63| You let everyone that I love die

62 10 65
                                    

Alexa's POV

Μόλις άκουσα από την Katherine τι ετοιμάζεται να κάνει ο Theo ήρθα αμέσως από το σπίτι και μπήκα μέσα με τα κλειδιά μου.

Τον είδα να κάθεται στον καναπέ μαζί με τον Caleb, την Ειρήνη και την Lexi.

Alexa: Θέλω να μιλήσουμε! Τώρα! Λέω σχεδόν έξαλλη.

Caleb: Γειά! Αποφάσισε να πει λίγο δειλά και εγώ απλώς του χαμογέλασα.

Alexa: Theo τώρα είπα! Επανέλαβα και αφού πήρα στα χέρια ένα μπουκάλι μπέρμπον και είδα τον Theo να παίρνει ένα μπουκάλι λικέρ.

Ανεβήκαμε στην σοφίτα και από το μικροσκοπικό παράθυρο που έχει εκεί καταφέραμε να βγούμε και να καθίσουμε στην σκεπή του σπιτιού.

Theo: Τι έγινε? Ρώτησε αφού καθίσαμε.

Alexa: Γιατί θες να θυσιάσεις την ψυχή σου στην Katherine γαμώτο για τον μαλακά τον Tristan? Γιατί να του δώσεις την χαρά ότι κέρδισε?

Theo: Πως το ξέρεις αυτό?

Alexa: Δεν έχεις σημασία! Σημασία έχει πως δεν θα το κάνεις.

Theo: Alexa δεν μπορείς να με σταματήσεις εντάξει? Θέλω αυτό το κάθαρμα να πληρώσει για ό,τι σου έκανε, έχω ανάγκη να τον κάνω να πληρώσει.

Alexa: Βασικά μπορώ να σε σταματήσω. Του είπα ψιθυρίζοντας ένα ξόρκι. Αν πεθάνεις θα πεθάνω και εγώ. Συνέδεσα τις ζωές μας. Του εξηγώ.

Theo: Μπορείς να με αφήσεις ήσυχο να πεθάνω ρε γαμώτο?

Alexa: Όχι δεν μπορώ!

Theo: Αυτή ξεροκεφαλιά σου ρε Alexa με σκοτώνει.

Alexa: Προτείμω να σε σκοτώνει η ξεροκεφαλιά μου παρά η Katherine. Του απάντησα πίνοντας μπέρμπον.

Theo: Ξέρω πως πιθανότατα δεν θες να σε ρωτήσω αλλά πως είσαι?

Alexa: Πφφ ρωτάς λες και έχεις σημασία. Όπως και αν είναι θα κάνω αυτό που πρέπει όπως πάντα.

Theo: Alexa- πάει να πει αλλά τον διακόπτω.

Alexa: Σσσςςς σε λίγο ξημερώνει! Θέλω να δω την ανατολή πριν γυρίσω πίσω σε αυτή την τρέλα που αποκαλούμε ζωή. Του είπα και ακουμπάω το κεφάλι μου στον ώμο του και εκείνος αφού αφήνει μια ανάσα τυλίγει το χέρι του γύρω από την μέση μου αγκαλιάζοντάς με.

Για λίγο επικρατεί σιωπή και νιώθω τα βλέφαρά μου να βαραίνουν. Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που κοιμήθηκα και νιώθω εξουθενωμένη.

The return Where stories live. Discover now