💰•
Akşam olduğunda ikili uyanmış, ve artık rutinleri olan kumarhaneye gitmişlerdi. Bu sefer sıra dışı pek bir şey olmamıştı. Geçen gelen mor gömlekli adam da bugün gelmemişti.
Tekrar evlerine dönüp iş saati gelene kadar uyumuşlar, sabah olduğunda kalkıp hazırlanmaya başlamışlardı.
Seungmin beyaz sade bir gömlek ve siyah kumaş bir pantolon giymişti. Hafif topuklu siyah botlarıyla kombinini tamamladı. Gizli kamera bulunan gözlüklerini de takmayı unutmamıştı tabii.
Jisung ise söylenerek doktorların ameliyat için giydiğine benzer lacivert takım üniformalardan giymişti. En azından saçlarına uyduğunu düşünerek kendini teselli ediyordu.
Bugün ilk günleri olmasına rağmen oldukça heyecanlı geçecekti. Çünkü Hyunjin'in ofisine gizli kamera yerleştirmeleri gerekiyordu.
Şirkete vardıklarında Seungmin umursamaz bir tavırla içeriye girmişti. Jisung ise personel kapısından girerek temizlikçilerin kullandığı üstünde pas pas, çöp kutusu bulunan şu tekerlekli arabalardan bir tanesini almıştı.
Seungmin dev binanın içinde çalışacağı bölümü nasıl bulacağını çözmeye çalışırken yürüyen merdivenlerden yukarı çıkıyordu.
Çok geçmeden camlarla kaplı odalar görüş açısına girmişti. O sırada mini etek giymiş, saçları beline kadar uzanan bir kadın Seungmin'in yanına gelmişti.
"Sen şu yeni başlayacak olan çalışansın." Seungmin yapmacık bir gülümsemeyle kadını onayladı. Kadın eliyle onu takip etmesi gerektiğini söylerken önden yürümeye başlamıştı.
Çok geçmeden bilgi departmanına gelmişlerdi. Kadın, diğer çalışanların yanındaki boş, küçük bir masayı Seungmin'e gösterdikten sonra konuştu. "Ben Lim Yeun. Bilgi departmanının şefiyim."
Sonra da elinde olan kağıtları Seungmin'in göğsüne bastırmıştı. "Bunların fotokopisini çek, on dakika içinde masama istiyorum." Eliyle ayrı bir ofisi işaret ettiğinde Seungmin gülümseyerek onaylamıştı kadını.
Çantasını masaya bırakarak üstündeki siyah deri ceketi çıkarıp sandalyesine astı. Sonra da şefin verdiği kağıtları alıp fotokopi odasını aramaya başladı.
Odayı ararken Hyunjin'in ofisini görmüştü. Kulaklığına dokundu. "Peter, ofisimiz ilk katta."
"Tamamdır, bakıyorum."
Seungmin kapının önünden ayrılıp elindeki kağıtlarla fotokopi odasına girmişti. Birkaç dakika sonra kağıtlar tamamdı.
Odadan çıkıp kapıyı kapatarak tekrar Hyunjin'in ofisinin önünden geçerken bilerek bir kağıdı yere atmıştı. Yavaşça eğilirken kapıya bakıyordu. "Lix, görebiliyor musun?"
"Evet, sanırım bir kart gerekli."
"Kart mı, nereden bulacağız kartı?"
"Mutlaka sekreterinde bir tane olmalı." Seungmin yerden kağıdı alarak etrafına bakmıştı. Köşedeki boş masayı gördüğünde gülümsedi. Sekreter masası bu olmalıydı.
Çok oyalanmadan bilgi departmanına giderek kağıtları kadına teslim etmişti. Odadan çıkacakken kadının "Hey, hey bekle." demesiyle durmuş soran bakışlarla arkasına dönmüştü. "Bana bir kahve yap."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleator // Chanmin
Fanfic(TAMAMLANDI.) "Söylesene Chris, bahse var mısın?" Yarım ağız sırıttı büyük olan, karşısındaki çocuğun cesareti onu hiç etkilememişti. Aksine içinden ona acıyor, alay ediyordu. Elindeki jetonları masaya fırlattı ve karşısında zorla diz çöktürülmüş ço...