FABRIZIO
Druhý den ráno jsem se v posteli probudil sám. Bylo to zvláštní. Po tom, co jsme spolu strávili krásnou romantickou noc, nepromluvila se mnou Audenzia ani slovo, dokonce se na mě ani nepodívala...Nevěděl jsem, jestli je na mě naštvaná nebo jestli jsem ji způsobil trauma či se stydí po tom, že mě už viděla nahatého...Neměl jsem se slušnými děvčaty ještě zkušenosti, nedokázal jsem přijít na to, jak se po svém prvním sexu cítí. Udělal jsem snad něco špatně? Nelíbilo se ji to? V duchu jsem doufal, že to nebyl náš první a poslední sex. Co jsem od otce totiž slyšel, tak tenkrát byl pro silně věřící Siciliánky sex deprimující, před svými muži se strašně styděly a když už k sexu mělo dojít, tak jen pouze kvůli početí potomka...Modlil jsem se za všechny svatý, že tenhle případ není Audenzie, protože jen při pomyšlení na to, že by byl, se mi nedělalo dobře...
Audenzii jsem spatřil stát u otevřeného okna, jak si prohlíží s neutrálním výrazem, vyvěšené bílé prostěradlo z dnešní noci...Vyvěsil jsem ho na parapet pár minut po tom, co jsme měli po sexu. Přišlo mi to dost hodně ujetý, ale takový jsou tady holt tradice a kdo je nesplní, tak si u vesničanů udělá hodně špatný jméno do konce života.
,,Důkaz prostěradla" je tu už od nepaměti a divil jsem se, že platí dodnes...Nikdy jsem tuhle tradici nechápal. Proč má někdo čumět na to, kolik krve vyteklo z mojí manželky při prvním sexu? Stačí, když vím přece já, jestli u mě byla panna nebo ne, nikdo jiný to nemusí vědět! Opravdu šílení lidi... Nemohl jsem se už dočkat, až si Audenzii odvezu do Palerma a seznámím ji s moderním životem.,,Audenzie, je všechno v pohodě? Nejsi na mě naštvaná, že ne?" vstal jsem z postele a stoupl si za ní, přičemž jsem ji omotal ruce kolem pasu a políbil ji do vlasů.
,,Proč bych na tebe měla být naštvaná, mám snad důvod?" uchechtla se, načež se ji na tváři vykouzlil úsměv a mně spadl těžký kámen ze srdce.
,,Bál jsem se, že no...Vždyť víš...Po tom, co se mezi námi stalo..."
,,Byla to nejhezčí noc v mém životě a mile ráda bych si ji s tebou zopakovala, než odjedeme." otočila se čelem ke mně, přičemž mě chytla za paže a s lehkým ruměncem ve tváři si skousla laškovně spodní ret. Sršel z ní naprostý chtíč, hlavně z jejích očí. Uznale jsem nad tím musel zkřivit rty a spokojeně zamručet. Přesně v tohle jsem doufal a Bůh to vyslyšel!
,,S radostí tvému přání vyhovím, ženo." usmál jsem se na ni svůdně, přičemž jsem se k ní sklonil tak, aby naše hlavy byly ve stejné výšce, a vášnivě se ji přisál na ústa. Ona si následně omotala ruce kolem mého krku a nad mými polibky mi spokojeně začala tichounce vzdychat do úst. ,,Na polibcích a sexu s tebou začínám být už závislý." přiznal jsem se ji po chvilce mezi polibky, načež jsem ji chytl oběma rukama za zadek a vysadil si ji na sebe. Ona si nad tím automaticky pevně omotala své nohy kolem mých boků, aby mi nespadla, a nechala se, abych ji donesl k posteli.
Jako pírko jsem ji opatrně položil doprostřed postele na záda a vlezl si následně mezi její nohy, přičemž jsem z ní rychle svlékl noční košilku a ze sebe trenýrky. Hladovým pohledem jsem zkoumal, jak ji Bůh stvořil, stejně jako ona mě.
S nevinným úsměvem si mě k sobě přitáhla blíž, zaťala mi nehty do ramenou a sledovala mou ruku, která se blížila k jejímu vlhkému klínu,
a jen co jsem do ní pronikl prsty, zasténala a prohla se v zádech, což mluvilo za vše. Užívala si to na maximum a vycházela mé ruce vstříc.Po každém jejím rozkošném zasténaní, který zazněl ložnicí, jsem cítil, jak mé ego stoupá do výšin. S grázlovským úsměvem jsem sledoval, jak jejím tělíčkem zmítá orgasmus, a nemohl se toho upřímně nabažit. Šeptala, ať nepřestávám, ale já potřeboval víc...Potřeboval jsem být v ní už celý. Nadrženost na ni byla nepopsatelná. V penisu už mi bolestně pulzovalo. Nehodlal jsem se udělat ručně, a proto jsem z ní vyndal prsty a vyměnil je za svůj penis.
ČTEŠ
Sicilian blood ✓
RomanceSicílie - největší italský ostrov plný podmanivých kontrastů, okouzlující přírody, srdečných lidí, středomořských pochoutek a příjemného klimatu, kde navzdory 21. století žije tradice a čest rodiny na prvním místě. Fabrizio Montonieri se narodil do...