14.BÖLŪM

14.2K 1.5K 59
                                    

Multimedia-Aşkım

"Kimi çok sevsem gidiyor.Bir ayrıcalık yap.Sen gitme,olur mu?"

Aras'dan..

Şaşkın bakışlarımızın odaģı Aşkım'dı.Ne zamandan beri merdivenlerdeydi bilmiyorum?Ama benim,babası tarafından parayla tutulan biri olduģumu duyduysa, işler sarpa sarar!

"Kızım?Sen konuşuyorsun!"

Annesi Aşkım'a doģru bir adım attı,ama Aşkım gelmemesi için eliyle "yaklaşma"der gibi işaret verdi.Bugūnkū halinden kızaran gözleri ve burnu haricinde eser yoktu.Sesi biraz kısılmıştı sanki.

"Baba!"

Babasına dönmūştū şuan.Ve hepimizin odak noktası şuan Ūnal Ataman'dı.Yūzūndeki iģrenç gūlūşū gördūm ve miģdem kalktı.Aslında adam yakışıklı.Ama neden bana bu kadar tiksindirici geliyor?Her hareketi miģdemi bulandırıyor!

"Efendim kızım."

Şuan yaramazlık yaptıktan sonra,annesinin karşısında dikilen çocuklara benziyordu.Daha yeni kūkreyen aslanımız birden kedi gibi oldu.

"Ben şuan konuşuyorsam.Karşındaki adam sayesinde!Daha yeni esip gūrlediģin adam sayesinde!Sizin ona būyūk bir teşekkūr etmeniz gerek deģilmi?"

Bencede yani.O kadar uģraştım kızınızla.Sakatlandım,enseme tepsi yedim, dizimede tekme yedim.Hepsi tamamda,o iki tokat çok zoruma gitti.

 Kuzey,Melis'den yani sevgilisinden ilk tokat yediģinde sabaha kadar gūlmūştūm ona "nasıl bir kızdan tokat yersin oģlum?Mal mısın sen?Çarpsaydın sende bitane"dedim.Oda "sanada sıra gelecek.Bakalım o zaman çarpa biliyon mu bitane."demişti.Bende böbūrlenerek"Daha öyle bir kız anasından doģmadı!Doģsada,doģduģuna pişman ederim"demiştim.Onun sinirlerini alt ūst etmiştim sabaha kadar.Bilse bu deliden iki tane yediģimi varya,biterim ben...

"Özūr dilerim evlat!Ben biran öfkeme yenik dūştūm.Kusuruma bakma."

Ne ara bu adam elini omuzuma koydu?Birde sevgi gösterisi yapıyor!Biraz geri çekilerek,elinin omuzumdan dūşmesini saģladım.Benim şuan tek merak ettiģim şey,Aşkım konuşmaların ne kadarını duydu?

"Neden bu kadar sinirlendiniz ki?Yani sonuçta kardeşinin mezarıydı değilmi?Neden gitmesini istemediniz?"

Yūz ifadesi birden deģişti.Aşkım'ın yanında böyle bir soru sormam hoşuna gitmemişti anlaşılan?Ama ben bu konuyu ancak böyle öģrene bilirdim.

"Mezarını açmamdan korktular!"Kafamı Aşkım'a doģru çevirdim.Aramızda iki adımlık mesafe bırakacak şekilde yaklaşmıştı bana.

  Evet!Aşkım bugūnde mezarı açmaya çalıştı!Ben onu durdurmasaydım açacaktıda!Īyi ama neden?

"Ben kardeşimin öldūğūne inanmıyordum"Īnanmıyordum dediģine gőre,artık inanıyordu.

"Sūrekli rūyalarıma giriyordu ve onu kurtarmamı söylūyordu!"Aşkım'ın sesi de kendi gibi yorgundu.

Daha fazla bunları duymak istemiyordum!Babam beni vicdanımın ortasına attı resmen!Tamam ben istedim ama?Bugūn bu oyunu bitiricem!Bitirmem lazım!Vicdan ateşimin, çemberinin ortasındayım şuan ve bu ateş beni içine çekiyor!

  Bir yanda aģlayan annesi.Yanımda hiçbir suçu olmayan gencecik bir kız.Arkamda bitkin halde duvara yaslanmış kuzeni!Hepsi bu karşımdaki şerefsiz yūzūnden acı çekiyor...Ben daha fazla dayanamıcam!Īlk işim babama oyuncu deģişikliģi yapmasını söylemek!

"Ama bugūn anladım ki rūyalarım gerçek degil.Çūnkū Ömer'i rūyamda sen vuruyordun!"

Nee!Ne diyor bu kız!Sakin ol Aras!Tūm gözler ūzerinde!En ufak bir hatan seni ve aileni mahfeder!Derin bir nefes aldım ve sesimin titrememesi için dua ederek konuşmaya başladım;

KALP AĞRISI #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin