72. kapitola

597 19 0
                                    

FABRIZIO

Má narozeninová oslava skončila, hosté odešli, rodina zalezla do pokojů a já už se nemohl dočkat, až ulehnu do svojí postele a budu spát...Dnešek mě velmi unavil, šíleně mě bolela hlava z písniček a hluku, co po celý den panoval, alkohol v těle do toho taky přidával své...Měl jsem toho holt dost. Potřeboval jsem se z toho všeho vyspat.

Vysprchovaný, s vyčištěnými zuby a jen v osušce omotaný kolem těla od pasu dolů, jsem byl už připravený ke spánku. Už dlouho jsem se tak netěšil spát. Hlava mi třeštila jako bych vypil sudy alkoholu. Byl to děs. Nemohl jsem se dočkat zítřka, až budu vyspalý.

Pomalu a hlavně potichu jsem se vplížil do mojí ložnice, v domnění, že Audenzia už pravděpodobně spí...Jen co jsem ale otevřel dveře od naší ložnice, div mi nevypadly oči z důlků...Všude okolo to tu vonělo po erotických svíčkách, které tu jako jediné dávaly ložnici světlo, protože bylo zhasnuto, ale co mě nejvíc dostalo, že jsem při tom až ztratil řeč, byl pohled na Audenzii, která kupodivu ještě nespala, ale čekala na mě...Nechtěl jsem věřit, že to co vidím, je realita. Několikrát jsem si musel promnout oči, abych se ujistil, že to není sen...

,,Tenhle dárek jsem si šetřila na soukromí," usmála na mě tím svým dokonalým svůdným pohledem a já nevěděl, jak zareagovat. Můj mozek nedokázal fungovat, avšak můj penis se už automaticky začal dávat při pohledu na ní pomalu do pozoru...

Seděla na kraji naší postele, z očí ji sršeli malí ďáblíci. Vyzařovala z ní naprostá dominance. Vypadala, jako by vylezla přímo z katalogu na BDSM oblečení...Nemohl jsem z ní spustit zrak. Fascinoval mě její vzhled snad jako nikdy předtím. Okamžitě mě přešla únava a nahradil ho obrovský chtíč po ní. ,,Líbí se ti, co vidíš?" zeptala se mě, přičemž si svůdně olízla rty a přejela si prsty po své černé latexové podprsence s nastavitelnými ramínky, z který ji téměř vyčuhovala prsa. Bylo to tak kurevsky rajcovní gesto, že se mi z toho během vteřiny postavil penis a byl pevný jako skála. ,,Pořád jsi mi neodpověděl,-" ozvala se Audenzia znovu, když jsem se furt neměl ke slovu, poněvadž už jsem byl myšlenkami jinde. V hlavě jsem si už představoval, jak ji dnes ošukám...

,,Tohle jako odpověď myslím stačí, no ne?" sundal jsem si z těla osušku a ona si při pohledu na moje nahý tělo skousla svůdně spodní ret.

,,Lehni si na postel, oslavenče. Dneska přebírám kontrolu já." stoupla si a nacupitala si to ke mně svými vysokými černými latexovými kozačkami na vysokém podpatku. Postavila se přímo proti mně a provokativně mi začala přejíždět prsty po hrudi.

,,Do tebe vstoupil snad Ďábel?" neodpustil jsem si říct, přičemž jsem si přejel jazykem po horních zubech.

,,Možná...Ale tobě se takový věci líbí, nemám pravdu?" jen jsem se spokojeným zamručením kývl. Nechápal jsem, odkud to zjistila. Musela se určitě hrabat v mojí minulosti...

,,Odkud to víš? Kdo ti to řekl, hm?" nedalo mi to, se nezeptat.

,,Na tom nesejde. Už přestaň mluvit a lehni si." mrkla na mě. S uchechtnutím jsem tedy tak učinil. Lehnul jsem si na záda a dal si ruce za hlavu. Byl jsem zvědavý, co mě bude čekat. Těšil jsem se jak malej kluk.

Audenzia se ke mně pomalu doplazila do postele jako kočka, u čehož na mě házela jeden svůdný úsměv za druhým a kroutila zadečkem. Já to jen se skousnutým rtem nehnutě pozoroval. Byl jsem už šíleně nedočkavý. ,,Řekla jsem si, že by naše manželství potřebovalo víc okořenit, ale šetřila jsem si to až na dnešek," promluvila ke mně, načež si na mě vlezla, sklonila se obličejem k tomu mému a do jedný ruky uchopila můj penis, přičemž ho jemně stiskla v dlani a mně nad tím z úst unikl tichý sten.

Sicilian blood  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat