Graham
Horúca voda mi stekala po nahom tele hokejistu. Potreboval som to. Dnešný tréning bol zrušený a to sa nestávalo často. A preto som potreboval vypustiť paru aspoň v posilňovni. Chalani sa neulievali ako inokedy kvôli včerajšej noci.
Všetci sme toho včera vypili až priveľa. A nikto z nás nechcel mať namiesto tehličiek pivné brucho. Aj keď si myslím, že mnohým pipkám by to ani trocha neprekážalo.
Všade naokolo som počul len tečenie vody a hlasy svojich spoluhráčov, od ktorých ma delili len kamenné priečky spŕch. Aj tak nám to bolo jedno, videli sme sa už mnohokrát.
Dnes som chcel len spadnúť do postele a a spať až do ďalšieho rána. Ak by som bol vedel, že ranný tréning sa nekoná, spal by som doteraz a do posilňovne by som bol šiel neskôr.
Vyšiel som zo sprchy a okolo bokov som si zaviazal uterák.
Vošiel som do šatne, kde sedel James, Logan a Drake. Moji najlepší priatelia ako inak.
Rozprávali sa o Loganovom novom objave zo včerajška. Logan vždy objavil niečo zaujímavé. Teda až na to, že mu ten nový objav vždy vydržal maximálne na jednu noc. To bol jeho problém všetko pre neho bola len hra.
Drake sa len uškŕňal a nevedel sa dočkať kedy sa vráti domov za svojou krásnou tehotnou manželkou. Oženil sa so svojou láskou a je šťastný. Je to pravý opak Logana.
Ja s Jamesom sme len prekrúcali očami. Ani jedného z nás to veľmi nezaujímalo. Predsa len to bolo vždy o tom istom. Sex a odchod. Takýto život sme neviedli.
Teda nie stále. James je veľmi zaneprázdnený svojou prácou. Okrem hokeja sa venuje aj svojej farmaceutickej a chemickej firme. Má ľudí na to, aby sa o jeho firmu starali, ale tých ľudí musí aj kontrolovať. Každý deň strávi aspoň tri hodiny nad papiermi, zmluvami a rôznymi výskumami.
S Jamesom si rozumieme najlepšie. Jamesa poznám ešte z Anglicka, kde sme hrávali za jeden tím, do chvíle kým nás nevzali do NHL. Na ľade sme zohratá dvojka a vedia to všetci spoluhráči, ktorí sa nás snažia rozdeliť. James je náš kapitán, takže pred ním mám aj rešpekt, je odo mňa aj starší. A starci si zaslúžia rešpekt.
Nemôžem povedať, že by som bol playboy ako Logan, ale rozhodne nie som mníška.
Ale už nejaký ten čas nedokážem prestať myslieť nad ženou. Nad jednou jedinou ženou. Ženou menom Linda. Stretol som ju v bare asi pred týždňom a nedokázal som sa na ňu vynadívať. Jej blond vlasy a ten žiarivý úsmev. Už dlho ma vábila v snoch.
Je to žena, na ktorú sa nezabúda. A vyskúšal som si to v praxi. Mám z nej muky. Nedokážem ju dostať z mysle a čo ma irituje?
Že ju neviem nájsť. Ešte som jej ani nezavolal, stále čakám na to, že mi zavolá ona. Aby ste si ale nemysleli, že som nejaký bojko. Sebavedomia a ega mám na rozdávanie, ale cítim, že ju stretnem, alebo zavolá sama.
A nechcem to všetko priveľmi plašiť, aby to neskončilo skôr ako to začalo.
Logan a chalani ešte stále trepali o somarinách a ja som sa nechával unášať myšlienkami na svoju sirénu. Väčšina mojich spoluhráčov už odchádzalo domov no my sme tam ešte stále sedeli. Ja a tí traja blbci.
„A teraz ma počúvajte, keď vás tu vidím všetkých!" vykríkol James na ostatných chalanov.
Všetky hlavy sa obrátili k nášmu kapitánovi. Všetci sa ho báli. James nie je jednoduchý človek a rozhodne nie je jednoduché s ním vychádzať. V tom sme si podobní. Dokonca aj moja vlastná matka by ma niekedy zaškrtila.
„Viete ako sme hovorili o tom bratskom kódexe a všetky tie veci naokolo?" všetci len v tichosti prikývli.
Aj ten muž, ktorý nemal ani potuchy o čom melie radšej prikývol.
„Tak do svojho zoznamu chcem pridať novú ženu, ktorá je pre celý tím off-limit."
Bratský kódex a zoznam off-limit sú zoznamy žien, s ktorými celý tím nesmie nič mať. Inak by to bolo porušenie bratského kódexu a nasledoval by trest. A to poriadna kopačka veď viete kam. Schytali by to naše žrebce tam dolu.
„Je to moja kamarátka a najlepšia kamarátka kamarátovej manželky Christiny Philipsovej," nikto nemal ani potuchy o kom hovorí.
James si prehrabol vlasy.
„To snáď nie je pravda. Veď tu bola už minimálne trikrát a vždy ste sa na ňu usmievali ako pripití blbci," začal si masírovať spánky.
Logan sa uškrnul.
„Tá vysoká ryšavka s peknými prsami a pevným zadkom. Tá, ktorú sme minule videli na tom galavečeri v tých červených šatách!" v šatni sa ozvali hlasy celého tímu.
Začali sa o nej rozprávať a gestikulovali okolo seba, aby si navzájom ukazovali aký krásny zadok mala.
„Aha tá. Mal si to povedať takto kapitán!" vykríkli viacerí.
Áno sme svine. Všetci si zapamätajú veľkosť jej zadku, ale nie jej meno.
„Bože, kde to žijem?" James si naďalej masíroval spánky.
Chalani sa uškŕňali a každý vedel o čom teraz rozmýšľali. O tom ako je Christina sexy. Áno je sexy, ale má oči len pre svojho manžela a ten pre ňu. Nedostali prezývku „top pár New Yorku" pre nič za nič.
„Jej kamarátka sa vráti z Európy a zastaví sa tu za mnou. Poprosím žiadne hlúpe poznámky a to nehovorím preto, že vás nakopem ja, ale skôr ona. Je to dračica, takže vás len upozorňujem. Ona vás rovno zmláti a hlavne po tom všetkom, čo sa v poslednom období stalo. Pochopili sme sa?" vykríkol.
„Áno kapitán!" odpovedali sme jednohlasne.
Po tomto mi bolo jasné, že to bude zábavný týždeň. Konečne trocha zábavy a viac rozptýlenia od rozmýšľania nad Lindou.
***********************************************************************************************
Rozhodla som sa, že Vám po každej kapitole napíšem menšiu správu. Viem, že mnohých možno štve, že nepridávam kapitoly pravidelne a neviete kedy pridám ďalšiu. Preto budem vydávať nové kapitoly každú nedeľu. Nová kapitola bude vonku na budúci týždeň 24.4.2022 v nedeľu.
Viem, že táto kapitola je trocha krátka a za to sa ospravedlňujem. Ale konečne som Vám odhalila Grahama a viem, že mnohí z vás si už tie udalosti spojili dohromady. A chcem Vám to potvrdiť. Áno Graham je Garrettov brat. A James je Denisov najlepší priateľ.
Teším sa na komentáre.
Barbara
YOU ARE READING
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...