Amber
Včerajší večer, ktorý som strávila v Jamesovej a Grahamovej spoločnosti sa mi páčil. Cítila som sa príjemne a uvoľnene. Konečne som nebola pod stresom. Až na to, že pri každej zmienke o Londýne som myslela na Garretta a na množstvo zmeškaných hovorov od neho. Nechával mi správy a každú hodinu sa mi snažil dovolať, preto som telefón nechala doma.
S Grahamom som si neplánovala nič začať, teraz na to nebol správny, čas.
Aj tak som si ale nemohla pomôcť a musela som ho pozvať na drink. Chcela som stráviť nejaký ten čas v jeho spoločnosti. Cítila som sa s ním tak uvoľnene a bezpečne.
Dnes som toho v práci, ale mala dosť. Celý deň som mala nejaké schôdzky s právnikmi a niekoľko video konferencií z našich pobočiek v Amerike.
Okrem toho som ešte volala s mamou a ubezpečovala ju, že jem dostatočne a neschudla som.
Večer som bola uťahaná. Graham mi napísal, že je unavený kvôli tréningom a asi mu to nevyjde. Čo ma poriadne naštvalo, pretože som ho nepovažovala za muža, ktorý si bude vymýšľať sprosté výhovorky.
Otvorila som dvere do svojho bytu, kde bola tma. Svetlo šlo len z výťahu a ja som neplánovala zasvietiť. Chcela som si dať len rýchlu sprchu a hodiť sa do postele.
Vyzula som si lodičky a hodila ich niekde tam...
Kabelku som nechala pri dverách a šla som do obývačky, aby som si tam zložila notebook.
Obývačku osvetľoval len mesiac.
Notebook som položila na stolík, keď som ucítila na svojom páse dve ruky, ktoré ma stiahli na kreslo.
Nestihla som vydať ani hlásku, pretože útočníkove pery boli na tých mojich. A ja som hneď vedela kto to je.
Tú krásnu vôňu a tie jemné pery som poznala.
Garrett.
A aj keď som bola naštvaná ten šok z toho, že bol tu ma „prinútil" mu bozk opätovať. Uškrnul sa a tým ma naštval. Myslí si, že ma jedným bozkom prinúti mu odpustiť?
To si myslí zle.
Jeho úd ma bodal do zadku. Cítila som ho.
Začala som ho rukou trieť cez nohavice, čo ho ešte viac potešilo. Svoje pery odtrhol od tých mojich a zavzdychal.
Využila som jeho rozpoloženie a postavila sa. Kráčala som k svojím veľkým francúzskym oknám a založila si ruky na prsiach.
Počula som jeho kroky, ako kráčal ku mne. Cítila som jeho veľké svalnaté telo, bez jedinej stopy tuku za sebou.
„Amber...."
„Garrett, čo odo mňa očakávaš? Že sa ti tu a teraz hodím okolo krku a nechám ťa, aby si ma ošukal?" prudko som sa otočila.
Moja otázka ho prekvapila. Nevedel, že som temperamentná.
„Garrett bola to len jednorazovka. Nič iné. Žiadne city, len sex, rozkoš a vášeň! Myslela som si, že nechceš vzťah!"
„Amber a čo chceš, aby som ti povedal kurva?"
Pozerala som sa na neho ako sa čertil.
„Ja neviem čo chcem! Si spokojná? Neviem, čo chcem! Keď sme mali sex, bolo to niečo čo som ešte nikdy nezažil jasné?! A chcem ťa znova a znova! Chcem byť v tebe 24/7! Chcem byť v tvojej spoločnosti celý život. Chcem ťa držať vo svojej náručí a chcem povolenie každému chlapovi, ktorý sa na teba pozrie vybiť zuby!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...