23.rész

531 53 45
                                    

-Egyébként az nem zavar? -mutat Yoongi a Jimin kezén lévő bilincsre. Nem kötötte már sehova az a bilincs, de mégis csak szoríthatta csuklóját.

-N.. Nem fontos... -rejti el Jimin, bal kezét az asztal alá.

-Akkor így akarod leélni az életed, vaaagy várod, hogy leessen magától? -kérdi Yoongi kicsit szórakozottan, mire Jimin nem tudja mit feleljen, így csak a bilincses kezére néz, mi már ki volt pirosodva a szorító fémtől.

-Leszedem neked, rendben? -ajánlja fel egy kis csönd után az idősebb, mire persze Jimin elfogadja ajánlatát. -Edd meg, és utána gyere le a pincébe. -magyarázza Yoongi, majd elsétál, Jimin meg csak néz utána, mint egy idióta, hogy mégis miért kell neki pincébe mennie.

Pincébe, ami sötét, nyirkos és csak rossz emlékei vannak az ilyen helyekről, dehát, mit tehetne, ha Yoongi ezt mondta neki? Megette a levesét, majd megindult a házban körülnézni, mégis hol lehet a pincébe a lejárat.

Hamar meg is találta a régi ajtót, ami tárva nyitva várta. Jimin egy nagy levegővételt követően indult meg a sötét helyre és minden bátorságát össze kellett szedni minden egyes lépcsőfok lelépésénél.

-Yo...Yoongi...-szól halkan mikor már majdnem leért. Nem szerette a pincéket. Nagyon nem.

-Itt vagyok, gyere! -szólt az idősebb valamin ügyködve, ami Jimin számára ijesztő hangot adott ki.

-M..mit csinálsz? -lépked lefelé félve Jimin, hátha leér már végre és túl lesz ezen a helyen.

-Nyugi. Leszedjük a bilincset. -jelenik meg Jimin előtt Yoongi egy apró mosollyal. -Nincs mitől tartanod, mondtam már. -fogta meg a szöszi csuklóját, majd a néhány hátralévő lépcsőfokon lehúzta, így teljesen leértek.

Sok szerszám volt a pincében, néhány itallal, de mást nem nagyon lehetett len találni. Mindenféle szerelő eszköz töltötte be az egész teret.

-Mmm...Mivel tervezed... Leszedni? Fájni...fog? -lépked közelebb a bent lévő kis asztalkához Jimin, min Yoongi ütyköd valamin.

-Nem dehogy. -fordul meg egy nagy kalapáccsal a kezében, mire Jimin persze megijedt. Azt gondolta Yoongi terve az, hogy szétkalapálja, így ijedten fátrált el.

Yoongi közeledni kezdett felé, hisz le tervezte venni a bilincset, de ez Jiminnek ijesztően hatott, mivel az idősebb kezében a kalapács még mindig ott figyelt.
Mindennek pedig egy kimenetele lett. Jimin felrohant a pincéből és még sem állt Yoongi szobájáig, ahol egy párnát szorongatva az ágy alá bújt.

-Jimin hova szaladtál? Mondom, hogy csak le akarom szedni azt a rohadt biloncset! Nem fog fájni, hallod! Gyere már elő? -járja körbe a házat kiabálva. Mikor már azt hiszi Jimin kiszaladt ijedtében a házból szobájában meglát egy aprócska lábat, mi az ágya alól kandikál ki.

-Jimin! Ha nem jössz elő egyedül kell filmet néznem miután leszedtem fájdalommentesen azt a bilincset. -próbálkozik Yoongs meggyőzni a másikat az előbújásról. Kihúzni csak nem húzhatja ki onnan. Vaaagy... Mégis?

-Hogy szeded le, ha nem jövök ki? -kíváncsiskodott Jimin. Tetszett neki Yoongi játékos viselkedése.

-Hm... Azt bízd csak rám. -mosolyodik el Yoongi, majd a fiatalabb lábát megragadva húzza ki az ágya alól, és kezdi ott csikizni ahol éri.

-Hé!.. Ez csikis!! -forgolódik jobbra-balra Jimin nevetve.

-Na jó. Gyere. Leszedem a bilincset. -egyenesedik ki a szöszi mellől Yoongi, mire a kisebb arca ismét rémült lett.

-Bízz bennem, oké? Számolj el tízig. Itt helyben csukott szemmel. Mire végzel, már nem lesz a kezeden. -ült le a földre mondandója közben a menta hajú.

