Önceki bölümü okuduğunuza emin olun.
⛓•
⚠️ (M)(bittiği yeri belirttim)
İkili eve girer girmez, Chris üstündeki ceketi çıkarıp rastgele bir yere fırlatırken çoktan diğerinin dudaklarına yapışmıştı. Seungmin ağzının içini keşfe çıkan hırçın dille yüksek sesle inledi. Kollarını Chris'in boynuna dolayıp iyice kendisine çektiğinde büyük olan eğilmiş ve Seungmin'i kucağına almıştı.
Kahverengi saçlı bacaklarını Chris'in belinin etrafına dolamış avuçları arasındaki yumuşak tutamları çekiştirirken diğerinin ıslak dilini emiyordu.
Büyük olan ezbere bildiği odaya doğru ilerlerken ellerini diğerinin kalçalarına indirdi. Sertçe sıkıp birkaç kere vurduğunda Seungmin'in dudak hareketleri daha da hırslanmıştı.
Krem rengi kapıyı el yordamıyla açıp içeri girdi hızlıca. Seungmin'in sırtı yumuşak yatakla birleştiğinde Chris, elini diğerinin boynundaki fulara atıp sertçe kendine doğru çekerek yeni bir öpüşme başlatmıştı.
Dudaklarının uyuştuğunu hisseden Seungmin nefes nefese geri çekildi. Chris ise fuları tutup çıkarmıştı. Seungmin'in boynundaki hala geçmemiş olan izlere yenilerini eklemek üzere harekete geçti. Elleri altında kıvranan bedenin kazağının içine sinsice ilerlediğinde Seungmin tenine değen soğuk parmaklarla irkilmişti.
Siyah saçlı bir eliyle diğerinin belini okşarken diğerini ise göğüs ucuna atmıştı. Küçük olan hassas yerlerindeki dokunuşlarla vücudunu istekle kavislendirdi. Chris, emdiği ince deriyi ısırdıktan sonra tüm kanın orada toplandığına emin olup Seungmin'in boynunu rahat bırakmıştı. Doğrulup üstündeki gömleği çıkardı.
Küçük olan da kazağından kurtulup yerlerini değiştirmişti. Chris yatakta uzanıyor, Seungmin ise üstünde oturuyordu. Kalçasını arsızca altındaki sertliğe sürttü ve siyah saçlının üstüne eğildi.
Önce dudaklarına birkaç öpücük bıraktıktan sonra boynundaki dövmesinin üstünü öptü ve dişlerini geçirdi. Altındaki beden kısık bir sesle inlemişti. Ellerini kahverengi saçlının kalçalarına koyup sıktı.
Seungmin, Chris'in boynundan köprücük kemiklerine ilerledi, birkaç kez öpüp ısırdıktan sonra büyük olan çenesinden tutup yüzünü kaldırmıştı. Bakışları buluştuğunda tekrar birbirlerinin dudaklarına asıldılar. Chris kucağındaki bedenin deri pantolonunu çıkarmak için düğmeleri açmaya başlamıştı. Seungmin ona yardımcı olmak için kalçasını hafifçe kaldırıp pantolondan ve iç çamaşırından kurtuldu.
Dudakları ıslak bir sesle ayrıldıktan sonra Chris sırtını yatak başlığına yaslayacak şekilde hafifçe doğrulmuştu. Seungmin'in beyaz kalçalarına bir tokat attı. "Benim için kendini hazırlamanı istiyorum."
Seungmin sırıttıktan sonra parmaklarından üç tanesini ağzına almıştı. Bakışlarını diğerinin gözlerinden bir saniye bile ayırmadan sesli bir şekilde yalayıp emiyordu. Saçları dağılmış, yanakları hafifçe kızarmıştı.
Çok geçmeden parmaklarını bol tükürükle birlikte ağzından çıkarıp arkasına attı. Deliğini okşayıp ilkini içeri gönderdiğinde alt dudağını ısırmıştı. Chris kucağındaki dağılmış bedeni izlerken olabilirmiş gibi daha da sertleşmişti.
Seungmin ikinci bir parmağını daha eklediğinde bu sefer sesli bir şekilde inledi. "Ah, mmh!"
Beli yay gibi gerilmiş, kendi kendini parmaklarken ağzı hafif açılmıştı. Siyah saçlı bu manzarayla yutkundu, o sırada üstündeki beden beklememiş son parmağını da diğerlerinin yanına eklemişti. Birkaç saniye sonra Chris, daha fazla dayanamamıştı. Tamamen doğrulup kucağındaki bedeni belinden tutarak yatağa yatırdı ve yeniden üstündeki yerini aldı. Hızla kemerini çözüp altındakileri çıkararak canını acıtmaya başlayan penisini özgür bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleator // Chanmin
Fanfiction(TAMAMLANDI.) "Söylesene Chris, bahse var mısın?" Yarım ağız sırıttı büyük olan, karşısındaki çocuğun cesareti onu hiç etkilememişti. Aksine içinden ona acıyor, alay ediyordu. Elindeki jetonları masaya fırlattı ve karşısında zorla diz çöktürülmüş ço...