Multimedia -Gökhan Arslan (Aşkım'ın nişanlısı)
"Yūzūn deģil,hūznūn görūnūr bazen aynada.
Çeki,dūzen bile veremezsin..."Aras'dan...
Gözlerimi,Kuzey'in evinde açtım.Başımdaki ağrı ne kadar afallamama neden olsa da,kendimi mutfaģa atmakta başarılı oldum.Salonda uyumuştum.Buraya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yok.En son hatırladığım barda olduğumuz...
Elim ensemde bardağa su doldururken,ensemdeki şişlikle dūn gece olanlar,hayal-meyal aklıma gelmeye başladı.Elimdeki sargı,bardağı parçalamamdan dolayı olmuştu!Ensemde ki şişlik ise?Tabi yaaa!
"Adi herif!Şimdi sen görūrsūn!"Elimdeki sūrahiyi alıp merdivenlere doģru yöneldim.
"Aras oģlum?Gūnaydın"
"Gūnaydın Ayla Teyze!"Tam merdivenleri çıkıyordum ki Ayla Teyze yakaladı.Şimdi bir saat soru yağmuruna tutacak.Severim bu kadını ama şuan gerçekten konuşacak zamanım yok.
"Dur oğlum bir konuşsaydık.Nereye gidiyorsun?"Merdivenlerden çıkayım derken soru yağmuruna tutuldum.
"Dūn neredeydiniz?Ne oldu eline?Kız yūzūnden mi kavga ettin?Ha kız demişken!Melis'le Kuzey hâlâ beraberler mi?"Gerçekten bazen bu kadının nefes almadığını dūşūnūyorum.Neyseki imdadıma Kuzey'in babası Mehmet Bey yetişti;
"Rahat bırak oğlanı Ayla!"Bencede Ayla Teyze!
Başımla selam verip yukarı,yani Kuzey'in odasına doğru yol aldım.Bu sūrahideki suyu dolaptaki suyla değiştirmeyi unutmadım tabiki.
"İntikam soğuk yenen bir yemektir,Kuzey Bey"Kuzey'in odasına girdim.Yazııkk,yorganı başına kadar çekmiş benim can arkadaşım.Şimdi görūrsūn sen.Sūrahiyi sol elime alıp (yaralı olmayan elim)havaya kaldırdım ve tek seferde tūm suyu yorganın altında bulunan can kardeşime döktūm..
"Sen!Sen ne yatıgını san-sanıyorsun Arassss!!"Evi inletecek şekilde bağırmıştı!Ama bu ses Kuzey'e ait değil ki!Biraz ince sanki?
"Meliss!Senin ne işin var burada?"Şaşkın gözlerle Melis'e bakıyordum!Oda yūzūne yapışan ıslak saçlarını dağıtıyordu.
"Off!Aras!Off!"Melis hem söylenip hemde yorganı ūzerinden atmaya çalışıyordu.İyide onun ne işi vardı burada?
"Wauww!Yengecim?Makyajsızda çok gūzelmişsin sen.Valla bak"
"Çekil be şapşal!"Melis şebeklik yapmaya başlayan Gūney'i kolundan iterek banyoya girdi.
"Yanlış adres Aras."Kuzey kapının girişinde durmuş,kollarınıda birbirine bağlamıştı.Biraz ciddi bir ifade vardı sanki suratında?Ben şimdi gösteririm ona ciddiliği.
Elimdeki sūrahiyi yatağın yanındaki komidinin ūstūne bırakıp,Kuzey'e doğru yūrūdūm.Gūney göģsūmden iterek"Hop,hop!Abime dokunman için,beni çiğnemeniz gerek Aras Yılmaz"Gūney'in bu dedikleri,Kuzey'i gūldūrmūşū.Gözlerimi Gūney'in gözlerine diktim.
"Tabiki Gūney Vural!Seve seve!"
Elimle sağ elini tuttum ve beline dayadım.Arkası şuan bana dönūktū.Sol ayağına çerme takıp önūmde diz çökmesini sağladım.O bile biranda nasıl bu pozisyona geldiğini anlamadı.Kolunu fazla sıktığımı biliyordum,sesi boģuk,boģuk çıkıyordu;
"Abim senindir şampiyon!Ahh!Kolum!"onu bırakıp Kuzey'e baktım.Melis banyodan ufak bir havlu almış saçını kurutmuştu.Elinde havluyla Kuzey'in önūne geçmişti;
"Onun cezasını ben fazlasıyla çektim bence!Değilmi Aras Bey?"Elindeki havluyu bana doģru gösterip konuşmuştu.
"Bencede Aras Yılmaz.Melis+Kuzey demektir.Buna burdan iğne batır diğeri bağırır!Valla bak"Gūney haklıydı.Yerde oturur bir vaziyette Melis'i göstererek konuşmuştu.Kuzey de istifadan faydalanıp Melis'in belini tutmuştu.Ne kadar imkansızda olsa...Muhteşem bir çiftler.Haa,bu arada siz neden imkansız olduklarını biliyor muydunuz?Çūnkū onlar SŪT KARDEŞLER.....Birbirlerine haramlar...Birbirlerine dokunamasalarda,daima bekleyeceklerine söz vermiş iki sevgililer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP AĞRISI #wattys2016
Romance"KEŞKE HİÇ ATMASAYMIŞ BU KALBİM ! BEN SENDEN ÖNCE BİLE DAHA İYİYDİM" Doktor; "Ünal Bey! Kızınız kendine zarar vermeyi, ancak birine Aşık olunca bırakacak. Yoksa, kendine zarar vererek ve bu zarar boyutu büyüyerek hayatına mal olabilir." Ünal Bey dok...