddig tetszik! 💜
----------

Jimin tágra nyílt szemekkel olvasta a Yoongitól kapott üzeneteket és próbálta feldolgozni azokat.

Már egy 20 perce csak ült a készüléke felett, mikor rájött, hogy válaszolnia is kellene valamit, viszont fogalma sem volt, hogy mit.

Egy jó ideig a válaszon gondolkozott, amikor megtalálta a tökéleteset.

|--------------------|
Min Yoongi

15:20

Min Yoongi
Lehet egyszer minden elromlik, de én majd megjavítom neked, ígérem, bármi is romoljon el, én itt leszek, hogy megjavítsam neked, csak kérlek ne lökj el magadtól...

17:42

ChimCim
Nem ilyen egyszerű...Nem tudod, hogy milyen nehéz...Senki sem tudhatja.

Min Yoongi
Lehet nem tudom, hogy min mész keresztül, de ha nem mondod el, nem tudok segíteni. Csak egy kicsit próbálj meg nyitni felém, rendben? Csak segíteni akarok...

ChimChim
Hogy bízzak meg benned, ha nem is tudok rólad semmit és honnan veszed, hogy tudsz e segíteni egyáltalán?

Min Yoongi
Nem csak neked van nehéz életed, elhiheted. Nem csak neked van családi köröd. Engem a szüleim pár éve elzavartak otthonról és mondhatni kitagadtak, mert meleg vagyok és képzeld, nem csak neked halt meg a gondolom legjobb barátod. Nekem is meghalt a legjobb haverom, úgyhogy hidd el. Kb érzem amit te, még ha nem is annyira rossz az én sorsom, mint a tiéd. Tehát engedd, hogy segítsek, rendben?

ChimChim
Hogy halt meg a barátod?...

Min Yoongi
Tereled a témát, de egyébként autóbalesetben, pont miután összevesztünk...

ChimChim
Sajnálom

Min Yoongi
Nem tehetsz róla. Senki sem tehetett róla...

ChimChim
Hogy hívták?

Min Yoongi
Mi ez? Kihallgatás? Úgy volt, én ismerlek meg téged, nem fordítva😂

Min Yoongi
Egyébként NamJoonnak hívták...

Min Yoongi
Na de, mind1 is. Ha már ilyen gyászos témánál tartunk, akkor most én jövök a kérdésekkel.

Min Yoongi
Először is.

Min Yoongi
Mindig így bánnak veled az osztálytársaid?

ChimChim
Aham...

Min Yoongi
Miért nem állsz ki magadért, vagy szólsz egy tanárnak?

ChimChim
Ez nem olyan egyszerű...Túlerőben vannak, ma is próbálkoztam, de láttad, hogy nem sikerült... A tanárokat meg nem nagyon érdekli a dolog, meg amúgy sem tudnak vele semmit kezdeni.

Min Yoongi
Oké, akkor következő kérdés

ChimChim
Majd...majd holnap. Most már késő van, nekem pedig mennem kell...

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz