Amber
Ležala som na Garrettovej tvrdej hrudi, ktorá mi momentálne slúžila ako vankúš. Hladil ma po chrbte nahou rukou a ja jeho zasa hrudi. Robili sme to päťkrát a ja som bola úplne hotová. Nečakala som, že sa dnešný večer vyvinie takto. Ale s týmto vyvinutím som spokojná. Nelámala som si hlavu so zajtrajškom. Nechcelo sa mi to riešiť.
„Kto je James?" spýtal sa zrazu Garrett.
„Je to môj dobrý kamarát z New Yorku. Hraje hokej za New York. Je to Denisov najlepší priateľ a je aj mojím," vysvetlila som, pričom som ho hladila po dokonale hladkej hrudi.
„Ideš do New Yorku kvôli nemu?"
„Je jeden z dôvodov. Dlho som zanedbávala naše priateľstvo. A musím skontrolovať vydavateľstvo a vyriešiť ten škandál. Rozhodne to nebude prechádzka ružovou záhradou," vzdychla som si.
To bola posledná veta, ktorú si pamätám potom sme obaja zaspali. Zaspala som pri búšení jeho srdca.
Zobudila som sa na zvonenie svojho telefónu. Garrett bol pritlačený svojou hruďou na môj chrbát. A jeho ruka ma objímala. Jeho dlaň bola položená na mojich prsiach.
Jemne som sa naklonila nad nočný stolík a vzala mobil. Volal mi Cole. Tak tomu to rozhodne nezdvihnem. Ale v hlave mi neustále znelo, že som zbabelec. Nie som zbabelec a určite nebudem utekať pred svojím bratom.
Vymanila som sa z Garrettovej náruče. Čakala som, že sa zobudí, ale nestalo sa tak. Spal ako zabitý.
Vyskočila som z postele a zdvihla zo zeme jeho tričko. Obliekla som si ho a potichu vyšla zo spálne.
Zastala som až v obývačke, kde som sa postavila k veľkému francúzskemu oknu a pozorovala nočný Londýn. Zhlboka som sa nadýchla a zavolala svojmu otravnému bratovi.
„Konečne si mi to zdvihla Amber. Kde si? Prečo ste predo mnou ušli? Kde je moja manželka?" nebol opitý.
To bolo dobré znamenie. Aspoň si bude pamätať našu konverzáciu.
„Neušli sme pred tebou, len sme sa ponáhľali. A o chvíľu to bude tvoja bývalá manželka," uškrnula som sa.
„Amber, prestaň si zo mňa uťahovať a dráždiť ma. Eva je ešte stále moja manželka a ja nedovolím, aby sme sa rozviedli."
„Cole, počúvaš sa? Ty jej nedovolíš, aby ste sa rozviedli? Nemôžeš jej brániť rozviesť sa s tebou. A prestaň konečne robiť problémy. Čo vlastne robíš v Londýne?"
Bol neznesiteľný a ja som už nespoznávala vlastného brata.
„Mám tu prácu Amber. A chcem vidieť svoju ženu!"
„Tak jej zavolaj. Prečo voláš mne? Ja s vaším rozvodom nemám nič spoločné. Je to len medzi vami dvoma. Ja jej len pomáham a Eva je moja najlepšia kamarátka. Zavolaj Eve. Ja ti nemôžem brániť, aby si ju videl, ale ona môže."
„Nezdvíha mi. Zablokovala si moje telefónne číslo. Amber pomôž mi si ju získať späť."
„Zošalel si? Ani ma nehne. Cole, ty si ju podvádzal na každom kroku a stále si jej klamal. Cole priznaj si, že to je koniec. Ak Evu tak veľmi miluješ, nechaj ju ísť. Prosím ťa braček."
Chcela som, aby sa mi vrátil môj starý brat Cole, ktorý ma chránil a rozosmieval.
„Amber ty tomu nerozumieš! Nikdy si nikoho nemilovala a teba tiež nikto nemiloval. Nevieš čo je to láska a ani to nikdy nespoznáš, pretože si len obyčajná sebecká a rozmaznaná mrcha Amber Devenportová. Nie si hodná akejkoľvek lásky....." zložila som mu to.
YOU ARE READING
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...