12.rész

635 61 61
                                    

"-Rendben. Akkor megyek én. -jelenti ki Tae és már meg is indul a mit sem sejtő Jimin felé."

Yoongi szó szerint mindenre számított, csak erre nem.
Kikerekedett szemekkel nézte a fiút, ahogyan éppen a szőke felé lépkedett.

Most tényleg oda megy? -gondolta magában Yoongi csodálkozva és nem akarta elhinni.
Egyre több kérdés jött fel benne, mikor látta, hogy a két fiatalabb elbeszélgetnek.

Ha ilyen kedves ez a Tae gyerek Jiminhez, akkor miért nem ment oda hozzá előbb, vagy miért nem beszélt vele? Miért nem barátok és miért nem védi meg, hogy mások ne csesztessék szegényt? Ennek így semmi értelme! -mentek Yoongi fejében a gondolatszálak és elég jogosan. Tényleg ennek így nem volt semmi értelme, de csak azért, mert újként az osztályban nem ismert még minden részletet.

----------------

-Szia Jimin. -ért Tae a megszólítotthoz és leült mellé.

-Hm. -néz rá unottan a szőke. Nincs most nagyon kedve a szívatásokat hallgatni, így gyorsan túl akar lenni rajta.

-Hogy vagy? Letörtnek tűnsz. -mosolyog kedvesen Jiminre, aki csak megforgatja szemeit.

-Térj a lényegre. Mit akarsz? Joghurtot önteni a táskámba? Megdobálni? Megverni? Megalázni? -kezdte sorolni a sok lehetőséget, amik miatt általában a közelébe mennek. Minden rosszra számít ilyenkor, csak jóra nem tud már.

-Csak meg akartam kérdezni, hogy hogy vagy és elbeszélgetni veled. -mosolyog Tae, aki végig tudatában van annak, hogy jelenleg mit tesz és hogy ez neki fog fájni a végén és ő fizeti meg most Jimin és Yoongi jól létét. Hogy miért? Azért mert a diákok többsége durván be van fenyítve Chin csapatának köszönhetően, ugyanis mindenkit megfenyegettek, aki közel akart kerülni Jiminhez, vagy a védelmére akart kelni, hogy őt is gúnyolni fogják és mindenhonnan kiközösíteni, vagy ha ez nem vált be, akkor erőszakhoz fordultak. Ha fiúról volt szó, akkor megverték, ha pedig lányról, akkor megfenyegették, hogy meg fogják erőszakolni és Tae úgy hallotta, hogy egy lánynál már meg is tették.

A fenyegetésekről persze még se Yoongi, se Jimin nem tudott. Valószínűleg az utóbbi sesem fogja megtudni, az előbbi pedig azonnal megtudja, ha beszélgetni kezd Jiminnel, vagy kedves mer vele lenni.

-Tényleg csak beszélgetni akarsz? -kérdezte Jimin, furcsálva a másik kedves gesztusát.

-Aham. Igazság szerint nagyon szeretnék a barátod lenni. -jelenti ki nagy mosollyal Taehyung.

-Felőlem  lehetsz. Eddig sem állt semmi az utadba én itt voltam. -rántott vállat Jimin.

-De ugye ez nem megint egy prank? -kérdezte kicsit félve Jimin.

-Most komolyan. ÉN ártottam neked valaha is? -kérdezte Tae kihangsúlyozva azt, hogy ő még sosem tett rosszat Jiminnel.

-Hát nem...De a többiek igen és nem csináltál semmit....-halkult el Jimin a végére teljesen.

-De most már itt vagyok és kiállok melletted, ígérem. -húzta ki magát őszintén Tae kijelentésére, amire Jiminnek megjelent egy apró mosoly arcán.

-Köszi...-mondja halkan, mire a másik felnevet.

-Nem kell megköszönnöd, de van itt még valami. -mosolyog Taehyung sejtelmesen.

-Miről lenne szó? -kérdezi értetlenül Jimin, és Tae már int is kérdésére, hogy hajoljon közelebb.

-Tudod ki az a srác ott? -kérdezi nagyon halkan Yoongira mutatva.

-Aham. Min Yoongi az új tanuló. Miért? -kérdezi Jimin még mindig értetlenül.

-Szeretne veled találkozni az innen nem messzi étteremben, de szegényke nem meri elmondani. Elmész vele? -kérdezte suttogva Tae, mire a szőke nagyon meglepődött és szemei kikerekedtek.

