Sedemnásta kapitola - Začiatok lásky?

113 3 0
                                    

Garrett

Po týždni v New Yorku s Amber som sa cítil, akoby to bola len sekunda a pri tom sme toho toľko zažili. Po krásnom, dokonca si dovolím povedať rozprávkovom týždni bol čas vrátiť sa späť do reality Londýna.

So ženou, ktorú milujem sme teraz sedeli na pristávajúcom lietadle. Pristávali sme v našej realite. Musel som sa vrátiť do práce. A po prvýkrát v mojom živote, som sa do práce nechcel vrátiť.

Chcel som každú sekundu stráviť s touto úžasnou ženou, ktorá si teraz prezerala môj hotový projekt na rekonštrukciu vydavateľstva. Páčilo sa jej to. Bolo mi to jasné z jej úsmevu.

Po pristáti nás na dráhe už čakalo auto. Bolo niečo pred polnocou a obaja sme boli vyčerpaní z dlhého letu.

Počas týždňa v New Yorku som Amber chcel zoznámiť s mojím bratom, ten bol ale neustále zaneprázdnený. Videl som sa a ním až tesne pred mojím odchodom a to len na pár minút. Sľúbil, že na Vianoce bude doma. Aj tak som ale presne vedel dôvod, prečo sa s ňou nechcel stretnúť. Poznal ju. Čím pre neho bola, to neviem a rozhodne sa ho na to pýtať nebudem. Láska ide nadovšetko. A Amber mi nič nespomínala. A ak by to bolo niečo vážne, Graham by sa k tomu hneď vyjadril.

S Amber sme sa dohodli, že na to pôjdeme pomaly. Ale ja som si stanovil svoju podmienku. Každý večer bude spávať pri mne. Nech sa deje čokoľvek, vždy príde ku mne. K jej Diablovi a susedovi. Ona súhlasila. Prečo zo mňa nebol právnik, keď viem tak dobre vyjednávať?

Amberine kamarátky sa šli lyžovať do talianskych Álp. Šla Sia s Erikom, Christina s Denisom a Annou a aj Eva. Amber zostáva v Londýne, aby sa postarala o rekonštrukciu. S jej kamarátkami som sa zoznámil v New Yorku. Všetci sme spolu šli na večeru. A bol som ohúrený. Všetky jej kamarátky boli rozdielne. Veľmi rozdielne. Ale malá Anna, z tej som bol unesený. Bola dokonalá. A myslím, že som sa jej páčil, ale Amber jej vysvetlila, že som jej chlap. Čo Annu odradilo. Stále som sa nad tým musel pousmiať. Asi som dokonalý pre ženu akéhokoľvek veku.

S Amber sme sa po pristáti pobrali do môjho bytu. Dali sme si rýchlu sprchu, pri ktorej som jej umyl chrbát. Potreboval som sa jej dotýkať a všimol som si, že je unavená. Pričom sa pri umývaní o mňa opierala a spoliehala sa na moju širokú, svalnatú hruď.

Osušili sme sa a pobrali sa do mojej krásnej postele. Amber zaspala okamžite, ako vkĺzla do postele.

Za ten týždeň som sa o nej čo to dozvedel. Neznášala olivy a nejakú zeleniny ako paradajky. Zjedla ich, ale nijako ich neobľubovala. A milovala sladké. A to vážne milovala. Za ten týždeň zjedla toľko sladkého ako ja za celý svoj život. Jej najobľúbenejšou aktivitou bolo spanie. Aj ak by som rád povedal, že je to sex so mnou, tak nemôžem. Rada spala a užívala si to.

Pozoroval som ju ako leží na boku a spí ako bábätko. Taký tvrdý spánok, že by ju nezobudil ani alarm. Preto sa čudujem, že som ju vôbec zobudil hneď v prvú noc, čo sa sem prisťahovala. A ona mi to vtedy oplatila tou súložou a búchaním o posteľ.

Teraz sa tvárila ako neviniatku. Môj Anjelik. Bol som rád, že som ju mohol nazývať mojou. A ešte stále som nemohol uveriť, že je moja. Len moja.

A s tou myšlienkou som zaspával.

Že žena, ktorá leží vedľa mňa je moja. A že by som sa jej najradšej nikdy nevzdal.

Nikdy som nad žiadnou ženou takto neuvažoval. Nikdy som nad žiadnou nepremýšľal, ako nad svojou. Ako nad ženou, s ktorou by som strávil zvyšok života. A to ma desilo. Ale stále ma to od nej neodstrašovalo.

Vášeň alebo láskaWhere stories live. Discover now