Piata kapitola - Alexov návrat

175 5 0
                                    

Amber

Nečakala som, že ho tu uvidím. Nečakala som, že bude vedieť moje meno. Nečakala som nič. A teraz tu stál predo mnou v dokonale sediacom smokingu, ktorý stál my land. A hovoril o svojich predstavách. Zomierala som.

Hneď keď mi začal hovoriť o svojich predstavách, prešli mnou zimomriavky.

Nevedela som čo odpovedať. Áno ja čo mám podrezaný jazyk som nevedela čo povedať. Našťastie ma moje kamarátky zachránili. Pristúpili k nám.

„Amber, koho tu schovávaš?" opýtala sa Sia.

V Garrettových očiach som si všimla sklamanie. Bol sklamaný, že sme nemohli dokončiť našu debatu?

Nie je jediný.

Nemusí sa ale báť, takú konverzáciu by som nikdy nechcela ukončiť. Nikdy. A budeme v nej pokračovať, toho sa nemusel báť.

„Spoločníčky predstavujem vám Garretta Warrena, nášho nového architekta, ktorý urobí menšie úpravy našej pobočky tu v Londýne," predstavila som ich.

„Teší nás. Počkaj hovorila si Garrett Warren?" spýtala sa Christina, keď si triasli rukou.

„Áno moje meno je Garrett Warren, nejaký problém?" Garrett sa usmial.

Ten úsmev bol taký sexy, ale nezáväzný. Bol to ten úsmev, z ktorého každej žene spadnú nohavičky, bez väčšieho snaženia.

„Nepomáhali ste môjmu manželovi Denisovi Philipsovi so stavbou našej vily?" spýtala sa Christina.

Christina s Denisom a Annou žili v krásnej, veľkej vile s obrovskou záhradou. Vila bola naozaj nádherná a ak ju navrhol Garrett, tak nepochybujem o jeho schopnostiach. Preto je asi tak veľmi odporúčaný.

„Áno pomáhal. Denis bol v tomto ohľade veľmi náročný. Je mi ľúto, že som nemohol prísť na svadbu, ale mal som dôležitý projekt v Dubaji," ospravedlnil sa.

„To je v poriadku. Som rada, že vás konečne spoznávam. Teraz, ak ma ospravedlníte. Musím zachrániť svojho manžela, na ktorého sa už lepia nejaké pipky," a už utekala za Denisom.

Denis bol vždy atraktívny muž a ženy ho obklopovali neustále. Ani teraz to nebolo výnimkou. A ak si myslíte, že to niekedy využil, tak ste na veľkom omyle. Mal oči len pre Christinu a to vždy. A Christina mala oči len pre neho.

Keď som sa po nich obzrela, už bozkávala Denisa a on jej náruživo stisol pevný zadok. Za ten mohla ďakovať len mne. Ja som ju vždy po pôrode nútila, aby so mnou chodila behať a cvičiť.

 Ja som ju vždy po pôrode nútila, aby so mnou chodila behať a cvičiť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zasmiala som sa nad tým ako mi Denis ukázal prostredník.

„Tak takto si Denisa Philipsa rozhodne nepamätám," Garrett sa rozosmial.

Jeho smiech bol krásny. Taký príjemný a dokonale naladený. Bol ako pieseň pre moje uši.

„Ako vidím, asi tu prekážame, takže sa vzdialime. Prišla aj Kayla musím s ňou prebrať ten rozvod," prehovorila Eva.

Vášeň alebo láskaWhere stories live. Discover now