27.BOLUM

12.5K 1.2K 40
                                    

Multimedia-Aras

"Ah Benim bahar kokulum.
İnan duygularımı ne kadar yansıtırsam yansıtayım...Yetersiz kalıyor,tek bir gülüşünün yanında..."

Aras'ın bu söyledikleri benim gūlūmsememe neden oldu.Ama Acem için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Gözlerini pörtletmiş Aras'a bakıyordu.Şuan içimden"Fazla bakma kafa yapar!"diyesim geliyor!Hem neden bu kadar şaşırdı ki?Kardeş olacak değiliz yaa...

"Sen nasıl sevgili oldugun kişiyi tanımazsın?"

Biraz kızar gibi söylemişti Acem.Ben bile biran "Ne yaptım yaa?"diye dūşūnmeden edemedim.Haklı kız,ama ne bilim?Ben onu bilmeden sevdim...Hem bilsemde ne değişir ki?Sevmekten vazmı geçecegìm?Asla!

Gözlerimi onun hesap soran bakışlarından çekip Aras'a diktim.Sanki"Bak bana ne diyor?Ver şunun ağzının payını!"der gibi.
Kafamı biraz kaldırıp Aras'a baktım.O da Acem'e,anlayamadığım bir biçimde bakıyordu. Biraz sinirli sanki?

"Cadı?"

Aras ruhsuz bir şekilde konuşmuştu.Acem galiba bu lakaba biraz bozulmuştu.İyide Güney söyleyince neden bozulma dı?

"İşini yap!"

Aras sert bir tonda konuşmuştu.Gözlerini bir kere bile kırpmadan Acem'e bakıyordu.Biraz ondan uzaklaşıp dik bir şekilde oturdum.Saçlarımı düzeltmeye başladım. Aras'la,Acem birbirlerine baya fena bakıyorlardı.Bu kız  bu cesareti nereden buluyor anlamadım ki?

"Demek işimi yapım?Iyi bende yaparım!"

Acem bir hışımla ayağa kalktı.Onunla beraber Seda da kalktı.Seday'ı eliyle kendi yerine geçirdi kendisi de yanıma oturdu.Bir anda karşıma nasıl oturdu anlamadım?

Şaşkın gözlerle Acem'e bakıyordum.Oda o şeytani bakışlarını gözlerime dikmişti.Şuan gerçekten ürperdim.

"Ver elini!"Acem sağ elini bana uzatıp,elimi istedi.Emrivakilerden hiç hoşlanmazdım.Ben ise donmuş bir şekilde Aras'a baktım.

"Ne yapıyorsun?"Seda sormuştu bu soruyu.Acem ise sinsi bir şekilde gülümsedi.

"İşimi!"

Tabi yaaa.Anlamalıydım.Avucuma bakıp geleceğim hakkın da yorum yapacaktı.Aslında iyi olur.Bende merak ediyorum diyeceklerini.

Ona doğru kaydım biraz.Aras'a şuan sırtım dönüktü.Sağ elimi Acem'e uzattım.Ama o sol elimi vermemi istedi.Bende sol elimi uzattım.O uzun siyah tırnaklarıyla avucumun içinde daireler çizmeye başladı.

Benim ellerim onun ellerine oranla daha beyazdı.Gruptaki herkez merakla Acem'in söyleyeceklerini bekliyordu.Tabi bende.

Acem bir süre başı eğik avucumun içine baktı.Bende onu izliyordum.Acem başını ağır bir biçimde kaldırıp,gözlerini arkamda bulunan Aras'a dikti.Şuan gerçekten bakışlarından korkmaya başlamıştım.Kesin kötü birşey söyleyecekti.

"Lütfen.Ne görüyorsan onu söyle."Fısıltı gibi çıkan sesimle Acem'in bakışları bana döndū.Bir süre yūzūmū inceledi.

"İkinizden biri.Birinizin sonu olacak."

Acem'in dedikleriyle donup kaldım.Biliyorum biraz saçma ama ben fala inanan bir insanım.Aras'ın ebediyyen yanımda  olamayacağını biliyordum.Ama bunu bir başkasından duymak gerçekten kötüydü.

Gruptaki kimseden ses çıkmıyor du.Ben ve Aras da dahil.Şuan ona bakacak halde değildim.Sanki bir doktorun hastamızı kaybettik demesi gibiydi şuan halim.

"İkinizden biri birinize ihanet edecek.Sizin sonunuz uçurum kenarı.Ne yazıkki atlamaktan başkada çareniz yok!"

Acem'in tek iyi birşey söylemesini istiyordum.Beni şuan ki durumumdan kurtarabilecek tek birşey.

KALP AĞRISI #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin