Amber
S Evou sme sa rozprávali do polnoci. Potom som ju zaviedla do mojej postele a nechala spať. Bola unavená a vysilená. Bola som rozhodnutá zajtra skoro ráno zájsť za Coleom a vrátiť mu Evine prstene a poriadne na neho nakričať. Eve dám zbaliť kufre a ešte dnes so mnou poletí do Londýna. Naše byty sú už pripravené a Eva zatiaľ býva vo svojom starom byte. Určite nebude chcieť žiadne staré veci. Potrebuje všetko nové. Zajtra pred odletom pôjdeme nakupovať. Kúpime si nové veci. Hlavne ona si kúpi nové veci. Ja si kúpim len drobnosti.
Zababušila som sa pod perinu a zaspala.
Ráno som sa zobudila na zvonenie budíka.
„Dobré ráno!" pozdravila ma Eva, ktorá už stála v mojej spálni oblečená.
„Dobré, ideme?" postavila som sa z postele a namierila som si to do šatníka.
„Kam?"
„Ja si potrebujem niečo vybaviť a ty máš ešte pár vecí, ktoré musíš vybaviť vo vydavateľstve. Potom po teba prídem a ideme nakupovať. Večer letíme do Londýna. Tak to bude najlepšie," objasnila som.
Rýchlo som sa obliekla a prefrčala okolo Evy bez slova. Vzala som si kabát a spoločne sme sa zviezli na poschodie vydavateľstva.
„Prídem po teba za hodinu, môže byť?"
Len prikývla a stratila sa v našich kanceláriách. To ma ešte viac utvrdilo v mojich tvrdeniach. Môj brat dnes zomrie!
Mike ma už čakal a povedala som mu nech na to šliapne. Aj tak urobil. New Yorská doprava dnes nebola až taká rušná, preto som pred Coleovou firmou bola rýchlo.
Vystúpila som z auta a vošla do haly našej korporácie.
„Slečna Amber som rada, že vás vidím, kam idete?" spýtala sa.
Stačil jediný môj pohľad a okamžite sklapla.
„Opovážiš sa zavolať jeho asistentke, že som tu a si bez miesta!" povedala som chladne.
V celej hale okamžite zavládlo ticho. Každému bolo jasné, že môj brat je v riti. Každý ma poznal. Každý vedel kto som a čoho som schopná. Už som rozhodne nebola tá stará naivná, hlúpa Amber, ktorá si nechá skákať po hlave. Bola som blonďavá mrcha, ktorá prevalcovala každého, kto jej stál v ceste. Aj vlastného brata.
Vošla som do výťahu a stisla tlačidlo na výťahu.
Kým sa zavreli dvere, čelila som tisíckam pohľadom. Niektoré sa nado mňa povyšovali a tí, ktorí ma poznali boli radšej ticho a len sa dívali.
Výťah ma vyviezol na najvyššie poschodie. Výťahové dvere sa otvorili a ja som z nich doslova vyletela. Pár stážistov mi stálo v ceste, ale okamžite sa mi uhli. Ani som sa neobzrela, bola som naštvaná.
Prišla som až ku Coleovej kancelárie.
„Slečna Amber, pomôžem vám?" usmiala sa na mňa jeho asistentka.
Bol to falošný úsmev. Trtkala s Coleom, kým nezačal chodiť s Evou. Trtkala asi s každým mladším investorom.
„Kde je môj brat?"
„Nemôžem vám podávať súkromné informácie...," nenechala som ju dokončiť myšlienka.
„...tak a teraz ma počúvaj. Cole Devenport je môj brat. Okrem toho mám v tejto firme ešte stále rovnaký podiel ako môj brat, takže mi okamžite povedz kde je inak ti spravím zo života peklo. Nemysli si, že ak trtkáš s polovicou investorov si niečo viac ako Coleova asistentka!" kričala som.
YOU ARE READING
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...