Dvadsiata piata kapitola - Chceš deti?

105 1 0
                                    

Amber

S Garrettom sme sa hneď na druhý deň vrátili späť do Londýna. Sia sa vrátila do New Yorku. S Garrettom sme boli skontrolovať rekonštrukciu, ktorá vyzerala úžasne. Garrettove návrhy ma naozaj nesklamali. Všetko bolo krásne a dokonca zariadil aj ručné maľby na stenu. Zohnal mi aj nábytok, po ktorom som tak dlho túžila. Všetko bolo nádherne a ja mne bolo do plaču. Bola som z toho hotová. Nikdy pre mňa žiadny chlap nič také nespravil.

Graham, bol nadšený keď nás doma videl. Počas nášho menšieho výletu do Talianska sa o neho starala Shanon. Ale chýbali sme mu. A keď som zostala na home office, nepohol sa odo mňa ani na milimeter.

Vydavateľstvo aj počas rekonštrukcie pracovalo na plné obrátky. Tento týždeň sa už mal konať galavečer na jeho počesť. Eva s Christinou bohužiaľ nemohli prísť, ale Christinu príde zastúpiť Denis.

Ako som sa dozvedela Eva, Christina a Denis pôjdu na určitý čas bývať k Alexovi. A čo bolo ešte šokujúcejšie, Alex má syna. Christina mi to všetko vysvetlila a ja som už konečne pochopila, prečo Alex zo dňa na deň zmizol. Oľutovala som, že som si o ňom myslela, že je zbabelec. Ak by bol zbabelcom, tak by sa k tomu nepostavil, tak ako sa postavil.

Garrett sa večer vrátil domov okolo šiestej. Bola som pripravená na našu večeru. Dnes sme si mali vyjsť na večeru do reštaurácie v centre. Bola to luxusná reštaurácia, preto som mala oblečenú červenú róbu za niekoľko tisícok dolárov.

„Si nádherná," jemne ma pobozkal na pery.

„Ani ty nie si na zahodenie," usmiala som sa.

„To dúfam."

S rukou v ruke sme opustili Garrettov byt aj s Grahamom. Grahama som nechala spať v našej posteli, aj keď to Garrett nemal rád.

Do reštaurácie sme šli Garrettovou limuzínou.

V reštaurácii nám rezervoval ten najlepší stôl, ďaleko od ostatných. Chcel, aby sme mali súkromie.

Otvorili sme jedálne lístky, keď k nám prišla čašníčka.

„Čo vám prinesiem?" spýtala sa, pričom okato civela na Garretta.

Garrett objednal víno a svoj steak, zatiaľ čo ja som stále váhala. Nakoniec som si dala to isté, čo Garrett.

Nechcelo sa mi špekulovať a strácať čas.

„Ako si sa mala v práci, teda doma?" chytil ma za ruku.

„Dobre. Po návšteve vydavateľstva, mám úžasnú náladu. Teší ma, že to postupuje, takto dobre. Mala som pár schôdzok, ale nič náročné, čo by mi zhoršilo náladu. A ty?"

„V práci bol blázinec, kvôli novej zákazke, ale inak všetko v poriadku. Ak by som nemal čo robiť, asi by som sa mal horšie. Radšej nech toho mám veľa, ako nič."

„Rozumiem ti."

„A čo je nové s Evou? Už vymysleli, ako to bude s prevozom?"

„Rozhodli sa previezť ju na Sicíliu k Alexovi. Christina s Denisom tam s ňou zostanú, kým sa zotaví. A neuveríš čo sa stalo!"

„No daj?" zasmial sa.

„Alex má dieťa."

„S kým?"

„So svojou bývalou. Nechala mu na Sicílii syna, zatiaľ čo on bol v Londýne. Volá sa Stephan, tak ho pomenoval Alex. Christina mi poslala fotky, neuveríš, aký je nádherný a roztomilý," rozplývala som sa.

Vášeň alebo láskaWhere stories live. Discover now