Prvá kapitola - Bar a pravda

278 4 0
                                    

                                                                                         Amber


Po celom týždni som bola naozaj unavená. Všetky tie schôdzky a neustále papierovačky. Svoju prácu som naozaj milovala. Milovala som ju zo všetkého najviac. Práca bola a myslím si, že aj vždy bude mojou prioritou.

S mojimi najlepšími priateľkami sme si na tom vydavateľstve dali vážne záležať. Aj keď je Christina teraz spisovateľka, vo vydavateľstve sa teraz objavuje čoraz častejšie. Je to aj kvôli tej mojej ceste do Londýna.

Dnes som na prácu ale mohla zabudnúť a konečne vypnúť. S babami sme sa dohodli, že si vyrazíme. Tentokrát sa k nám pridala aj Christina, ktorá nechala malú Annu s Denisom Philipsom.

Christina je jedna z mojich najlepších kamarátok. Christina je bestsellerová spisovateľka, ktorá je najlepšou spisovateľkou v našom vydavateľstve. Je jediná z nás, ktorá už je vydatá a má dieťa. Vydala sa asi pred rokom za Denisa Philipsa, svojho bývalého šéfa a nevlastného brata Alexa Mendeza. Áno za nevlastného brata toho kreténa, čo ma obral o panenstvo. To je ale jedno sú to nevlastní bratia a nie sú si až tak podobní ako by ste predpokladali. Ich dcérka Anna, je vážne úžasná. Najkrajšie dievčatko na svete.

Von chodíme každý piatok, ale Christina si s nami vyrazí len dvakrát za mesiac takto večer. Často chodíme na obedy, ale večerný život je večerný život.

Zavrela som sa vo svojom obrovskom šatníku a vybrala si strieborné krátke šaty na ramienka. Na krk som si zavesila pár zlatých náhrdelníkov. Perfektne som sa namaľovala a vlasy som si nechala spadnúť na plecia. Dokonalé blond kadere mi padali na plecia. Obula som si sexy ihličky, ktoré sa viazali okolo lýtok a vzala si kabelku.

Mali sme sa stretnúť až v klube. Preto som si privolala výťah a zviezla sa do podzemnej garáže.

Bývala som v budove, kde sme mali aj vydavateľstvo. Vydavateľstvo malo veľa poschodí. Zamestnanci si mysleli, že posledným poschodím je to, na ktorom sú kancelárie šéfok. To ale nebola pravda. Nad týmto poschodím je ešte jedno.

To poschodie je celé moje. Teda na ňom bývam. Mám tu nádherný, obrovský byt. Bol to môj nápad, to ja som chcela bývať vo svojej práci. Moja práca bola pre mňa všetkým, preto sa vlastne aj sťahujem do Londýna. Už budúci týždeň o takomto čase, budem plne vybalená vo svojom novom byte. Letím tam už v nedeľu. Eva sa má nasťahovať o týždeň neskôr. Sama sa toho už nevie dočkať.

Zo začiatku nechcela ísť, ale po tom fiasku, ktoré sa stalo s mojim debilným bratom sa jej ani nečudujem, že chce čo najskôr zmiznúť. Obe sme si kúpili byty neďaleko od seba. Obe potrebujeme pauzu od chaosu New Yorku. Sia sa ide vydávať za muža, ktorého nenávidela. Čistá Sia. A Eva, tá sa tak ľahko rozviedla ako sa vydala.

Svojho brata som za to, čo jej spravil znenávidela. Eva si to rozhodne nezaslúžila a to myslím vážne. Takto nie. A Colea už nechcem nikdy vidieť. Rodičia sa ho neustále zastávajú, keďže vôbec nevedia čo sa stalo. A ja rozhodne nebudem tá, ktorá im to povie. Nech sa môj debilný braček prizná, že spal s inou, kým bol ženatý s mojou najlepšou kamarátkou.

Dnešok mal byť deň rozlúčky a kamarátstva. Namiesto toho všetky sedíme v klube, pijeme margaritu a pozeráme sa po ostatných ľuďoch. Ani jedna z nás nemá náladu na to, aby tancovala. Christina je nahnevaná na Colea, ktorého považovala za najlepšieho kamaráta.

Nie si v tom jediná, ani ja som si nemyslela, že môj brat je sebecké, vyjebané hovädo.

Eva by najradšej plakala a utiekla čo najďalej od všetkého. O pár dní sa jej to splní. Sia je natešená, kvôli Erikovi, ktorý sa má zajtra vrátiť zo služobnej cesty a ja som unavená.

Vášeň alebo láskaWhere stories live. Discover now