-A-azt mondod, hogy el akar menni velem randizni? -kérdezi Jimin csodálkozva.

-Olyasmi. -bólogat Taehyung.

-Yoongi is meleg? Ez csak valami vicc, ugye? -kérdezte hitetlenül Jimin.

-Igen ő is az és nem nem csak egy vicc. -felelte fejét rázva Taehyung.

-Biztos? Tényleg nem csak valami tréfa. Nem versz át, ugye? -kérdezte félve a szőke.

-Miért tenném? Mondtam, hogy a barátod akarok lenni. A barátok pedig nem hazudnak egymásnak. -vigyorgott bíztatóan Tae.

-Hááát... Nem is tudom... -gondolkozott el Jimin.

-Naaa... Ne csináld már. Yoongi tök jó fej és ő állja a kaját. -győzködte Tae.

-Jó...Akkor e-el megyek. Végül is nem lehet gond belőle, nem? Csak egy éttermi találkozó... -vakarja meg tarkóját Jimin, de még mindig nagyon fél, hogy hazugság az egész.

-Okés. Akkor megmondom neki. -áll fel az asztaltól Tae.

-Várj. -szól utána Jimin és megfogja a fiú karját, hogy ne tudjon elmenni.

-Igen? -fordul vissza kíváncsian a fiú.

-Mikor lenne ez a dolog...? -kérdi kicsit félve.

-Ma suli után egyből. Közösen fogtok elmenni. -válaszol Taehyung és elsétál egyenesen Yoongihoz, amit Jimin csodálkozva tágra nyitott szemekkel néz végig. Nem akarta elhinni a dolgot és félt is, hogy rosszul sül el a dolog. Most, ahogyan bele gondolt nem nagyon vágyott egy fiú kapcsolatra. Meg úgy semmilyenre. Még  nem emésztette meg azt, ami tegnap történt vele, de lehet sosem fogja tudni, így inkább bele egyezett abba, hogy randizzon valakivel. Nehéz találni párt, főleg, ha meleg vagy, így nem akarta végül elhalasztani a lehetőséget, amiből lehet ezután már sosem lesz több. Végül is jól gondolta. Mi rossz történhetne egy egyszerű randin?

-Hali. -ül be most Yoongi mellé a barna hajú.

-Mit akarsz? Jól elbeszélgettetek? -kérdezi unottan Yoongi, de valójában nagyon érdekli, hogy mi volt a téma és irigyeli is a fiút, hogy ilyen hamar milyen közel került a szőkéhez.

-Elhívtam a nevedben egy randira. -válaszolja büszkén Tae.

-Hogy mit csináltál? -kérdezi dühösen Yoongi.

-Mielőtt leszednéd a fejem, csak szólnék, hogy igent mondott. -mosolygott a fiatalabb.

-Nem. Hazudsz. Tényleg igent mondott?? -csodálkozott Yoongi.

-Aha. -mosolygott Tae és a menta hajút egyre jobban kezdte érdekelni a dolog, de ezt nem nagyon akarta kimutatni.

-Én is el tudtam volna hívni, ha akartam volna. Így csak nyuszinak fog hinni, ami nem vagyok. -forgatta meg szemeit Yoongi.

-Oké, oké. Elhiszem. De nem is érdekel, hogy mikor és hova fogod vinni?

-Mondjad, ha már ilyen hülyeséget csináltál. -forgatja meg szemeit az idősebb.

-Ma délután a közeli étterembe. Remélem van nálad pénz, hogy meghívd. -kacsintott Tae.

-Te idióta barom. Nekem ma délután dolgom lett volna és pénzem sincs jelenleg. -dühödött be megint Yoongi, mire Taehyung keresgélni kezdett a zsebébe.

-Tessék, ebből tudsz neki venni kaját és magadnak is. A mai nagy programodat pedig mond le. -adott pénzt a másiknak és oldotta meg egyben a dolgokat. Igaz, így Tae nem fog ebédelni a mai nap és lehetségesen még verést is fog kapni, de örült, hogy lehetségesen összehozott két egyedülálló fiút.

Tae ezután a helyére ment és hagyta, hogy a két fiúban ülepedjen az a hirtelen információ, hogy mai nap igenis randizni fognak egymással.

Yoongi a kiszemeltjével, Jimin pedig az új sráccal.

𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant