Önceki bölümü okuduğuna emin ol lütfen VEEEE UNUTMA OY VER
🍯•
Büyük bir açlıkla birleşen dudaklarının arasına Seungmin'in akıttığı gözyaşlarının tuzlu tadı karışmıştı. Küçük olan ne ara bu kadar kapıldığını anlayamasa da birkaç saat içinde onu çok fazla özlemişti.
Kollarını boynuna sarıp sıkıca tutundu ona. Bir kez daha bırakmamaya söz verdi, gerekirse istifa edebileceği düşüncesi bile geçmişti aklından.
Dudaklarında kuruyan gözyaşlarının yerini Chris'in ıslak dili aldığında Seungmin ağzını açarak onu karşılamıştı. Büyük olan hafifçe eğilip Seungmin'in bacaklarından tutarak onu kaldırdı ve kucağına aldı. Kahverengi saçlı ise tek elini diğerinin siyah saçlarına atıp çekiştirirken bacaklarını beline dolamıştı.
Islak sesler, başka bir ses bulunmayan evde yankılanırken Chris, kucağındaki bedenle birlikte yalnızca küçük, sarı-turuncu ışıklı bir abajurun aydınlattığı Amerikan mutfağına ilerlemişti. Kucağındaki bedeni ortadaki ada tezgahının üstüne oturttu.
Dudakları nefes nefese birbirinden ayrıldıktan sonra büyük olan hiç vakit kaybetmeden karşısındaki beyaz boyuna yöneldi. Önce, diğerinin içinin titremesine sebep olarak hafif ve yavaş öpücüklerini sıraladı. Ardından öptüğü yerlerde dilini gezdirip dudakları arasında sıkıştırmıştı beyaz deriyi.
⚠️(M)⚠️(Sessizlik istemiyorum.)
Seungmin ise gözlerini sıkıca kapatmış, büyük olana daha fazla alan açmak için başını geriye atmıştı. Elleri Chris'in ceketinin yakalarını buldu ve çıkarmak amacıyla diğerinin omuzlarından geriye itti. Chris'in de yardımlarıyla siyah ceket yeri boylamıştı. Beklemedi Seungmin, hızla diğerinin kravatının da ceketine eşlik etmesini sağladı.
Chris, Seungmin'in köprücük kemiklerinden birini ısırdıktan sonra kafasını kaldırıp mırıltılarla inleyen bedene baktı. Dudaklarını tekrar birleştirirken ellerini Seungmin'in tişörtünün içine kaydırarak çıplak belini okşamaya başlamıştı. Parmaklarını hafifçe giydiği şorttan içeri sızdırıp geri çekiyordu.
Seungmin öpüşmeye karşılık verirken ellerini Chris'in üstündeki beyaz gömleğin düğmelerine attı. Tek tek çözüyor, bir yandan da bacakları arasında yer edinen büyüğüne sürtünüyordu. Yüksek bir şapırtı sesiyle ayrıldıklarında Seungmin, düğmelerini çözmeyi bitirdiği gömleğin de geriye doğru ittirerek yere düşmesini sağlamıştı.
Zarif ellerinden birini Chris'in boynundan omzuna ve oradan da çıplak göğsüne doğru hareketlendirdi. Büyük olan ise tamamen ellerini içine soktuğu şorttan diğerinin kalçalarını okşamakla meşguldü. Aynı zamanda tekrar eğilerek, onun boynuna izlerini bırakmaya devam etti.
Seungmin elinin tersiyle Chris'in göğüs kaslarını okşadı, oradan karnına doğru bir yol çizerek en son penisinin üstünde durdurmuştu parmaklarını. Hızlıca diğerinin kemerini çözüp fermuarı ve düğmesini açtıktan sonra elini iç çamaşırından içeri sokarak şişmiş aletle buluşturmuştu. Böylelikle Chris, boğuk bir sesle inledi.
Seungmin, avucunun içinde atan penisi ileri geri hareket ettirerek daha da sertleşmesini sağlarken Chris ise bir çırpıda onun tişörtünü çıkarmıştı. Dudaklarını Seungmin'in boynundan göğsüne kadar öperek hareket ettirdi, daha sonrasında avuçları içindeki kalçaları sıkıp eş zamanlı göğüs uçlarından birini dişleri arasına almıştı.
"Ah-mmh!" Chris, diğerinden beklediği inlemeyi aldığında sırıtarak geri çekilmiş ve Seungmin'in şortunu, iç çamaşırıyla birlikte çıkarmıştı. "Ç-çekmecede."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleator // Chanmin
Fanfic(TAMAMLANDI.) "Söylesene Chris, bahse var mısın?" Yarım ağız sırıttı büyük olan, karşısındaki çocuğun cesareti onu hiç etkilememişti. Aksine içinden ona acıyor, alay ediyordu. Elindeki jetonları masaya fırlattı ve karşısında zorla diz çöktürülmüş ço...