2| How could you do that?

147 13 68
                                    

Lexi's (R) POV

Alexandra: Theo? Είσαι καλά? Ρώτησε ανήσυχα ενώ τον πλησίασε.

Caroline: Τι έγινε Theo?

Isaac: Ποιος πέθανε πάλι?

Allison: Ελπίζω κανείς μην μιλάς! Και επιτέλους σταμάτα να πίνεις! Είπε εκνευρισμένη.

Theo: Lexi, Stefanie, Caleb ελάτε λίγο μαζί μου! Είπε βγαίνοντας από το σπίτι και εμείς απλώς τον ακολουθήσαμε μέχρι την παραλία.

Stefanie: Τι έγινε? Ρώτησε ανήσυχα.

Theo: Πρέπει να σας πω κάτι! Λέει σοβαρά.

Caleb: Το καταλάβαμε! Απλώς πες το ό,τι και αν είναι θα το αντέξουμε!

Theo: Η μητέρα σας είναι ζωντανή!

Lexi: Κάτσε τι? Ρώτησα έκπληκτη.

Stefanie: Μπαμπά τι λες? Είναι νεκρή!

Theo: Όχι δεν είναι! Μίλησα με τον Kol και την Davina, την βρήκαν στην Ιταλία και...

Stefanie: Και...?

Theo: Χωρίς ανθρωπιά! Συμπλήρωσε.

Lexi: Τέλεια!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Enzo's POV (προφανώς όχι ο γιος του Theo)

Επόμενη μέρα το πρωί...

Δένω την μικρή Salvatore σε μια καρέκλα σαν χάρη στους άλλους τους άχρηστους.

Alexa: Τι-? Όχι! Είπε μπερδεμένη αφού ξύπνησε.

Enzo: Και να η αγαπημένη μου Salvatore! Είπα χαμογελώντας.

Alexa: Λύσε με! Είπε απότομα.

Enzo: Λυπάμαι αλλά όχι!

Alexa: Έλα τώρα Enzo! Σε παρακαλώ! Θέλω απλώς να δω τα παιδιά μου! Εγώ είμαι! Λέει δακρύζοντας και παίζει τόσο καλά τον ρόλο αυτό που σχεδόν την πίστεψα πως άνοιξε την ανθρωπιά της.

Enzo: Η απάντηση είναι ακόμα όχι δεν με ξεγελάς εμένα.

Alexa: Εντάξει! Είπε αδιάφορα κλωτσώντας με στο πρόσωπο με το πόδι που δεν είχα προλάβει να δέσω και με μια δυνατή κίνησή της κατάφερε να λυθεί.

Enzo: Αυτό δεν το περίμενα.

Alexa: Έλα κάνε την κίνησή σου! Είπε και εγώ προσπάθησα να της επιτεθώ αλλά δίπλα μου παρατήρησα μια φλόγα να μεγαλώνει.

Enzo: Μακάρι να το έκανα και εγώ αυτό! Είπα χαζεύοντας για μια στιγμή πράγμα που της δίνει την πρωτιά και με χτυπάει.

The return Where stories live. Discover now