Jimin miután Yoongi elment tőle tényleg rosszul volt és bűntudat emésztette, de arra nem számított, hogy valaki csak ezt az alkalmat várja és lesben áll a nap minden percében.
Miután az a bizonyos valaki, megbizonyosodott róla, hogy Jimin tényleg egyedül van és már Tae sem jár hozzá lecsapott.
Éjszaka lopózott be a házba, és nem is kellett sokat mennie ahhoz, hogy a kanapén meglelje az alvó szöszit. Jimin nyugodtan aludt, hisz nem számított egy titokzatos elrablóra, aki ráadásul régebbi osztálytársa akit sosem akart újra látni, egy személyben, név szerint Chin.
A betolakodó óvatosan lépkedett és hogy biztosan ne ébredjen fel Jimin az elrablás művelete alatt, kendőt tartott a szöszi arca elé, mitől Jimint egy bomba sem ébresztette volna fel, Chinnek pedig pontosan ez volt a célja, hisz épp ezért mártotta meg a kendőt még otthonában egy olyan folyadékban, minek ez volt a hatása. Leegyszerűsítve kiütötte a kisebbet, így pedig már csak annyi dolga volt, hogy kicipelje kocsijába, majd elvigye a tervezett helyre, ami nem más volt, mint a régi gyár legalsó, egyben föld alatti szintje.
Jimin megkötözve ébredt egy sötét helyen, száját ronggyal kötötték be, látása pedig még homályos volt. Érezte, hogy kezét háta mögött sérti a kötél, ő maga pedig valami nedves és hideg kövön terül el. Nem értette hogy került ide, ki hozta ide, vagy hogy egyáltalán miért pont őt rabolták el. Még csak sejtelme sem volt ki tehette. Az anyja nem rabolná el éjszaka, hanem bármelyik nappalon berontana a házba és leordítaná. Apja ittas, így sose rabolná el, másra pedig egyszerűen nem tudott gondolni. Természetesen minden számára rosszat akaró felugrott benne, de végül az összes lehetőséget kizárta, így már csak azt a lehetőséget látta, hogy szerencsétlenségére pont őt rabolták el valakik, vagy rabolta el valaki. Ebben az esetben pedig felötlött benne a szervkereskedők és testkereskedők, meg persze a szadista állatok és sorozatgyilkosok. Végül is egyiket sem zárhatta ki ezek közül, de kifejezetten egyiket sem tudta kiválasztani legjobb esetnek. Elrabolták, itt nem létezik jó eset.
Ekkor jutott eszébe Yoongi. Jimi arra is rájött, hogy ha tényleg elrabolták, akkor sosem láthatja már az idősebbet, ráadásul bocsánatot sem kérhet tőle amiért úgy viselkedett.
Sajnálom Yoo...-gondolja magában a szöszi és ekkor valaki belép a helyiségbe. A padló nyirkos, egyes helyeken pedig száraz levelekkel terített, így mikor a sötét alak belépett és talpa a leveleket súrolta, Jimint kiszakította gondolatmenetéből és fejét felkapta a hangra.
-Oh, hát felébredtél? -vízhangzik a térben az ismerős hang, mit Jimin egyből felismer, de ennek ellenére egyáltalán nem érti a helyzetet.
Miért Chin? Két éve nem is látott, hogy talált rám? És miért rabolt el? Eddig azt akarta, hogy menjek el a suliból. -töpreng Jimin.
-Gondolom magyarázatot akarsz, nem igaz? -sétál Jimin elé Chin, majd guggol le, úgy, hogy szembe nézhessen a megkötözöttel. -Végül is ráérünk. Én fent unatkozom egyedül, hisz elég gyászos ez a hely, te pedig ha már felkeltél csodás hallgatóság lehetsz. -magyarázza az idősebb teljes higgatottsággal, amit Jimin egyáltalán nem ért. -Kezdem az elején. Te az enyém vagy. Egészen mióta megkezdtük a sulit. Amit beléptél az osztályterembe azzal a kinézettel, eldöntöttem, hogy az enyém leszel és ez azóta így is van. Látni akartam ahogyan az Én kis szöszi fiúm egyre jobban összeroskad magába. Mindig is többet akartam veled tenni, mint amit a suliban tettem, viszont nem tehettem. Ha megtettem volna, kiderül és az apám katona suliba küldött volna, most viszont. Már 18 múltam, tehát azt tehetek veled amit akarok. -jelenti ki Chin, és zsebéből előhúz egy szalagot, majd folytatja. -Apámtól 18. születésnapomra egy kurva menő kocsit kaptam, ami a legtöbb tini álma, de én eladtam. Hogy miért? Mert kellett a pénz, amiből az épület alját át tudtam alakítani, de ezt majd később. -tekergeti kezében a szalagot.
Mi az, hogy az övé vagyok? Miért csinálja ezt? Szadista lenne? Nem hiszem... Ha szadista, akkor nem kifejezetten rám szállna. -pörögnek Jimin fejében a gondolatok, míg elrablóját hallgatja, de tekintete csak a csipkés szalagot követi. Lehet nem éppen egy kés, amitől félnie kéne, de ez az egyetlen dolog, aminek nem találja, mi értelme az itt létének. Mire kellhet az a szalag?
