Alex
Amber chutila po vodke a jahodách. V lietadle musela piť vodku. Cítil som to z nej. Aj keď nebola opitá, pila. A voňala za kokosom. Bola nádherná.
A hoc som sám vedel, že by som s tým vyznaním mal počkať, nedokázal som to. Musel som jej to povedať. Musel som jej povedať, že ju milujem. Milujem ju.
Pred všetkými tými rokmi som bol nadržaný a hlúpy a zamiloval som sa do ženy, ktorú som potom sklamal. Ale teraz som plne pri zmysloch a aj keď viem, že si Amber môže vyberať, som vďačný aj za jeden jediný bozk.
Jej zelené oči sa na mňa pozerali prekvapeným pohľadom. Vždy som jej naznačoval, že som do nej zaľúbený, ale teraz som jej to povedal priamo.
V jej očiach som videl strach, ale jej telo hovorilo len o vášni.
Bez premýšľania ma znovu pobozkala. Jej bozk bol vášnivý a môj kamarát už bol nejakú tú chvíľu hore. Cítila to, musela to cítiť. Stačil mi jediný pohľad na jej skoro otvorený župan a bol som tvrdý, ako kameň. Mlieko vo fľaštičke, ktoré som mal predtým v ruke už dávno skončilo na zemi.
Po ďalšom dych berúcom bozku, mi Amber venovala už len jemný bozk na krk. Usmiala sa a kráčala do svojej izby.
Tesne pred vchodom do izby sa ku mne otočila a šibalsky sa uškrnula.
„Aj mne si chýbal," potom bez ďalšieho slova vošla do izby.
Usmial som sa a zdvihol Stephanovu fľaštičku s mliekom zo zeme.
Amber bola vždy tajomná a to jej cenu a kúzlo len zvyšovalo. Tým viac som sa do nej zamilovával. A teraz to nebolo inak. Stačil jediný jej dotyk a horel som.
Vrátil som sa do svojej spálne, kde som si ľahol na posteľ a premýšľal nad blonďavou kráskou vo vedľajšej izbe.
Rozmýšľal som nad naším nedávnym telefonátom. Už od začiatku telefonátu som mal pocit, že s ňou niečo je a je smutná. A aj jej niečo bolo. Amber mi nepovedala všetko, ale to, čo mi povedala mi stačilo. Vtedy, hoc som vedel, že k nej cítim niečo viac ako len fyzickú príťažlivosť som ju chcel nechať ísť. Myslel som si, že jej bude lepšie s mužom, ktorého miluje. A Čo je horšie?
Domnieval som sa, že Garrett je práve on. Práve ten muž, ktorý ju urobí šťastnou a bude ju milovať až do svojho posledného dychu. Ale nie je.
Preto o ňu zabojujem. Zabojujem o túto tajomnú princeznú, ktorej zlomil srdce. Aspoň raz v živote nebudem zbabelec a muž, ktorý zlomil žene srdce. Budem práve muž, ktorý Amber to srdce dá dokopy. Chcem byť mužom, akým je Denis pre Christinu.
A už nikdy radšej nebudem myslieť, pretože som si myslel všeličo, ale ako to vyzerá, myslel som si zle.
Ak ma nedostala svojou krásou a inteligenciou, dostala ma aspoň tým, ako nádherne vyzerala, keď dnes držala Stephana v náručí. Ako sa na neho usmievala a bola k nemu milá. Amber mi nikdy nepripadala ako typ matky v domácnosti.
Ale teraz mi pripadala ako typ matky, ktorú Stephan potrebuje a ktorú milujem. Stephan matku nepotrebuje má mňa, ale ja potrebujem Amber. Pre Stephana to bude bonus.
Mdloby ma neobchádzali a po dlhom premýšľaní a po tom ako som si ukľudnil vtáka, som zaspal.
Ráno som sa zobudil s prikrývkou na zemi. Musela to byť teda divoká noc. Bolo divné, že ma nezobudilo Stephanov plač, ale myslel som si, že ešte spí. Preto som šiel do svojej mramorovej veľkej sprchy a dal si poriadnu sprchu. Zbavil som sa rannej erekcie, čo nebolo ani trochu jednoduché.
YOU ARE READING
Vášeň alebo láska
RomanceAmber bola vždy ta naivná. To naivné dievča, ktoré skončilo v posteli s Alexom Mendezom. Nenechala si poradiť od svojich kamarátok a Christiny. Teraz to už ale nie je tak ako to bývalo. Amber je úplne iná. Je silnejšia a sebavedomejšia. Po tej stare...