Multimedia -Selen
""...Ve Sen,ölmekten beter bir halde,
Birdaha kimseyi sevemeden,
Kimsenin seni sevmesine izin vermeden,
Takvimleri peşine takarak geçireceksin yıllarını...""Selen'den...
Yatağımda ne zamandan beri dönūp durduğumu bilmiyorum.Ama uyuyamıyorum işte!Evet,itiraf ediyorum,galiba ben korkuyorum.Siz olsanız korkmaz mısınız?
Dağın başında bir ormanda tek başına bir evde.Tamam Ömer de var,ama ne bilim,onunda ormandaki hayvanlardan farkı yok ki.Onun yūzūnden ölūmden döndūm.Hem benim burada ne işim var?Neden beni buraya getirdiler?
Ne yapmaya çalışıyorsun baba anlamıyorum ki?Kafayı yeme noktasındayım!Yarın ilk işim burayı terk etmek olacak.
Daha fazla duramam burada."acaba odasında bir yere kıvrılıp yatsam birşey dermi?"Niye desin ki?Yani korkuyorum işte.Hem onu rahatsız etmeden bir yere kıvrılırım ben.İllaki izin alacam diye birşey yok.Sabah o uyanmadan ben kalkar odama kaçarım,oda görmemiş olur."evet iyi fikir"Saatlerdir bakıştığım tavandan gözlerimi çektim.Bu arada odam çok hoş.Canlı renklerle dizayn edilmiş.Eflatun ve beyaz.Baya da būyūk bir oda.
Yatağımdan çıkıp karşı odaya doğru yol aldım.Kapının önūnde durdum bir sūre"Kapıyı tıklatsam mı acaba?"Ne tıklatması Selen?Uyuyan çocuğu mu uyandıracaksın?Aşağı merdivenlerden gelen seslerle kendimi direk odaya attım.O sesler neydi?Elim kalbimde odaya bakıyordum.
Ömer odada yoktu!Yani aşağıdan gelen sesler ona mı aitti?Beni burda görūrse hiçde iyi şeyler olmaz!Aslanın ayağına gelen avı gibi hissediyorum şuan kendimi!Hemen saklanmam lazım,ama nereye?
Odanın içinde deli gibi dolanıp,saklanacak yer arıyordum!Gözūme yatak takıldı!Yatağın altı olabilir!Yataģa doģru koştum!
Yatağın ūzerindeki pikeyi biraz kaldırıp altına doğru sūrūkledim kendimi.Zayıf olduğum için çok şanslıyım.
Kapının açılma sesini duymamla,nefesimi tutmam bir oldu!Sanki nefes alsam duyulacak!Odada ayak sesleri yankılanıyordu.Kendimi biran korku filmlerindeymişim gibi hissettim!Şuan gerçekten çok korkuyordum! "Keşke odamda kalsaydım"salak kafam işte.
Yatağın çökmesiyle,kendimi yerle būtūn haline getirdim.Hayvan herif!Adam gibi girsene yatağına,ne zıplıyorsun?
Bir sūre sessizlik oluştu.Patlamak ūzereydim burada.Birazda tozlu galiba,burnum kaşınıp duruyor.Burumu kaşıyıp duruyordum.İnşallah hapşurmam.Yoksa biterim!
Sessizliği mūzik sesi bozdu.
Ömer mūzik mi açtı?Bana mı öyle geliyor?Hemde romantik!Ökūzlerde romantik mūzik dinleye biliyorlarmış demekki.Gūxel bir şarkıya benziyor.Daha önce dinlemediğim bir şarkıydı.Ama gūzeldi;
Bırak bir masal gibi yaşayalım gūnleri,
Sen bu masalın prensesi bende prensi.Ne ben senden vazgeçeyim,nede sen benden
Herşeyimiz bir olsun,aşkım var olsun...Mūziğin sesinin kesilmesiyle kulaklığı taktığını anladım.Bu kadarını aklımda tutabildim.Yine hafiften hafiften sesi geliyordu mūziğin,ama ne dediğini anlayamıyordum.
Keşke yorganımıda getirseydim,belim kırıldı burada.Bari bir minder olsaydı,boynum da gitti,gidecek.Acaba uyudumu?Neyse,biraz beklemekten zarar gelmez.Ömer yatağında dönūp duruyordu.Bu gidişle bu çocuk sabaha kadar uyumayacak.Patladım burada.
Acaba bizimkiler ne yapıyor şimdi?Bence abim Aşkım'ı tavlama yöntemleriyle meşgul.Babam ise Canan Teyzenin odasında ona kitap okuyordur.Bir aşk bu kadar būyūk olabilir mi?Oluyormuş işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP AĞRISI #wattys2016
Romance"KEŞKE HİÇ ATMASAYMIŞ BU KALBİM ! BEN SENDEN ÖNCE BİLE DAHA İYİYDİM" Doktor; "Ünal Bey! Kızınız kendine zarar vermeyi, ancak birine Aşık olunca bırakacak. Yoksa, kendine zarar vererek ve bu zarar boyutu büyüyerek hayatına mal olabilir." Ünal Bey dok...