-Látom nagyon tetszik. -mutatja fel az anyagot Chin, mikor észreveszi, hogy a másik csak azt figyeli. -Gondolom kíváncsi vagy mire kell, igaz? -nevet fel az idősebb, mikor kérdésére Jimin egy bólintással reagál. -Ez kérlek szépen arra használ, hogy kicsit fokozzuk az izgalmakat, mikor a tervem csúcspontjára érkezik. -mosolyog büszkén, de Jimint csak félelemmel töltötte el és mégtöbb kérdés merült fel benne, mik közt első helyet élvezett a "miért?" kérdés.
Miért rabolta el? Miért sajátította ki? Miért bántotta akkor évek óta? Miért kell a csipkés szalag? Miért pont most? Miért pont ő? Miért pont itt? Miért, miért, miért?
-Úgy látom még van bőven kérdésed. -sóhajt nagyot Chin, és Jimin szájáról lehúzza a kendőt.
-Miért? -remeg meg Jimin hangja. -Nem vagyok a tiéd, és...nincs jogod arra, hogy itt tarts, miért teszed ezt? -kérdi végül a kisebb. Fél hogy ezekért a szavakért még kapni fog, kíváncsisága mégis erősebb félelménél.
-Nincs jogom? Miért ne lenne? -nevet fel Chin. -Az enyém vagy, mert én azt mondtam, és mivel az enyém vagy, bármit tehetek veled. -néz komoran Jimin szemébe mondata végén, mire a kisebben megfagyott vére és egy nagyot nyelt. Ez a "bármit tehetek veled" kijelentés elég ijesztő volt. -Van még kérdésed? -egyenesedik ki Chin, míg Jimin bólint. -Akkor hajrá. Tedd fel. -sürgeti a kisebbet.
Jimin egy ideig hezitált, de végül feltette kérdését.
-Mit akarsz velem tenni?
-Ha szót fogadsz nem fog fájni annyira semmi és hidd el, ha tudnod kell, majd megtudod. -felel egyszerűen Chin.
-És miért teszed? -teszi fel utolsó kérdését Jimin, ami a legjobban foglalkoztatta.
-Nem voltam elég egyértelmű? Óvodás vagy, hogy szádba rágjam a dolgot? BDSM* vagyok. Ezt így már érted mi? Vagy még ezt is a szádba kell rágnom? -értetlenkedik Chin, de mivel Jimin egy fejrázással felelt, miszerint nem kell magyarázni, kicsit megnyugodott.
-Nagyszerű. Akkor jöhetnek a szabályok lefektetései.
Egy: Mindig érthető szóval felelj és ne fejrázással.
Kettő, egyben legfontosabb: apunak kell szólítanod. Ha kérdezek valamit, felelj: Igen apa, vagy Nem apa válaszokkal.
Három: Csak akkor beszélj ha engedélyt adtam rá, vagy kérdezlek.
Négy: Nem hagyhatod el az alaksort.
Öt: Ha azt mondom játszani akarok, akkor azt komolyan is mondom, így azonnal a sarokba helyezett ágyban kell várnod, ruha nélkül, ezzel a csipkével bekötött szemmel. -emeli fel a kendőt Chin, majd folytatja
-És végül hat: Mindig engedelmeskedj. Csak nekem engedelmeskedhetsz, de az én szavamra cselekedned kell. Ha a szabályokat betartod jutalmat kapsz és nem fog fájni, emellett vigyázok rád, de ha megszeged bármelyiket is büntetést érdemelsz, és akkor nem leszek kegyelmes. Ja igen. Ha szökni próbálsz, szintén bünti lesz. Érthető voltam? -néz Jiminre kérdése feltétele után.-I...igen. -bólint Jimin válasza közben.
-Mi? -kérdez vissza Chin.
-Igen...apu. -nyel nagyot Jimin a két szó közt. Még a saját apját sem hívta soha "apu"nak, nem hogy még a volt osztálytársát nevezze így.
-Jó fiú. -mosolyog győzedelmesen Chin és kikötözi Jimin csuklóin lévő kötelet, majd a csipkés anyagot adja helyette kezébe.
*BDMS: Mazochista/Szadista szerelem. Azt hívják így, aki ha szerelmes valakibe, és az a valaki szenved, akkor az beindítja, esetenként ő maga szereti bántalmazni, esetleg megkötözve, védtelenül/megsebezve szereti látni kiválasztottját. A BDMS esetében a személy lehet meleg, de heteró is, viszont bármelyik legyen is, ő lesz/ akar domináns és irányító fél lenni. Egy BDMS-es mindig dominánsabb, mindig ő szeret irányítani, és felül lenni, fordított esetet nem tűr.
-------
A következő rész egy hét múlvára (szombatra) várható, de ha lesz időm, hamarabb hozom❤💜
VOUS LISEZ
𝕊𝕖𝕘𝕚̂𝕥𝕤𝕖́𝕘 𝕞𝕖𝕝𝕖𝕘 𝕍𝕒𝕘𝕪𝕠𝕜 |𝐘𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶.]
Fanfiction𝐻𝑒𝑙𝑝 𝑀𝑒, 𝐼'𝑚 𝐺𝑎𝑦! Jimin egy átlagos középiskolás lenne, ha nem lenne meleg, és ez nem lenne köztudott tény. Mindenki elítéli emiatt és nagyon sok utálatot kap, ami baromira fáj neki és nagy lelki teher számára. Majd megjelenik Yoongi, a...