Štrnásta kapitola - Pocit

119 3 0
                                    

Chcem sa Vám už dopredu ospravedlniť, že som včera zabudla vydať kapitolu. Ale mala som toho veľa. Preto Vám to vynahradím tým, že dnes vyjdú dve kapitoly.

Barbara

.....................................................................................................................................

Graham

Dnešok bude iný. Cítim to. Dneska sa niečo stane. A nie nie to zápas, ktorý dnes odohráme s Washingtonom. Dnes to bude niečo iné. Aj keď by som sa dnes mal sústrediť len na hru, ale stále tam je ten pocit, že príde búrka.

Po dnešnom tréningu, nás tréner úplne doriadil. Chce vyhrať a nie je jediný. Washington nás minulého roku porazil a to len o jeden jediný gól počas nájazdov. Všetci sme vtedy boli naštvaný. Hrali sme o pohár vo finále. Nebolo ľahké sa tam dostať. Kvôli tomu zápasu som zmeškal mamine narodeniny a dokonca sme ani nevyhrali. Garrett, môj brat ma vtedy zvozil cez telefón.

Tento rok, to ale dáme. Všetci sme na to boli pripravení a nenecháme nič náhode. Všetci trénujeme poctivo a dokonca častejšie ako by sme mali.

Všetci sme dnes v dobrej kondícii. Logan včera dokonca s nikým nespal a ani nepil. To isté platí o všetkých. Dnes to dáme. A to prekvapenie, ktoré očakávam, ma poteší ešte viac keď vyhrajeme.

O siedmej sme už kráčali na ľad a prekorčuľovali okolo našich dnešných protivníkov. Neznášal som ich. Edwards, teda jeden z hráčov minulý rok, pretiahol Loganovu frajerku. Áno Loganovu. Logan nebol vždy taký zvrhlík, akým je teraz. Po Theresinej zrade sa z neho ale stal sukničkár a playboy, ktorý je stále na prvej stránke bulvárnych časopisov. Tréner ho raz dokonca chcel vyhodiť, ale dajme tomu, že sa mu to nepodarilo.

Začala sa prvá tretina a my s Jamesom sme boli pripravení dať im zabrať. Museli sme si udržať dobrú obranu a nenechať ich priblížiť sa ku Kadenovi. Nášmu brankárovi. Nesmeli sa dostať do nášho útočného pásma. To nám zo začiatku vychádzalo. Potom sa to ale posralo presilovkou. Logan zmlátil Edwardsona.

Okrem toho, že je Edwardon sviňa je to aj poriadny provokatér. Veľmi dobre vie svojich protihráčov vyprovokovať k útoku, tak aby si rozhodca ničoho nevšimol. Čo sa mu podarilo. A hneď teraz. Logan bol vylúčený z hry na štyri minúty. Hrali sme v oslabení. Traja na štyroch. A to nám bolo osudným dostali sme prvý gól.

Bol som naštvaný. Počas prvej tretiny sa nám už nepodarilo dať gól.

Druhá tretina stála ešte viac na hovno ako tá prvá. Dostali sme ďalšie dva góly. A to nás nasralo a poriadne.

Preto sa tretia tretina ukončila 3:4 pre nás. Vyhrali sme. A naši protihráči odchádzali z ľadu so stiahnutým chvostom medzi nohami.

V šatni sme si zaspievali našu hymnu a šli sme do spŕch. Bože dnes to oslávime a to poriadne. Začínal som pochybovať, že sa okrem nášho víťazstva ešte niečo stane. Ale stále tam ten pocit bol a nemohol som klamať sám seba.

Po sprche som sa obliekol a vzal som si svoje veci.

Už som chcel odísť, keď do šatne vošiel Logan. Bol dávať rozhovor, samozrejme, že bol.

„Neuveríte, aká kočka stojí pred šatňou," nadchýnal sa.

Všetci presunuli svoju pozornosť na Logana.

„Kto?" spýtali sme sa naraz.

„Nejaká žena, teda sexy žena stojí pred našou šatňou a hraje sa s telefónom. A má na sebe dres s Jamesovým číslom a menom," pozrel sa na nášho kapitána.

Vášeň alebo láskaWhere stories live. Discover now