12 BÖLŪM

16.4K 1K 48
                                    

Multimedia -Aras

"Canın yandıģında,koştuģun adam da canını yakıyorsa.Nereye gidecegini bilmiyor insan..."

Aras'dan...

...Çūnkū yūrekleri acıyan kadınlar aģlamazlarsa ölūrler.İçlerindeki zehirdir onları őldūren.Aģlayarak o zehirden kurtulur kadınlar..."(Aziz Nesin)

Aslında şiirlerle aram iyi degildir ama,dūn Aşkım'ın odasından yūrūttūģūm "Dūşūndūren Sőzler"kitabı baya işime yarayacak.Aziz Nesin'in bu şiiri tam da Aşkım için yazılmış.

Aşkım la dūnki izlediģimiz film geldi aklıma.En acıklı sahnesinde hemen gőzlerini kapattı!

  Kızlar o sahnede genelde avazları çıktıģı kadar aģlarlar.Ama o aģlamak istemiyor.

 

Babam dūnki mesajını gayet iyi bir şekilde iletmişti bana.

"Konuşturamadın mı kızı?"gibisinden.Haklıydı,bu oyunu fazla uzatacak zamanımız yoktu.Ūnal Ataman çoktan geçmişimi kurcalamaya başlamıştır.En ufak eksik,planı mahfeder.

Aşkım,bana biraz daha ısındı.Őnceki gūnlere oranla būyūk bir deģişim var.Dūn başı dizimdeydi,ellerim ise ipek gibi saçlarında.

Resmini çizdiģim gūn,giydiģi kıyafet afallamama neden oldu.Dışarıdada bőyle mi giyiniyordu bu kız? Birde Gőkhan iti nişanlısı olacak!

Ona ait gūzellikleri nasıl başkasına sergilemesine izin veriyor?Dışarıdaki köpeklerin salyaları aka aka bakacaklarını bilmiyor mu?Hiç giymesin daha iyi!

Neyse yaa,banane ne yapıyorsa yapsın.Ben mi dert edicem?Elimdeki şiir kitabını yastıģımın altına koydum ve uyumaya çalıştım.

Onu yarın birine götūrūcem.Bunu yapmalıyım.Şairinde dediģi gibi,kendini zehirlemesine izin veremem.

Sabahın ışıģıyla,masamın ūzerinde duran saate baktım.Saat 9'du ve benim hemen giyinmem lazımdı.Aşkım'la dışarı çıkmamız lazım bugún.

Sahi gelecek mi benimle?Ítiraz etmene izin vermem dedim ama,sagı solu belli olmuyor bu kızın.Birgūn iyi,birgūn kötū. Ama yinede öyle yada böyle gelmek zorunda!

Sıcak bir duş aldım.Dūnden beri kesilmek bilmeyen yaģmur bana inat yine yaģmaya devam ediyor.İşim zor olacak.Bir tūrlū sevemiyorum yaģmuru.

  Elimi beyaz pantolonumun cebinde çalan telefonuma gőtūrdūm.Arayan Selen di.Beni çok özlemiş olmalı.

"Efendim abicim?"ses yok.

"Selen iyi misin bitanem?"yine aģlıyor muydu bu?

"İyiyim abi.Sadece seni çok özledim.Evde sensiz hiç çekilmiyor"Hala aģlamaya devam ediyordu.Ama başka birşey vardı sanki.

"Bende seni özledim.En kısa zamanda gelicem yanına."Derin bir nefes aldı.

"Abi"evet birşey olduģunu biliyordum.

"Ben.Şey...Almanya'ya gidiyorum!"Evet anlamıştım bir terslik olduģunu.

"Ne demek Almanya'ya gidiyorum?Nerden çıktı bu?"

"Sinirlenmeni gerektirecek birşey yok abi.Kendi isteģimle gidiyorum ve böylesi daha iyi olacak diye dūşūnūyorum.Hem burda kalmaya devam edersem oyununuzu boza bilirim.Daha fazla dayanamam"Selen'i babam neden Almanya'ya gőndermek istesin ki?Bu işi en kısa zamanda halletmeliyim.

"Selen!Hiçbir yere gitmiyorsun.Yarın uģramaya çalışıcam.Sakın benden izin almadan birşey yapim deme."Biraz tehdit gibi oldu,ama onu tek başına Almanya'ya gőnderemezdim.Hem neden Almanya?Babam yine ne planlıyor?

KALP AĞRISI #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin