Yorum yapın yoksa yatağınızın altındayım
🍓•
Boğuk bir melodi sesiyle birlikte yanındaki bedenin sıcaklığının kaybolması Seungmin'in gözlerini anında açmasına sebep olmuştu.
Chris, yataktan çıkıp yerdeki pantolonunun cebinden çalan telefonunu alarak kapıya yöneldi. Seungmin ise o aramayı cevaplayıp odadan ayrılırken sırıtarak peşinden ilerlemek amacıyla ayağa kalkmıştı.
İlk adımını atar atmaz kalçasına saplanan acıyla elini hızla ağzına kapattı ses çıkarmamak için. Birçok kez ilişkiye girmişti ama hiçbirinde sonrasında bu kadar acı çektiğini hatırlamıyordu.
Derin bir nefes alarak Chris'in peşinden ilerledi. Büyük olan mutfağa giriş yapmış, kalçasını tezgaha dayayarak telefondakini dinlerken altındaki eşofmanın ipleriyle oynamaya başlamıştı.
Seungmin, sessizce kapının yanına saklanarak dinlemeye başladı.
"Evet... aynen öyle."
"..."
"Yarın, *** kumarhanesinde... abim de orada olacak evet."
Abisi mi? Kahverengi saçlı kaşlarını çatmıştı. Chris'in bir abisi mi vardı? Peki bunu onlar neden bilmiyordu?
"Özel loca efendim, merak etmeyin." Büyük olan eliyle alnını sıvazlarken konuşmuştu.
"Bekliyoruz, iyi uçuşlar." Demek ki adam yurt dışından gelecekti. Gecenin bu saatinde aramasına şaşmamalıydı. Chris telefonu kapatıp masanın üstüne bıraktığında Seungmin kalçasındaki bu ağrıyla ondan daha hızlı hareket edemeyeceğini bildiğinden gözlerini ovalayarak üstünde, diğerinin olduğu için büyük gelen tişörtü çekiştirip mutfağa girmişti.
"Baekjee, neden uyandın?"
Seungmin gözlerini tezgahta gezdirip mırıldanmıştı. "Su içmek istemiştim." Chris başını onaylarcasına sallayıp bardağa doldurduğu suyu ona uzattı. Kahverengi saçlı, karşısındakinin bakışları eşliğinde suyunu içip boş bardağı tezgaha bıraktığında Chris ona bir adım yaklaşmıştı. "Gidelim."
Seungmin o merdivenleri inmişti inmesine ama çıkabileceğine emin değildi, yine de birkaç adım atmıştı fakat ağzından çıkan inlemeye engel olamamıştı. Siyah saçlı ona doğru dönerek dolu gözlerine baktı şefkatlice.
"Çok mu acıyor?" Seungmin kafasını onaylar biçimde sallayıp burnunu çekmişti. Chris ona yaklaşarak yavaşça tek kolunu beline sarmış diğerini ise dizlerinin altından geçirip kucağına almıştı. Merdivenleri çıkarken Seungmin'in dolu gözlerinin üstünü öptü.
Kollarında kaybolan küçük bedeni tekrar geniş yatağa yerleştirirken mırıldanmıştı. "Üzgünüm."
Seungmin güldü. Yanına uzanmakta olan bedenin çıplak göğsüne yaklaşarak kafasını yasladı. "Üzgünsen yarın bana izin vermelisin."
Chris de hafif bir kıkırtı bırakırken kollarını tekrar diğerine dolamıştı. Eğilip saçlarının arasını öptü. "Tamam, yarın gelme işe."
Küçük olanın suratına bir gülümseme yayılırken tekrar gözlerini kapatmıştı.
—
Seungmin, ertesi gün evine geldiğinde önce güzel bir duş almıştı. Sıcak su ağrısını bir nebze olsun azaltırken rahat kıyafetler giymiş, kendine yaptığı yeşil çayla birlikte koltuğa oturmuştu.
Bilgisayarını dizleri üstüne alıp NIS'e giriş yaparak Chris'in dosyasını tekrar açtı geniş ekrana. Dikkatlice baştan sona inceledi fakat bir abi bulamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleator // Chanmin
Fanfiction(TAMAMLANDI.) "Söylesene Chris, bahse var mısın?" Yarım ağız sırıttı büyük olan, karşısındaki çocuğun cesareti onu hiç etkilememişti. Aksine içinden ona acıyor, alay ediyordu. Elindeki jetonları masaya fırlattı ve karşısında zorla diz çöktürülmüş ço...