61| At least I didn't kill my own brother

67 10 42
                                    

Isaac's POV

Isaac: Το ξέρω πως ακούγομαι παρανοϊκός Davina αλλά είμαι σίγουρος πως θα έπρεπε να θυμάμαι κάτι που δεν θυμάμαι.

Davina: Πιστεύεις πως κάποιος σε εξανάγκασε δηλαδή?

Isaac: Ναι. Απαντάω σίγουρος.

Davina: Είσαι λυκάνθρωπος Isaac πλάκα μου κάνεις? Λέει νομίζοντας πως την δουλεύω.

Isaac: Όχι για αυτό σε παρακαλώ πολύ κάνε εκείνο το μαγικό που ξέρεις.

Davina: Τι τραβάω Θεέ μου? Είπε κάνοντας έναν μορφασμό αγανάκτησης αλλά τελικά αρχίζει το ξόρκι.

Πονάω παρά πολύ αλλά μνήμες αρχίζουν να επανέρχονται στο μυαλό μου.

Davina: Όχι, όχι, όχι! Λέει εμφανώς ταραγμένη. Ξέρει! Συμπληρώνει μόλις τελείωσε. Μας άκουσε! Πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα? Είπε σαν να συνειδητοποιεί κάτι και έφυγε γρήγορα αφήνοντάς με μόνο μου.

Θέλει να την μισήσουμε? Δεν καταλαβαίνω τι έχει στο μυαλό της αυτή η κοπέλα.

Έχει μυαλό βασικά?

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Alexa's POV

Όπως συνήθως τώρα τελευταία περπατάω μόνη μου στον δρόμο μέχρι που βλέπω την Katherine να μιλάει με τον Stefan και αποφασίζω να ακούσω τι λένε.

Stefan: Και εσύ θα είσαι πάντα μια εγωιστική σκύλα που νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της.

Katherine: Τουλάχιστον ξέρω να επιβιώνω Stef.

Stefan: Δεν με νοιάζει τι κάνεις αλλά μείνε μακριά από την αδερφή μου αλλιώς-

Katherine: Αλλιώς τι? Είμαι ο διάβολος αγαπητέ μου δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα.

Stefan: Θα βρω έναν τρόπο!

Katherine: Έχεις ιδέα τι επρόκειτο να γίνει όταν η αγαπημένη σου αδερφή που υπερασπίζεσαι τόσο ολοκληρώσει την προφητεία? Θα σας σκοτώσει όλους χωρίς οίκτο.

Stefan: Ξέρω την αδερφή μου! Δεν θα το έκανε ποτέ! Λέει κάθετος.

Katherine: Αλήθεια? Η Alexa που ήξερες θα σκότωνε ποτέ με τέτοιο τρόπο την Elena και τον Elijah που παρά τα όσα έκανε ήταν αδερφός της? Ή μήπως θα σκότωνε ανεξέλεγκτα χωρίς να νοιάζεται ποιον θα πληγώσουν οι πράξεις της? Το χάνει Stef. Γίνεται ψυχρή και σκληρή όπως αρμόζει στην βασίλισσα του θανάτου. Σιγά-σιγά θα χάσει όλα της τα συναισθήματα.

The return Where stories live. Discover now