AUDENZIA
Po týdnu stráveném na kouzelném ostrově Mykonos, který jsem si nestihla pořádně ani užít, naše cesta s Fabriziem pokračovala do Barcelony, hlavního města Katalánska, kde jsme měli strávit opět týden. Tuhle překvapivou věc jsem se dozvěděla jen dva dny před našim odletem z Mykonosu. Zprvu jsem to nechápala a neměla ani moc velký zájem o to, další destinaci navštívit, jenže když mi Fabrizio ukázal na internetu fotky našeho hotelu v Barceloně a celkově město, změnila jsem názor a do Barcelony se začala už těšit...
Barcelona, nacházejíc se na východě Španělska u Středozemního moře, se chlubí krásnou historií, uměním, plážemi, přírodou a patří k nejnavštěvovanějším evropským městům. Fabrizio pro nás zde vybral pětihvězdičkový moderně designový hotel s názvem Arts s výhledem na pláž Barceloneta a centrum Barcelony. Má dva venkovní bazény a luxusní lázně s panoramatickým výhledem na město. Nachází se vedle olympijského přístavu v Barceloně a je obklopen obchody a živými bary. Stylové a prostorné ubytovací jednotky hotelu Arts mají TV s plochou obrazovkou a zvukovým systémem. V koupelně je samostatná vana a sprcha. Hotelová restaurace Enoteca, oceněná 2 hvězdičkami Michelin, podává vynikající středomořskou kuchyni. Součástí hotelu je řada dalších barů a restaurací, včetně baru u bazénu, kde se podávají lehká jídla. Hotel mimo jiné také provozuje kadeřnictví a různé luxusní módní butiky. K dispozici je kompletně vybavené business centrum a personál recepce hovořící několika jazyky, k mému štěstí ovládali i italštinu, takže jsem se tu mohla dorozumět i bez Fabrizia...
Jen co jsme si vybalili v našem hotelovém pokoji věci, zajeli jsme taxíkem do města, abychom se porozhlédli po zdejších zajímavých místech. Navštívili jsme rušnou proslulou tržnici Mercado de La Boqueria, úchvatný chrám Sagrada Familia, prošli se po nejznámější ulici La Rambla, kde jsme se rozhodli pro nákupy a posezení v restauraci, a nakonec jsme den zakončili návštěvou muzea čokolády, kam jsem Fabrizia zatáhla já. Ochutnali jsme tu nejlepší čokoládové speciality a ve zdejší dílničce si i vyzkoušeli, co obnáší výroba čokoládové figurky, u čehož jsme si zablbli jako malá děcka a celkem dost se ušpinili.
,,Úžasný, tu čokoládu mám teď všude," postěžovala jsem si Fabriziovi se smíchem, přičemž jsem si papírovými ubrousky otírala pusu, ruce, krk a dekolt od čokolády.
,,Pojď sem, já mám víc ubrousků." houkl na mě Fabrizio, jenž si akorát utíral ubrouskem pusu od čokolády, kde ji měl nejvíc.
,,A kde máš ty ubrousky?" neviděla jsem, že by u sebe nějaký ještě měl.
,,Tady. Speciální, který ti zaručí stoprocentní čistotu." ušklíbnul se na mě, přičemž si mě přitáhl k tělu, sklonil se ke mně a svým jazykem co neintenzivněji slízl veškerý zbytek čokolády z mého krku a dekoltu, nad čímž jsem si skousla spodní ret a přivřela oči, užívajíc si tu chvíli...Měli jsme štěstí, že jsme tu byli sami. ,,Z tvýho těla ta čokoláda chutná daleko líp. Myslím, že máš trochu ještě tady," uculil se jako neviňátko, očima těkajíc po mých prsou v podprsence, která vyčuhovala lehce z mého výstřihu šatů. Rychlým pohybem mi stáhl ramínka z šatů a než jsem mu v tom stihla zabránit, svým jazykem mě začal laskat po celých prsou, na kterých však žádná čokoláda nebyla.
,,Fabrizio, dost, vždyť nás může někdo uvidět, co když jsou tady kamery?" řekla jsem mu potichu pobaveně, ale on vypadal, že mu to vůbec nevadí, ba naopak...
,,Tak ať, aspoň uviděj kvalitní italský porno." uchechtl se, čímž si ode mě vysloužil hned pohlavek.
,,Taková debilita může napadnout jenom tebe! Měli bychom už jít, než sem někdo přijde." zašeptala jsem mu do ucha.
,,Nikdo sem nepřijde, bude to rychlý," chytl mě v pase a vysadil na stůl, za kterým předtím stál.
,,Přeskočilo ti? Dej mě dolů!" zamračila jsem se na něj už, ale on se tvářil furt vesele.
,,Miláčku, nemrač se, vůbec ti to nesluší. Trošku se uvolni a vnímej jen mě." mrknul na mě, načež mi roztáhl nohy a stoupl si mezi ně.
,,Přísahám, Fabrizio, jestli teď někdo přijde a,-" nestihla jsem to ani doříct, protože mě umlčel vášnivým polibkem, do kterého zapojil i svůj jazyk. Věděl, jak na mě má jít...Nemohla jsem jeho ústům odolat, a tak jsem s ním v líbání spolupracovala a on mi mezitím pomaličku začal stahovat tanga.
V té nejmíň čekané chvíli nás však vyrušilo oznámení, které se rozeznělo po celé dílničce, že muzeum zavírá. Zrovna, když jsme byli už oba nažhavení a připraveni na to, že se tu pomilujeme. Fabrizio se ode mě naštvaně odtáhl a hlasitě sprostě zaklekl, zatímco já na sebe jen pobaveně natáhla tanga a uhladila si šaty. ,,Vidíš, to je znamení." řekla jsem mu.
,,Do hajzlu s tím!" zafuněl naštvaně, přičemž mě chytl v pase a postavil mě na zem.
,,Měli bychom si pospíšit, než nás tu zamknou." snažila jsem se nesmát, ale při pohledu na jeho erekci v kalhotách, to prostě nešlo...Bylo mi ho celkem líto...Tak moc se těšil...
,,Fajn, jdeme, ale v hotelu to dokončíme." zazubil se na mě, načež mě chytl za ruku a společně jsme se rychle vydali k východu muzea.
ČTEŠ
Sicilian blood ✓
RomanceSicílie - největší italský ostrov plný podmanivých kontrastů, okouzlující přírody, srdečných lidí, středomořských pochoutek a příjemného klimatu, kde navzdory 21. století žije tradice a čest rodiny na prvním místě. Fabrizio Montonieri se narodil do...