-Hm. -bólint aprót Jimin és szemeit lassan lehunyja, majd számolni kezd.
1...

Ekkor Yoongi megfogta a kezét.

2...
3...
4...
5...
6...
7...
8...
9...
10...tíznél félve kezdte felnyitni szemét, és egy mosolygó Yoongit látott meg maga előtt kezében egy bilincset lengetve.

-Kész is. Ugye, hogy nem fájt? -vigyorog büszkén, mire Jimin csuklójára kapta tekintetét. Nem volt már rajta a fém eszköz. Tényleg nem is érezte a dolgot.

-De hogy? -emeli vissza tekintetét Yoongira.

-Ezzel. -mutat fel az idősebb fiú egy apró vasat. Olyan volt mint egy tű, csak egy aprót vastagabb.

-Mi ez? -veszi kezébe Jimin, hogy jobban szemügyre vegye.

-Ezt csináltam odalent. Apró, de éppen ezért könnyű feltörni vele a zárakat. Ajtó, vagy széf, ha az kulcsos éppen.

-És bilincs. -bólint Jimin.

-Pontosan. -helyesel Yoongi, majd a kisebb kipirosodott kezét kezdi vizslatni. A bilincstől van. Biztos nagyon szorította a kényelmetlen vas Jimin kezét.

-Gyere. -pattan fel hírtelen Yoongi és már húzza is maga után Jimint.

-Hova? -torpan meg Jimin.

-A rendőrségre. Feljelentjük azt a banyát. -trappolt az ajtó felé az idősebb.

-Yoongi! Yoongi nem! Ne ne csináld! -kiabál neki Jimin, de a szólított nem áll meg. -Yoo állj!!! -ordítja Jimin minden hangját beleadva, mire már az idősebbnek földbe gyökerezik a lába.

-Miért? Miért Jimin? Bánt téged. -fordul felé Yoongi.

-Mert... Mert az anyám. És amúgy is. Nem vagyok még nagykorú... Anyának jobban hinnének. Ha feljelented csak kijönnek a házhoz, hogy ellenőrizzenek minket. Az alatt az idő alatt normális lesz, utána pedig minden vissza térne a régi kerékvágásba. -magyarázza Jimin és tényleg igaza is van.

-Dehát látszanak a sebek a testeden! Az már elég bizonyíték, nem? Én is láttam amit láttam. Ha ketten állítjuk, csak elhiszik. -erősködött tovább Yoongi.

-Azokat a sebeket simán lehet másra fogni és anya ha ketten is állítjuk az ellenkezőjét egyszerűen annyit mond, hogy nem szeretem és egy tini lázadás az egész, mert veled akarok maradni. Hidd el, műsírásban nagyon jó. -magyarázza Jimin.

-De valahogy csak sikerülhet.

-Ha sikerülne is, mehetnék árvaházba, kérlek Yoongi. Nem kell. -fogta meg Jimin az idősebb kezét, hogy visszafogja.

-Biztos? -kérdi szomorúan a menta hajú, mire egy helyeslő bólintást kapott.

-Oké. Akkor muszáj lesz itt maradnod. -fogja meg ismét Jimin kezét és a nappali felé vezeti, míg Jimin kíváncsian figyeli az idősebb tervét.

A kanapéig mentek, hova a TV előtt helyezkedtek el.

-Nézzünk valamit. Mit szeretnél nézni? Választhatsz. -magyarázza Yoongi Jiminnek.

-Hát...nekem mindegy. -feleli Jimin. Igazság szerint nem szíve csücske a filmezés, így nem is nagyon ismer egyet sem.

-Akkor leheeet... Romantika vaaagy horror? -ajánlja az idősebb.

-Mindegy. -ránt vállat Jimin. -Amelyiket szeretnéd.

-Hát jó. Akkor legyen valami ami mind a kettő egyszerre. Egy romantikus horror.

-Van olyan? -csodálkozik el a kisebb.

-Hát csak találunk valamit. -feleli Yoongi és keresgélni kezd.

-Meg is van. Akkor ez lesz. -indítja be a fiú a talált filmet, miből Jiminnek csak annyi jött le, hogy valami 18+os jelenetekkel teli horror.

-----------
Na. Csak sikerült összehoznom ezt a részt is. (Ebben a pillanatban fejeztem be nektek XD) Remélem nem lett túl unalmas😅💜

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz