23| I am so mad that I wanna kill someone

74 8 49
                                    

Alexa's POV

Μόλις ξύπνησα και κατεβαίνω στην κουζίνα που ακούγεται θόρυβος.

Alexa: Μόνος σου τα έφτιαξες όλα αυτά? Ρώτησα σοκαρισμένη βλέποντας το πρωινό που έχει ετοιμάσει ο Theo και αν δεν μαγείρευε ακόμα δεν θα τον πίστευα.

Theo: Ναι! Απάντησε υπερήφανα.

Alexa: Τρώγονται ή είναι σαν του Kol?

Theo: Τρώγονται! Τρώγονται!

Alexa: Ρε σου έχει βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι η Alexandra δεν εξηγείται διαφορετικά.

Theo: Βασικά όχι! Απλώς όταν μου έκανες μαθήματα άκουγα τι μου έλεγες άλλο που βαριόμουν και για αυτό το έπαιζα πως δεν καταλαβαίνω.

Alexa: Ντροπή! Μόνο αυτό θα πω ντροπή!

Theo: Έλα εσύ ήσουν- σταμάτησε να μιλάει.

Alexa: Τι ήμουν? Ρώτησα με το ένα φρύδι σηκωμένο παίρνοντας ένα κρουασανάκι.

Theo: Ήταν διαφορετικά μαζί σου! Όλα ήταν διαφορετικά. Μου απάντησε.

Alexa: Theo η Alexandra δεν το αξίζει αυτό που της κάνεις!

Theo: Όχι την αγαπώ! Λέει. Αλλά εμείς μπορούμε να μείνουμε απλώς φίλοι! Μου προτείνει.

Alexa: Φίλοι? Είπα γελώντας.

Theo: Ναι! Όπως παλιά αφού εχθές το βράδυ μου θύμισες εκείνη την κοπέλα που ήξερα κάποτε πριν γίνει αυτή που έγινε!

Alexa: Κάτσε τι? Ρώτησα πετώντας το κρουασανάκι στο τραπέζι.

Theo: Μου θύμησες πως ήσουν πριν γίνεις βαμπίρ και μάγισσα και όλα καταστραφούν. Πριν αλλάξεις τόσο πολύ.

Alexa: Θα τον σκοτώσω! Μονολογώ.

Theo: Τι είπα? Ρώτησε ανήξερος.

Alexa: Τίποτα για συνέχισε αυτό που έλεγες εσύ.

Theo: Δεν έχω να πω κάτι άλλο αυτό! Μου θύμισες πως ήσουν όταν ήσουν ακόμα άνθρωπος πριν-

Alexa: Πριν γίνω τέρας! Τον διέκοψα εκνευρισμένη. Είσαι αδιόρθωτος Theo! Λέω σχεδόν έξαλλη.

Theo: Δεν εννοούσα αυτό.

Alexa: Αλήθεια? Και τότε τι εννοούσες?

Theo: Εγώ-

Alexa: Αντε μου στον διάολο! Είπα παίρνοντας βιαστικά τα πράγματά μου.

Theo: Alexa περίμενε! Λέει λυπημένα μόλις άνοιξα την πόρτα.

Alexa: Όχι και μην τολμήσεις να με ακολουθήσεις γιατί έχεις τον λόγο μου θα σε σκοτώσω! Είπα φεύγοντας.

The return Where stories live. Discover now