Garrett
Včera som v bare zbalil pipku. Áno bola pekná, ale nebola prirodzená. To som si uvedomil, až keď sa predo mnou vyzliekla v mojom byte. Ale čo už. Nemal som s čím pracovať. Ale ten sex nestál za nič. Neustále ma rozptyľoval jej vzdychanie. Bolo také neprirodzené. Dostala sa na pokraj orgazmu, ale mne sa to nepodarilo, nech som do nej prirážal ako som len chcel. Nepodarilo sa to.
Nech sa tá pipka snažila akokoľvek. Vyfajčila mi ho. Až vtedy som sa urobil. Potom som šiel vyhodiť použitý kondóm a zaspal som, keď som zrazu počul búšenie posteli do steny.
Tak ten môj braček vedľa si dnes poriadne užije, pomyslel som si.
Až potom som sa spamätal. Môj brat svoj byt vedľa predal, pretože po svojom presťahovaní do Ameriky už nemalo význam ho vlastniť. Idiot jeden. Bol som jeho starší brat. Je odo mňa mladší o tri roky a tieto dva byty sme si kúpili spoločne. Je to môj brat a aj najlepší kamarát v jednom. A tiež terč našej matky. Moja mama si totiž akoby zázrakom uvedomila, že ma pod čepec nedostane. Mám tridsaťtri a rozhodne sa nehodlám teraz ženiť.
Ale ten krik a sex od vedľa mi nedal spať. A tie vzdychy, bože už len pri nich mi stvrdol.
Sú to asi noví susedia. Tak s nimi si rozumieť určite budem.
S pipkou sme si pospali a ráno skoro ráno sme odišli z môjho bytu.
A vo výťahu som ju uvidel. Tú nádhernú blondínku, ktorá vyzerala ako anjel. Uškrnul som sa a jemne pousmial. Ona mi úškrn opätovala. Tak tá bude mať určite sebavedomie.
Je to určite moja nová susedka. Graham, môj brat mi totiž hovoril, že je to žena. Nepoznal ju a ja som protestoval, že to môže predať len žene. Táto žena, ale preplatila všetkých uchádzačov a hoc je Graham až nechutne bohatý a tieto peniaze by mu určite nechýbali. Môj brat mi ale chce robiť naschvál.
Táto žena bola ale fascinujúca. Ako jediná ma nazvala diablom. A ako jediná mi okamžite nepadla k nohám. A ten jej telefonát. Ako mu ďakovala. Preboha!
Najradšej by som jej vytrhol telefón z ruky a rozmlátil ho o zem.
Keď som si ju k sebe pritiahol a pozrel sa jej na pery. Nezapôsobilo to na ňu. Ani trošku to s ňou nepohlo. A ak pohlo, nenechala to na sebe poznať.
Potom nasadla do auta a znova telefonovala s tým žrebcom z rána.
Rozhodne mi neušlo, že ráno pri sexe kričala meno Chris. A teraz muža v telefóne oslovila Christian.
Ak bola zadaná, nedala to najavo. A na rukách som si rozhodne nevšimol žiadny prsteň. Nevidel som zásnubný prsteň a ani obrúčku.
Takže zadaná nie je. A aj keby má frajera, určite to nebude nič vážne, keďže ju nepožiadal o ruku.
Počkal som kým mi pristavili moje čierne SUV. Nasadol som na zadné sedadlo a pripútal som sa.
„Dobré ráno, pane," pozdravil sa mi môj šofér.
„Dobré," začal som čítať noviny, ktoré boli položené na sedadle.
Bol to môj ranný rituál. Prečítal som si noviny, ktoré mi tam každé ráno nachystala moja asistentka Shanon. Shanon bola moja asistentka, ktorá so mnou vydržala zatiaľ mesiac. Myslím si, že sa zlomí tento týždeň. Žiadna z asistentiek so mnou nikdy nezostala dlhšie ako dva mesiace. Áno priznávam moja práca nie je najľahšia a potrebujem toho veľa, ale nemyslím si, že je to nemožné. To len tí asistenti sú padavky.
Očakávajú, že prídu do teplej kancelárie donesú mi kávu, objednajú obed a budú zdvíhať telefóny a k tomu dostanú ten veľký plat a ešte bonusy ako osobný šofér a pracovný byt. Tak to ani náhodou.
YOU ARE READING
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...